Buildor AB

1.8 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Buildor AB

• 2020-10-26

PATRIK E skrev om Buildor AB
    Vi beställde en toalettsits för 2 månader sedan då den fanns i lager. Fortfarande ingen toalettsits. De har tydligen inte materialen till att tillverka den fick vi nu höra? Lustigt att skriva ut att den finns i lager då.... som tur var så betalade vi med faktura och slapp ligga ute med 900kr. Undvik detta företag. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tunby Fritid
    4.7 / 5 i betyg — 198 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde ett set om två stolar och bord för utomhusbruk. Dagen efter återkom dom och beklagade fel i lagersaldo och hänvisade till ett anna"
  • 2020-05-27

RICKARD B skrev om Buildor AB
    Beställde av cdon, ser i efterhand att buildor är leverantör. Som många andra skriver. Fantura kommer, står på cdon sida att det är skickat men inget kommer och veckorna går. Kollar man på cdon orderstatus så har alla beställningar kolli id för spårning men inte ordern från buildor varpå jag är tveksam till om det ens är skickat. Buildor svarar heller inte när man mailar och frågar var ens leverans är. Läs mer
  • Mats T

2018-11-15

Mats T skrev om Buildor AB
    Detta företags kundservice får tyvärr anses som ett av de absolut sämsta någonsin. Jag reklamerade en toalettsits som gick sönder 10 månader ifrån att den var ny då. Blev givetvis utlovad en ny som jag efter snart tre månader fortfarande väntar på...I snitt tar det ca 2 veckor att få svar på mail och när man väl får ett svar på mail så skyller de på transportbolaget och väntar på återkoppling. Jag rekommenderar verkliga alla att undvika detta företag, i fortsättningen kommer jag att handla denna typen av varor i en fysisk butik där man kan besöka butiken vid eventuella reklamationer. Pinsamt Buildor! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fenix Begravning
    4.6 / 5 i betyg — 428 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket bra bemötande. Hjälp med olika önskemål."
    Sigurjon L
  • Alexander S

2016-10-27

Alexander S skrev om Buildor AB
    Trevlig personal. Fick mina prylar till bra priser Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte