Alla kategorier Webshop Bushcraftstore.se
Rekommenderat företag 2016 - Bushcraftstore.se

Bushcraftstore.se

Bushcraftstore.se levererar produkter och service av högsta möjliga kvalitet till fördelaktiga priser. Bushcraft bygger på enkelhet, det handlar om kunskap snarare än om häftig design och prylar, därför arbetar Bushcraftstore.se med ett litet men nödvändigt utbud av utrustning som du kan behöva när du utövar din bushcraft. Bushcraftstore.se erbjuder förutom produkter en gedigen kunskap på sin blogg. Där kan man ta del av tester av produkterna, inspiration eller om du bara vill lära dig nya saker!

Bushcraftstore.se består av ett mycket noga utvalt sortiment av produkter som fungerar och håller för vad de är gjorda för. Istället för kvantitet satsar de på kvalitet vilket innebär att du bara hittar ett fåtal produkter under varje kategori. Poängen med hela butiken är att du ska kunna hitta allt du behöver till din gear för att utöva din bushcraft.

Läs vad 69 kunder tycker om Bushcraftstore.se

• per b
    per b skrev om Bushcraftstore.se
    Hantverk i fint format!
    En vacker väska med fin ytfinish. Lädret är bra bearbetat och behandlat och har en lagom styvhet. Tungan som stänger kändes först för lång, men den följer ytterligare på ett bra sätt. Kanske med tiden att den står mer utåt? Kan nog gå att skala lite för bättre ergonomi. Innergården är väldigt fint bearbetad! Mjuk och följsam, lätt att rulla. Lagom rymd. Har inte märkt någon påverkan från väta ännu. Förslutning känns modern, men kommer att funka att knyta ihop, när förslutaren går sönder.
    Man får däremot inte räkna in den här till de moderna dumpfickorna. Den är ingen så och den har inte de karaktäristiska dragen heller. Det här är en tillfällig samlarpåse.
    En nackdel är att man efter ett tag ute, får "snygga till" rullning lite, då påsen tenderar att sticka ut på båda sidorna. Ser lite ut som en varmkorv med bröd på höften, eller att den rullar ut på en sida. Skönhetsfel helt enkelt☺️
    Sammanfattning :bra, snygg väska efter fint hantverk som uppfyller kraven på någonstans att tillfälligt förvara valfria objekt.
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Bushcraftstore.se
    Kanonservice, snabbt och väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera Bushcraftstore!
  • Stig A
    Stig A skrev om Bushcraftstore.se
    Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Roger R
    Roger R skrev om Bushcraftstore.se
    Snabba och raka svar på mina frågor i samband med beställningen
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Bushcraftstore.se
    Hej!!
    Första gången jag handlar hos er, det funkade utmärkt!
    Så det blir flera ggr.
    Har rekommenderat er till 2 andra personer.
    Tack så länge, mvh Kjell!!
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Bushcraftstore.se
    Köpte en Toaks titanium 1300 ml kokkärl och är supernöjd.
    Utmärkt sida,Bra snabba leveranser.Rekommenderas till andra.
    Jag kommer handla här igen framöver.
  • Johan L
    Johan L skrev om Bushcraftstore.se
    Schyssta grejor som inte är så vanliga i Sverige.
    Bra service och snabb leverans!
    Hoppas de utökar sortimentet lite...
    Då blir det fler köp!!
  • Lars V
    Lars V skrev om Bushcraftstore.se
    Mycket nöjd med sakerna jag köpte och snabbheten i leveransen. Kan verkligen rekommendera köp här.
  • Jonny A
    Jonny A skrev om Bushcraftstore.se
    Mycket bra och trevlig personal. Snabba svar på mina frågor och snabb leverans av varorna.
  • Sergio E
    Sergio E skrev om Bushcraftstore.se
    Snabbt leverans helt utan kontigheter, produkten jag beställde, en BushBox XL, är jag toknöjd med!!!
    Sen att man fick ett handskriven kort, där Bushcraftstore hoppas man bli nöjd höjde betygen till topp!!
  • Isak G
    Isak G skrev om Bushcraftstore.se
    Bra service fick produkten I tid plus ett handskrivet brev!
  • ROLF G
    ROLF G skrev om Bushcraftstore.se
    Går att elda bara med mycket små vvedbitar
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Bushcraftstore.se
    Snabb leverans. Bra bemötande. Ett stort pluss var att man fick med retursedel direkt vid leverans om man skulle behöva skicka tillbaka varan.
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Bushcraftstore.se
    Bra paketerat och snabbt skickat. Rekommenderas
  • Björn S
    Björn S skrev om Bushcraftstore.se
    Trevlig och snabb leverans. och säkerbetalning.
    Trevligt kundbemötande.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Bushcraftstore.se
    Beställde ett Swedish Firesteel Army 2.0 via Bushcraftstore.se, snabb leverans och bra pris, är mycket nöjd. Enkel betalning
    //Johnny
  • Alex R
    Alex R skrev om Bushcraftstore.se
    Varan kom snabbt. Trevligt bemötande...?
  • Mathias T
    Mathias T skrev om Bushcraftstore.se
    Snabb leverans och bra kundkontakt.
  • Roberth S
    Roberth S skrev om Bushcraftstore.se
    Bra grejor, snabb leverans och trevligt bemötande. Kan inte bli mycket bättre.
  • Joel F
    Joel F skrev om Bushcraftstore.se
