Butik

Drottninggatan 31, 111 51 Stockholm — Visa karta

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY
Folkhemmet
Anna B:
Vår upplevelse hos Folkhemmet är de i personalen vi haft kontakt med varit superproffsiga och trevliga. Vi kommer tillbaka!

Läs vad 4 kunder tycker om Butik

• Elina E
    Elina E skrev om Butik
    Jag tillhör en av dem som är Lagerhaus-frälst.. Älskar att gå ner här och titta på inredningssaker och drömma mig bort... Trevlig personal, och jättefina saker. Lokalen är väl kanske inte den roligaste men den rymmer mycket och är ändå välorganiserad.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Butik
    Denna rekemmendation gäller framförallt butiken på Drottninggatan i Stockholm. En jätterolig inredningsbutik som har allt man kan tänka sig, både nödvändigt och onödigt. Det finns väldigt mycket, så man kan behöva lite tid här för att hinna se allt. En bra butik för att köpa presenter eller för att hitta speciella detaljer till sitt eget boende. Organiserad efter olika områden i hemmet, så det kan göra det lite enklare att hitta.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Butik
    Lagerhaus på Drottninggatan är en stor och bra butik som har en massa roliga och användbara saker till hemmet. Här finns glas, porslin, köks- och badrumsprylar samt en massa andra inredningsdetaljer och saker som är perfekt att köpa som present. På gatuplanet finns även ett mysigt café som man kan ta en paus från shoppingen på.
  • Emma J
    Emma J skrev om Butik
    Lagerhaus på Drottninggatan är en trevlig butik med det mesta inom pyssel och småsaker för inredning till hemmet. Dock inte så mycket utöver det vanliga. Det är inte så att jag besöker butiken för att hitta nått nytt spännande, utan mer om jag letar efter en speciell sak. Tyvärr är det ofta väldigt lång kö i kassorna här (åtmindstonde när jag besökt). Ger Lagerhaus en 3a i betyg, för bra priser och fräscha prylar.

Drottninggatan 31, 111 51 Stockholm