Sophia Nordström

Sophia Nordström

Sophia Nordström är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Sophia Nordström har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Sophia Nordström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Sophia Nordström har haft 3 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

5 omdömen om Sophia Nordström

Razvan T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sophia Nordström en del av Bronze Fastighetsförmedling
Västra Skogen

Sophia was very helpful throughout the sales process. She did everything to ensure that I, as a customer, would have as smooth and good a sales experience as possible. Communication with her was very smooth. All in all, I am extremely satisfied with the transaction. I would definitely recommend Sophia!

Emilia T
Västra Skogen

Jag upplevde Sophia som mycket professionell och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg med Sophia tack vare hennes bemötande och marknadskunskap. Hon levde väl upp till mina förväntningar genom att aktivt kommunicera och hålla mig uppdaterad, vilket gjorde att jag kände mig delaktig och väl informerad. Sophia gav mig värdefulla råd som bidrog till en lyckad försäljning både när det gäller pris och tidsram. Jag skulle definitivt rekommendera Sophia till andra som överväger att sälja sin...

Marie R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sophia Nordström en del av Bronze Fastighetsförmedling
Västra Skogen

Sophia var från första mötet väldigt trevlig och hjälpsam! Kollade upp saker och svarade på våra frågor fort. Vi är super nöjda! Rekommenderar verkligen Sophia som mäklare, genuin person!

Ida A

Sophia kändes väldigt kunnig på objektet hon sålde. Hon var lugn och hetsade inte fram en avslutande affär. Trevlig, tog sig tid när hon visade lägenheten och även när vi skrev kontraktet.

Matilda G
Kungsholmen

Sophia är toppen! Tydlig, snabb och bra kommunikation, väldigt nöjd!