Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Södermalm Byggfabriken AB

Byggfabriken AB

Högbergsgatan 29, 116 20 Stockholm — Visa karta

Hos oss hittar du byggnadsvårds- & inredningsdetaljer för dig som renoverar, restaurerar eller bygger nytt i äldre stil.
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära Byggfabriken AB:

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Läs vad 4 kunder tycker om Byggfabriken AB

• Magnus K
    Magnus K skrev om Byggfabriken AB
    Fantastiskt bra service! Har köpt flera saker hem, ventiler, dörrhandtag, lindrev, etc. Allt håller utsökt kvalité, och de hjälper till med tips och trix! Fantastiskt utbud av kakel och golvplattor oxå! Rekommenderas!
  • Harmoni och Funktion Sverige
    Harmoni och Funktion Sverige skrev om Byggfabriken AB
    Service och fantastiska produkter! Rekommenderas varmt. Jag tycker mycket om att kunna finna detaljer till inredning som är av äldre stil.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Byggfabriken AB
    Har alltid blivit väl bemött! Skulle kunna spendera timmar på byggfabriken, känna doften av linolja och tjära och kolla igenom alla små lådor bakom disken på jakt efter uddabeslag. Toppenbutik!
  • K
    K skrev om Byggfabriken AB
    Förut var jag inte så förtjust i Byggfabriken, trots deras fantastiska sortiment av fina, "äkta" inredningsdetaljer, eftersom personalen var så otrevlig och surmulen. Nu måste jag ändra det, har blivit väldigt väl bemött och fått bra service de senaste gångerna jag varit där. Är också mycket nöjd med de fina beslag och krokar jag köpt där, kunde inte ha hittat lika fina någon annanstans. Helt moderna även om de designades för sisådär 80 år sedan, rekommenderar alltså även de som inte just letar efter retroprylar att ta en titt här, det kan bli en fullträff. Och hurra för butiker som utvecklas till att bli bättre med tiden i stället för tvärtom!

Högbergsgatan 29, 116 20 Stockholm