    Bra mailkontakt innan köp, då jag undrade om Bushcraftstore kunde ta hem Warbonnets Ridgerunner hammock och vad den skulle kosta isf. Slutligen bestämde jag mig för att köpa Blackbirden istället, jag beställde den fredag kväll och kunde hämta ut den på tisdagen helgen efter. Det är min första hammock och jag har än så länge bara sovit ute en natt med den, men jag är riktigt nöjd med både den och Bushcraftstore, riktigt bra att det finns en seriös svensk importör (kanske enda i Europa?) av Warbonnets produkter som gör att pengar kan sparas in på frakt och tullavgifter.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Bushcraftstore.se
    Smidigt att beställa och snabb leverans!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Bushcraftstore.se
    Trevligt bemötande, snabb leverans. Jag återkommer!
  • Dan B
    Dan B skrev om Bushcraftstore.se
    Beställde en bushbox XL som direkt blev en favorit hos mig. Extra plus för den snabba leveransen.
  • jonathan w
    jonathan w skrev om Bushcraftstore.se
    Trevlig onlinebutik med annorlunda utvalda produkter. Snabb leverans och personligt mottagande. Hoppas behöva beställa från er igen.
  • Paul N
    Paul N skrev om Bushcraftstore.se
    Begränsad men väl genomtänkt sortiment. Snabb leverans och ett handskrivet meddelande som följde med paketet som gav en personlig touch. Nöjd.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bushcraftstore.se
    Trevliga och snabb leverans :)
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Bushcraftstore.se
    Mycket positivt!
    Fick ett trevligt, personligt och handskrivet vykort med leveransen.
    Bra emballage och väldigt bra kvalitet på produkterna. Mycket nöjd! Kommer att rekommendera Bushcraftstore och återkomma med fler inköp!
  • Tobias Z
    Tobias Z skrev om Bushcraftstore.se
    Vänligt och proffsigt bemötande. Ställt produktfrågor, fått snabbt svar och bra service.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Bushcraftstore.se
    Riktigt snabb leverans och en produkt som jag är nöjd med.
  • Tord H
    Tord H skrev om Bushcraftstore.se
    Webköp som funkade efter förväntan. Order expedierades trots semestertider. Bra.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Bushcraftstore.se
    Fick jättebra hjälp med tips på reparation av produkt som jag handlat av Bushcraftstore. Klart nöjd!!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Bushcraftstore.se
    Utmärkt service och bemötande. Supernöjd
  • Erik E
    Erik E skrev om Bushcraftstore.se
    Har köpt en Bushbox, Blackbird matta och en mamajamba tarp och jag är helt nöjd.
    Både snabb leverans och bra kvalitet, Har inte andvänt matta och tarp så mycket ännu ,men
    köket XL titanum har jag använt mycket i sommar och så länge man är i skogsmark
    behöver man inget annat kök. Är ju snabbare än ett gaskök.
  • Sune M
    Sune M skrev om Bushcraftstore.se
    Snabb och trevligservice, Lätt att orientera sig på hemsidan.
    Toppen varor, håller vad dom lovar.
  • Owe A
    Owe A skrev om Bushcraftstore.se
    Super trevlig personal, snabb respons och personlig hjälp, snabb leverans och bra produkter. En riktigt riktigt bra butik för alla som gillar frilufts/bushcraft/vildmark
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Bushcraftstore.se
    Rekommenderas starkt, personligt och jättebra produkter som du inte hittar någon annan stans.
  • Aleks T
    Aleks T skrev om Bushcraftstore.se
    Extremt bra kundbemötande och serviceanda. Snabba med både svar och sändningar. Rekommenderas starkt
  • Robin A
    Robin A skrev om Bushcraftstore.se
    Bra kvalitet, bra pris, väldigt bra service! Tummen upp
  • Simon O
    Simon O skrev om Bushcraftstore.se
    Utmärkt på alla sätt och vis! Kvalitetsvaror, snabb leverans och personligt bemötande.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Bushcraftstore.se
    Sjukt härligt bemötande med handskrivna vykort. Känns gediget rakt igenom inte bara en produkt som köps utan den levereas snyggt med!
  • Erik S
    Erik S skrev om Bushcraftstore.se
    Jättebra internetbutik med kvalitetsutbud och utmärkt, personlig service. Rekommenderas!
  • Arne K
    Arne K skrev om Bushcraftstore.se
    Bra och snap leverans, nu ska jag ut i skogen
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Bushcraftstore.se
    Bra och snabba svar innan köpet och snabbt utskickat efter betalning. Rekommenderas.
  • Owe A
    Owe A skrev om Bushcraftstore.se
    Bushcraftstore har noga utvalda produkter dom tror på, dom testas av personalen och frågor besvaras både snabbt och ingående. Jag är supernöjd med mina köp och produkterna levereras snabbt och väl skyddat.
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Bushcraftstore.se
    Beställde en Toaks Titanium 1100 ml kokärl, har ännu inte använt den. Men den levererades väl och i gott skick. Gillar Paypal vilket är tillgänglig som betalningsmetod. Trevlig hemsida med de få prylar som behövs för att vara en riktig Bushcraftsman. :)
  • Johan H
    Johan H skrev om Bushcraftstore.se
    Jag kan starkt rekommendera Bushcraftstore. Mycket bra produkter och mycket snabb orderhantering.
  • Peder C
    Peder C skrev om Bushcraftstore.se
    Snabb och felfri leverans. Trevlig hälsning i paketet, då blir jag glad.
  • David B
    David B skrev om Bushcraftstore.se
    Bra service och snabb leverans! Rekommenderas.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Bushcraftstore.se
    Hjärtlig och personlig kontakt som jag uppskattar mycket. Kände mig sedd ochlyssnad på och fick super service. Jag hurrar på er!!!
  • Peter L
    Peter L skrev om Bushcraftstore.se
    good store for wildlife products to reasonable prices!