Bushcraftstore.se

Bushcraftstore.se

Bushcraftstore.se levererar produkter och service av högsta möjliga kvalitet till fördelaktiga priser. Bushcraft bygger på enkelhet, det handlar om kunskap snarare än om häftig design och prylar, därför arbetar Bushcraftstore.se med ett litet men nödvändigt utbud av utrustning som du kan behöva när du utövar din bushcraft. Bushcraftstore.se...

81 omdömen om Bushcraftstore.se

Christer K
Skrev om Bushcraftstore.se

Jag köpte en Titanium Backpacking Wood Burning Stove med en speciell förbränningsfunktion. När jag testade förbränningen så blev jag inte helt nöjd så jag har modifierat den till en mycket bättre funktion. Leveransen och övrig kontakt med företaget finns väl inget att klaga på. Med vänlig hälsning Christer Kihlström

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Niklas A
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabb leverans och trevligt bemötande

Mikael J
Skrev om Bushcraftstore.se

Köpte en Silly Gomboy 240, helt suverän produkt och utmärkt leverans och service från Bushcraftstore.se

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Stefan L
Skrev om Bushcraftstore.se

Är mkt nöjd, snabb leverans. Och bra återkoppling.

Oliver D
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra och personlig service. Sortimentet innehåller unika varor

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Thomas O
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra bemötande, snabb leverans.

Fredrik J
Skrev om Bushcraftstore.se

Ett mycket bra bemötande samt service.

Peter E
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabb leverans och bra saker!

Johan J
Skrev om Bushcraftstore.se

Bara bra, seriöst företag med bra grejer

Lars K
Skrev om Bushcraftstore.se

Hemsida, beställning, betalning kommunikation. Allr fungerade perfekt!

Patrik K
Skrev om Bushcraftstore.se

Tydligt och enkelt sortiment med kvalité i fokus och snabb hantering av frakten gör bushcraftstore.se till en riktigt bra hemsida.

carina f
Skrev om Bushcraftstore.se

☺👍👍👍 kanonbra, snabbt och smidigt, extra bra att de använder swish.

per b
Skrev om Bushcraftstore.se

Hantverk i fint format! En vacker väska med fin ytfinish. Lädret är bra bearbetat och behandlat och har en lagom styvhet. Tungan som stänger kändes först för lång, men den följer ytterligare på ett bra sätt. Kanske med tiden att den står mer utåt? Kan nog gå att skala lite för bättre ergonomi. Innergården är väldigt fint bearbetad! Mjuk och följsam, lätt att rulla. Lagom rymd. Har inte märkt någon påverkan från väta ännu. Förslutning känns modern, men kommer att funka att knyta ihop, när förslutaren går sönder....

Rasmus S
Skrev om Bushcraftstore.se

Kanonservice, snabbt och väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera Bushcraftstore!

Stig A

Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roger R
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabba och raka svar på mina frågor i samband med beställningen

Kjell B
Skrev om Bushcraftstore.se

Hej!! Första gången jag handlar hos er, det funkade utmärkt! Så det blir flera ggr. Har rekommenderat er till 2 andra personer. Tack så länge, mvh Kjell!!

Jörgen A
Skrev om Bushcraftstore.se

Köpte en Toaks titanium 1300 ml kokkärl och är supernöjd. Utmärkt sida,Bra snabba leveranser.Rekommenderas till andra. Jag kommer handla här igen framöver.

Johan L
Skrev om Bushcraftstore.se

Schyssta grejor som inte är så vanliga i Sverige. Bra service och snabb leverans! Hoppas de utökar sortimentet lite... Då blir det fler köp!!

Lars V
Skrev om Bushcraftstore.se

Mycket nöjd med sakerna jag köpte och snabbheten i leveransen. Kan verkligen rekommendera köp här.

Jonny A
Skrev om Bushcraftstore.se

Mycket bra och trevlig personal. Snabba svar på mina frågor och snabb leverans av varorna.

Sergio E
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabbt leverans helt utan kontigheter, produkten jag beställde, en BushBox XL, är jag toknöjd med!!! Sen att man fick ett handskriven kort, där Bushcraftstore hoppas man bli nöjd höjde betygen till topp!!

Isak G
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra service fick produkten I tid plus ett handskrivet brev!

Rolf G
Skrev om Bushcraftstore.se

Går att elda bara med mycket små vvedbitar

Marcus J
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabb leverans. Bra bemötande. Ett stort pluss var att man fick med retursedel direkt vid leverans om man skulle behöva skicka tillbaka varan.

Johnny N
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra paketerat och snabbt skickat. Rekommenderas

Björn S
Skrev om Bushcraftstore.se

Trevlig och snabb leverans. och säkerbetalning. Trevligt kundbemötande.

Johnny L
Skrev om Bushcraftstore.se

Beställde ett Swedish Firesteel Army 2.0 via Bushcraftstore.se, snabb leverans och bra pris, är mycket nöjd. Enkel betalning //Johnny

Alex R
Skrev om Bushcraftstore.se

Varan kom snabbt. Trevligt bemötande...?

MATHIAS T
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabb leverans och bra kundkontakt.

Roberth S
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra grejor, snabb leverans och trevligt bemötande. Kan inte bli mycket bättre.

Joel F
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra mailkontakt innan köp, då jag undrade om Bushcraftstore kunde ta hem Warbonnets Ridgerunner hammock och vad den skulle kosta isf. Slutligen bestämde jag mig för att köpa Blackbirden istället, jag beställde den fredag kväll och kunde hämta ut den på tisdagen helgen efter. Det är min första hammock och jag har än så länge bara sovit ute en natt med den, men jag är riktigt nöjd med både den och Bushcraftstore, riktigt bra att det finns en seriös svensk importör (kanske enda i Europa?) av Warbonnets produkter som gör att pengar kan sparas in på frakt och tullavgifter.

Stefan L
Skrev om Bushcraftstore.se

Smidigt att beställa och snabb leverans!

Daniel S
Skrev om Bushcraftstore.se

Trevligt bemötande, snabb leverans. Jag återkommer!

Dan B
Skrev om Bushcraftstore.se

Beställde en bushbox XL som direkt blev en favorit hos mig. Extra plus för den snabba leveransen.

jonathan w
Skrev om Bushcraftstore.se

Trevlig onlinebutik med annorlunda utvalda produkter. Snabb leverans och personligt mottagande. Hoppas behöva beställa från er igen.

Paul N
Skrev om Bushcraftstore.se

Begränsad men väl genomtänkt sortiment. Snabb leverans och ett handskrivet meddelande som följde med paketet som gav en personlig touch. Nöjd.

Andreas B
Skrev om Bushcraftstore.se

Trevliga och snabb leverans :)

Mikael K
Skrev om Bushcraftstore.se

Mycket positivt! Fick ett trevligt, personligt och handskrivet vykort med leveransen. Bra emballage och väldigt bra kvalitet på produkterna. Mycket nöjd! Kommer att rekommendera Bushcraftstore och återkomma med fler inköp!

Tobias Z
Skrev om Bushcraftstore.se

Vänligt och proffsigt bemötande. Ställt produktfrågor, fått snabbt svar och bra service.

Mattias J
Skrev om Bushcraftstore.se

Riktigt snabb leverans och en produkt som jag är nöjd med.

Tord H
Skrev om Bushcraftstore.se

Webköp som funkade efter förväntan. Order expedierades trots semestertider. Bra.

Niklas L
Skrev om Bushcraftstore.se

Fick jättebra hjälp med tips på reparation av produkt som jag handlat av Bushcraftstore. Klart nöjd!!

Mikael W

Utmärkt service och bemötande. Supernöjd

Erik E
Skrev om Bushcraftstore.se

Har köpt en Bushbox, Blackbird matta och en mamajamba tarp och jag är helt nöjd. Både snabb leverans och bra kvalitet, Har inte andvänt matta och tarp så mycket ännu ,men köket XL titanum har jag använt mycket i sommar och så länge man är i skogsmark behöver man inget annat kök. Är ju snabbare än ett gaskök.

Sune M
Skrev om Bushcraftstore.se

Snabb och trevligservice, Lätt att orientera sig på hemsidan. Toppen varor, håller vad dom lovar.

Owe A
Skrev om Bushcraftstore.se

Super trevlig personal, snabb respons och personlig hjälp, snabb leverans och bra produkter. En riktigt riktigt bra butik för alla som gillar frilufts/bushcraft/vildmark

Magnus E
Skrev om Bushcraftstore.se

Rekommenderas starkt, personligt och jättebra produkter som du inte hittar någon annan stans.

Aleks T
Skrev om Bushcraftstore.se

Extremt bra kundbemötande och serviceanda. Snabba med både svar och sändningar. Rekommenderas starkt

Robin A
Skrev om Bushcraftstore.se

Bra kvalitet, bra pris, väldigt bra service! Tummen upp