Bushcraftstore.se

Bushcraftstore.se

About company

Bushcraftstore.se levererar produkter och service av högsta möjliga kvalitet till fördelaktiga priser. Bushcraft bygger på enkelhet, det handlar om kunskap snarare än om häftig design och prylar, därför arbetar Bushcraftstore.se med ett litet men nödvändigt utbud av utrustning som du kan behöva när du utövar din bushcraft. Bushcraftstore.se...

81 omdömen om Bushcraftstore.se

Christer K
Wrote about Bushcraftstore.se

Jag köpte en Titanium Backpacking Wood Burning Stove med en speciell förbränningsfunktion. När jag testade förbränningen så blev jag inte helt nöjd så jag har modifierat den till en mycket bättre funktion. Leveransen och övrig kontakt med företaget finns väl inget att klaga på. Med vänlig hälsning Christer Kihlström

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Niklas A
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabb leverans och trevligt bemötande

Mikael J
Wrote about Bushcraftstore.se

Köpte en Silly Gomboy 240, helt suverän produkt och utmärkt leverans och service från Bushcraftstore.se

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Stefan L
Wrote about Bushcraftstore.se

Är mkt nöjd, snabb leverans. Och bra återkoppling.

Oliver D
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra och personlig service. Sortimentet innehåller unika varor

Synos Medical
4.9/5 i betyg av 40 omdömen 4.9 av 40 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Thomas O
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra bemötande, snabb leverans.

Fredrik J
Wrote about Bushcraftstore.se

Ett mycket bra bemötande samt service.

Peter E
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabb leverans och bra saker!

Johan J
Wrote about Bushcraftstore.se

Bara bra, seriöst företag med bra grejer

Lars K
Wrote about Bushcraftstore.se

Hemsida, beställning, betalning kommunikation. Allr fungerade perfekt!

Patrik K
Wrote about Bushcraftstore.se

Tydligt och enkelt sortiment med kvalité i fokus och snabb hantering av frakten gör bushcraftstore.se till en riktigt bra hemsida.

carina f
Wrote about Bushcraftstore.se

☺👍👍👍 kanonbra, snabbt och smidigt, extra bra att de använder swish.

per b
Wrote about Bushcraftstore.se

Hantverk i fint format! En vacker väska med fin ytfinish. Lädret är bra bearbetat och behandlat och har en lagom styvhet. Tungan som stänger kändes först för lång, men den följer ytterligare på ett bra sätt. Kanske med tiden att den står mer utåt? Kan nog gå att skala lite för bättre ergonomi. Innergården är väldigt fint bearbetad! Mjuk och följsam, lätt att rulla. Lagom rymd. Har inte märkt någon påverkan från väta ännu. Förslutning känns modern, men kommer att funka att knyta ihop, när förslutaren går sönder....

Rasmus S
Wrote about Bushcraftstore.se

Kanonservice, snabbt och väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera Bushcraftstore!

Stig A

Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roger R
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabba och raka svar på mina frågor i samband med beställningen

Kjell B
Wrote about Bushcraftstore.se

Hej!! Första gången jag handlar hos er, det funkade utmärkt! Så det blir flera ggr. Har rekommenderat er till 2 andra personer. Tack så länge, mvh Kjell!!

Jörgen A
Wrote about Bushcraftstore.se

Köpte en Toaks titanium 1300 ml kokkärl och är supernöjd. Utmärkt sida,Bra snabba leveranser.Rekommenderas till andra. Jag kommer handla här igen framöver.

Johan L
Wrote about Bushcraftstore.se

Schyssta grejor som inte är så vanliga i Sverige. Bra service och snabb leverans! Hoppas de utökar sortimentet lite... Då blir det fler köp!!

Lars V
Wrote about Bushcraftstore.se

Mycket nöjd med sakerna jag köpte och snabbheten i leveransen. Kan verkligen rekommendera köp här.

Jonny A
Wrote about Bushcraftstore.se

Mycket bra och trevlig personal. Snabba svar på mina frågor och snabb leverans av varorna.

Sergio E
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabbt leverans helt utan kontigheter, produkten jag beställde, en BushBox XL, är jag toknöjd med!!! Sen att man fick ett handskriven kort, där Bushcraftstore hoppas man bli nöjd höjde betygen till topp!!

Isak G
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra service fick produkten I tid plus ett handskrivet brev!

Rolf G
Wrote about Bushcraftstore.se

Går att elda bara med mycket små vvedbitar

Marcus J
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabb leverans. Bra bemötande. Ett stort pluss var att man fick med retursedel direkt vid leverans om man skulle behöva skicka tillbaka varan.

