Bygghantverkaren I Roslagen

Bygghantverkaren I Roslagen

Ring 073-650 50 18 bygghantverkaren.se

Välkommen till Bygghantverkaren i Roslagen! I mig finner du en personlig byggpartner med specialistkompetens och examen i traditionellt bygghantverk. Jag är kvalificerad för restaurering av historiska eller K-märkta byggnader och snickerier och jag utför den typen av uppdrag med tidsenliga byggtekniker, material och varsamhet....

5 omdömen om Bygghantverkaren I Roslagen

Ann-Charlotte F
Skrev om Bygghantverkaren I Roslagen

Skulle lägga nya trägolv och byta innerdörrar. Snabb offert, proffsig och trevlig dialog under hela arbetet. Kom i tid och städade upp varje dag. Stort kunnande och väl utfört arbete. Mycket nöjd. Kan rekommendera Bygghantverkaren.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Agneta S
Skrev om Bygghantverkaren I Roslagen

Skicklig och noggrann hantverkare med stor materialkännedom och kreativa smarta lösningar. Trevligt bemötande och utmärkt kommunikation.

Pernilla H och 2 andra gillar detta
Lennart K
Skrev om Bygghantverkaren I Roslagen

Kan varmt rekommendera Bygghantverkaren i Roslagen. Arbetet utfört noggrannt, punktligt och med en finess utöver det vanliga.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Agnes S
Skrev om Bygghantverkaren I Roslagen

Noggrann, professionell och serviceinriktad. Vi var väldigt nöjda med resultatet!

Susanne S
Skrev om Bygghantverkaren I Roslagen

Bygghantverkaren har gjort jobbet med att byta parkett i mitt vardagsrum på ett proffsigt sätt. Trevligt bemötande, noggrann och t o m städade efter arbetet! Jag skulle absolut anlita honom igen om behovet skulle finnas!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen