Butik

• Mia S
    Mia S skrev om Butik
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Butik
    Mysigt och gå mellan alla böcker på övre planet. Bra priser och ett brett urval kan göra det svårt att välja, men personalen ger bra tips.
  • linn e
    linn e skrev om Butik
    bra grejer till ett bra pris
  • Anna S
    Anna S skrev om Butik
    Inredningsbutiken där du verkligen kan fynda billiga men fina inredningsprylar. Här behövs inte nån stor plånbok för att fylla shoppingkassarna. Butiken har ett stort utbud men får ett litet minus för att den ibland kan upplevas som lite rörig.
  • Lina M
    Lina M skrev om Butik
    Den här butiken är bra!! Man lockas av en bra exponering från gågatan som jag tycker de har klarat av bra utan skyltfönster. Hela idén med att butiken ska se ut som ett lager är völdigt spännande och annorlunda. Det känns välorganiserat. Deras varor är kul, spännande och skapar ideér bland kunderna och framför allt är det till bra priser!
  • Emma A
    Emma A skrev om Butik
    Lagerhaus är en stor butik inne i central Gteborg. de säljer inredningsprylar, pocketböcker och blommor. Jag är riktigt förtjust i deras blomavdelning som har otroligt fina arrangemang och andra blommor som känns annorlunda och roligt. inredningsavdelningen är stor och har ett enormt utbud till kök, sovrum, badrum mm. Priserna är bra, någonstans i mellanklassen. Bra presentbutik, jag går ofta hit då jag är ute efter julklapper eller födelsedagspresenter!

Östra Hamngatan 46, 411 09 Göteborg