Johnny N
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra paketerat och snabbt skickat. Rekommenderas

Björn S
Wrote about Bushcraftstore.se

Trevlig och snabb leverans. och säkerbetalning. Trevligt kundbemötande.

Johnny L
Wrote about Bushcraftstore.se

Beställde ett Swedish Firesteel Army 2.0 via Bushcraftstore.se, snabb leverans och bra pris, är mycket nöjd. Enkel betalning //Johnny

Alex R
Wrote about Bushcraftstore.se

Varan kom snabbt. Trevligt bemötande...?

MATHIAS T
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabb leverans och bra kundkontakt.

Roberth S
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra grejor, snabb leverans och trevligt bemötande. Kan inte bli mycket bättre.

Joel F
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra mailkontakt innan köp, då jag undrade om Bushcraftstore kunde ta hem Warbonnets Ridgerunner hammock och vad den skulle kosta isf. Slutligen bestämde jag mig för att köpa Blackbirden istället, jag beställde den fredag kväll och kunde hämta ut den på tisdagen helgen efter. Det är min första hammock och jag har än så länge bara sovit ute en natt med den, men jag är riktigt nöjd med både den och Bushcraftstore, riktigt bra att det finns en seriös svensk importör (kanske enda i Europa?) av Warbonnets produkter som gör att pengar kan sparas in på frakt och tullavgifter.

Stefan L
Wrote about Bushcraftstore.se

Smidigt att beställa och snabb leverans!

Daniel S
Wrote about Bushcraftstore.se

Trevligt bemötande, snabb leverans. Jag återkommer!

Dan B
Wrote about Bushcraftstore.se

Beställde en bushbox XL som direkt blev en favorit hos mig. Extra plus för den snabba leveransen.

jonathan w
Wrote about Bushcraftstore.se

Trevlig onlinebutik med annorlunda utvalda produkter. Snabb leverans och personligt mottagande. Hoppas behöva beställa från er igen.

Paul N
Wrote about Bushcraftstore.se

Begränsad men väl genomtänkt sortiment. Snabb leverans och ett handskrivet meddelande som följde med paketet som gav en personlig touch. Nöjd.

Andreas B
Wrote about Bushcraftstore.se

Trevliga och snabb leverans :)

Mikael K
Wrote about Bushcraftstore.se

Mycket positivt! Fick ett trevligt, personligt och handskrivet vykort med leveransen. Bra emballage och väldigt bra kvalitet på produkterna. Mycket nöjd! Kommer att rekommendera Bushcraftstore och återkomma med fler inköp!

Tobias Z
Wrote about Bushcraftstore.se

Vänligt och proffsigt bemötande. Ställt produktfrågor, fått snabbt svar och bra service.

Mattias J
Wrote about Bushcraftstore.se

Riktigt snabb leverans och en produkt som jag är nöjd med.

Tord H
Wrote about Bushcraftstore.se

Webköp som funkade efter förväntan. Order expedierades trots semestertider. Bra.

Niklas L
Wrote about Bushcraftstore.se

Fick jättebra hjälp med tips på reparation av produkt som jag handlat av Bushcraftstore. Klart nöjd!!

Mikael W

Utmärkt service och bemötande. Supernöjd

Erik E
Wrote about Bushcraftstore.se

Har köpt en Bushbox, Blackbird matta och en mamajamba tarp och jag är helt nöjd. Både snabb leverans och bra kvalitet, Har inte andvänt matta och tarp så mycket ännu ,men köket XL titanum har jag använt mycket i sommar och så länge man är i skogsmark behöver man inget annat kök. Är ju snabbare än ett gaskök.

Sune M
Wrote about Bushcraftstore.se

Snabb och trevligservice, Lätt att orientera sig på hemsidan. Toppen varor, håller vad dom lovar.

Owe A
Wrote about Bushcraftstore.se

Super trevlig personal, snabb respons och personlig hjälp, snabb leverans och bra produkter. En riktigt riktigt bra butik för alla som gillar frilufts/bushcraft/vildmark

Magnus E
Wrote about Bushcraftstore.se

Rekommenderas starkt, personligt och jättebra produkter som du inte hittar någon annan stans.

Aleks T
Wrote about Bushcraftstore.se

Extremt bra kundbemötande och serviceanda. Snabba med både svar och sändningar. Rekommenderas starkt

Robin A
Wrote about Bushcraftstore.se

Bra kvalitet, bra pris, väldigt bra service! Tummen upp