Alla kategorier Snickare Stockholms län Österåker Bygghantverkaren I Roslagen

Bygghantverkaren I Roslagen

Skolvägen 6, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Bygghantverkaren i Roslagen!

I mig finner du en personlig byggpartner med specialistkompetens och examen i traditionellt bygghantverk. Jag är kvalificerad för restaurering av historiska eller K-märkta byggnader och snickerier och jag utför den typen av uppdrag med tidsenliga byggtekniker, material och varsamhet.

Oavsett vilken idé du vill förverkliga kan jag hjälpa dig med de flesta snickartjänster, t.ex. fast inredning, bokhyllor, möbler, trappor, altaner och köksmontering. Med min känsla för bygghantverk erbjuder jag både trävaror och snickartjänster för att du ska få en naturlig helhet i din renovering eller tillbyggnad.

Kontakta mig gärna för en offert!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Bygghantverkaren I Roslagen

• Ann-Charlotte F skrev om Bygghantverkaren I Roslagen
    Skulle lägga nya trägolv och byta innerdörrar. Snabb offert, proffsig och trevlig dialog under hela arbetet. Kom i tid och städade upp varje dag. Stort kunnande och väl utfört arbete. Mycket nöjd. Kan rekommendera Bygghantverkaren. Läs mer
  • Agneta S skrev om Bygghantverkaren I Roslagen
    Skicklig och noggrann hantverkare med stor materialkännedom och kreativa smarta lösningar. Trevligt bemötande och utmärkt kommunikation. Läs mer
    Daniel H, Daniel H gillar detta
  • Lennart K skrev om Bygghantverkaren I Roslagen
    Kan varmt rekommendera Bygghantverkaren i Roslagen. Arbetet utfört noggrannt, punktligt och med en finess utöver det vanliga. Läs mer
  • Agnes S skrev om Bygghantverkaren I Roslagen
    Noggrann, professionell och serviceinriktad. Vi var väldigt nöjda med resultatet! Läs mer
  • Susanne S skrev om Bygghantverkaren I Roslagen
    Bygghantverkaren har gjort jobbet med att byta parkett i mitt vardagsrum på ett proffsigt sätt. Trevligt bemötande, noggrann och t o m städade efter arbetet!
    Jag skulle absolut anlita honom igen om behovet skulle finnas! Läs mer

Bästa snickarna i Österåker:

Spånlötsvägen 83, 18434, Åkersberga