Bygg & Design Vid Siljan AB

Ring 0103-30 01 10 www.siljanbygg.se

11 omdömen om Bygg & Design Vid Siljan AB

Sara D
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Företaget hjälpte mig att måla om huset och restaurera det som var dåligt. Jag fick ett bra bemötande. Fina tips och förslag. Det gjorde fint efter sig. Och de gjorde ett bra jobb med själva arbetet. Rekommenderar varm detta företag. 🙂

BENGT E
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Har anlitat Bygg Design vid Siljan AB och är mycket nöjd med deras engagemang och proffsiga utförandet , enkla att ha att göra med ,lyhörda, trevliga , ja allt har fungerat mycket bra. Rekommenderas varmt !

Eva Maria N
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Jag har anlitat Bygg & Design för en takomläggning och lite snickeriarbete inomhus, och de kommer fortsättningsvis vara mitt förstahandsval vid framtida projekt. Är otroligt nöjd med resultatet, och de har hela tiden gjort mig delaktig i arbetet och frågat eller bollat vid minsta frågetecken. Jag uppskattar också kommunikationen före, under och efter projekten, den har varit tydlig och transparent, och jag har fått förslag som har gjort slutresultatet mycket bättre. Med andra ord, mina förväntningar är överträffade på alla punkter och jag kan varmt rekommendera Micke och gänget på Bygg & Design!

Johanna Geziena V
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Bygg & Design vid Siljan jobbar med det de brinner för! De tänker med och kommer med idéer. De vet hur kunden vill ha det. De lade om taket och vi är nöjdaste kunder som finns. Alla som jobbar där är mycket kunniga och har en hög standard för kvalitet. Kommer att anlita de mer i framtiden! Rekommenderar varmt!

SVEN-OLOV W
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Anlitat Bygg&Design vid Siljan för takarbetets/reparation samt finsnickeri inomhus. Gott bemötande, proffsigt arbete med mycket bra resultat. Kan varmt rekommenderas. Har bokat in ett nytt projekt till våren.

ERIK L
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Mycket kunniga och lämnar många bra idéer som blir prisvärda. Gör ett väldigt bra arbete och är lätta att kommunicera med. Utan tvekan några jag kommer att anlita fler gånger.

Lina Maria Elisabet H
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Bästa Bygg & Design Vid Siljan! Fantastiskt bemötande, härliga arbetare, otroligt kunniga och duktiga. Helrenovering med totalentreprenad av mitt brandskade hus. Tryggt! Hantverk ända ut i fingerspetsarna. Rekommenderas varmt!

LUCAS S
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Jag har anlitat denna firma vid två tillfällen och är verkligen mycket nöjd. Pålitliga, nogranna, prisvärda och väldigt kunniga på äldre byggnadsvård. Jag kommer definitivt att anlita dem igen om jag behöver!

Per Anders G
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Vi anlitade Bygg & Design Vid Siljan för att att bygga om vårt kök. De kom med många bra tips på lösningar under byggtiden och vi är verkligen nöjda med slutresultatet. Trots att vi stötte på oförutsedda problem som innebar merarbete höll de tidplanen.

Charlotta Sofia Geine A
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Har anlitat detta företag för arbete i min villa. Mycket bra bemötande, kunniga och kommer med bra idéer för bästa slutresultat. Effektiva och ser till kundens bästa i alla lägen.

olof Q
Skrev om Bygg & Design Vid Siljan AB

Tycker man ska akta sig för att anlita detta företag. Dom gör väl kanske en hyfsat jobb om man kan acceptera deras dåliga eller obefintlig projektledning. Man får också räkna med att allt blir dyrare än vad man sa från början. Har du inget bra avtal med dom så kan vad som helst hända! Jag rekommenderar ett avtal med ett FAST pris på allt, i annat fall - anlita INTE Siljan Bygg & Design AB som dom kallar sig.