Stockholm Södermalm

Stockholm Södermalm

Ring 08-640 25 75 www.byggfabriken.com
4.5

Hos oss hittar du byggnadsvårds- & inredningsdetaljer för dig som renoverar, restaurerar eller bygger nytt i äldre stil.

4 omdömen om Stockholm Södermalm

Magnus K
Skrev om Stockholm Södermalm

Fantastiskt bra service! Har köpt flera saker hem, ventiler, dörrhandtag, lindrev, etc. Allt håller utsökt kvalité, och de hjälper till med tips och trix! Fantastiskt utbud av kakel och golvplattor oxå! Rekommenderas!

Harmoni och Funktion Sverige
Skrev om Stockholm Södermalm

Service och fantastiska produkter! Rekommenderas varmt. Jag tycker mycket om att kunna finna detaljer till inredning som är av äldre stil.

Hanna H
Skrev om Stockholm Södermalm

Har alltid blivit väl bemött! Skulle kunna spendera timmar på byggfabriken, känna doften av linolja och tjära och kolla igenom alla små lådor bakom disken på jakt efter uddabeslag. Toppenbutik!

K
Skrev om Stockholm Södermalm

Förut var jag inte så förtjust i Byggfabriken, trots deras fantastiska sortiment av fina, "äkta" inredningsdetaljer, eftersom personalen var så otrevlig och surmulen. Nu måste jag ändra det, har blivit väldigt väl bemött och fått bra service de senaste gångerna jag varit där. Är också mycket nöjd med de fina beslag och krokar jag köpt där, kunde inte ha hittat lika fina någon annanstans. Helt moderna även om de designades för sisådär 80 år sedan, rekommenderar alltså även de som inte just letar efter retroprylar att ta en...