Bygg & Design Vid Siljan AB

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Bygg & Design Vid Siljan AB

• 2020-03-31

LUCAS S skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB
    Jag har anlitat denna firma vid två tillfällen och är verkligen mycket nöjd. Pålitliga, nogranna, prisvärda och väldigt kunniga på äldre byggnadsvård. Jag kommer definitivt att anlita dem igen om jag behöver! Läs mer
  • 2020-02-06

Per Anders G skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB
    Vi anlitade Bygg & Design Vid Siljan för att att bygga om vårt kök. De kom med många bra tips på lösningar under byggtiden och vi är verkligen nöjda med slutresultatet. Trots att vi stötte på oförutsedda problem som innebar merarbete höll de tidplanen. Läs mer
  • 2020-01-30

Charlotta Sofia Geine A skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB
    Har anlitat detta företag för arbete i min villa. Mycket bra bemötande, kunniga och kommer med bra idéer för bästa slutresultat. Effektiva och ser till kundens bästa i alla lägen. Läs mer
  • olof Q

2016-03-22

olof Q skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB
    Tycker man ska akta sig för att anlita detta företag.
    Dom gör väl kanske en hyfsat jobb om man kan acceptera deras dåliga eller obefintlig projektledning.
    Man får också räkna med att allt blir dyrare än vad man sa från början. Har du inget bra avtal med dom så
    kan vad som helst hända!
    Jag rekommenderar ett avtal med ett FAST pris på allt, i annat fall - anlita INTE Siljan Bygg & Design AB som dom kallar sig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte