CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bruksgatan 7B, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till CaMa Service Flytt & städ!

Vi finns för dig som en hjälpande hand när du behöver flytt eller städhjälp. Vi har som mål att när du anlitar oss ska det vara lönsamt och aldrig krångligt.

Att flytta kan vara ansträngande. Det är mycket att tänka på med packning, flyttbilar, tidsbrist etc. Ofta tar flytten längre tid än man räknat med. Du kan därför ta kontakt med en professionell flyttfirma som vet hur en effektiv och smidig flytt genomförs.

Våra tjänster: Kontorsflytt, distansflytt, utlandsflytt, flyttstädning, trädgård, magasinering, hemstädning, butiksstädning, trappstädning, kontorsstädning, fönsterputs.

Hos oss är du välkommen att höra av dig såväl privatperson som företag. Vi ser till att underlätta din vardag, utan krångel!

Läs vad 34 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

• 2020-06-29

Jenny S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    CaMe hjälpte oss att flytta från en villa i Staffanstorp till Stockholm. Otroligt nöjd med deras insats! Högt tempo, trevligt bemötande och väldigt noggranna.
    Jag skulle gärna använda dem igen! Läs mer
    2020-07-06 Selle S svarar Jenny S
    Hej Jenny!

Vi uppskattar de fina orden och hjälper er gärna vid fler tillfällen

• 2020-06-29

Kaisa D skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Snabba, proffsiga och trevliga! Nån liten kanstött möbel, men det får man ta när man flyttar. Läs mer
    2020-07-06 Selle S svarar Kaisa D
    Hej Kaisa!

Vi ber om ursäkt för denna lilla skadan som uppstod. Även om det var litet så strävar vi alltid efter att detta inte ska ske

• Åke A

2020-06-15

Åke A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Väl genomförd flytt. Hjälpsamma killar! Läs mer
  • 2020-06-09

Agneta P skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Positiv upplevelse då möblerna packades in i bilen. Har dock ingen vetskap om hur hanteringen var vid urlastningen. Läs mer
  • 2020-06-08

Emil Å skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Strålande service, flyttade från Stockholm till Malmö! Allting gick smidigt, ingenting skadades k transporten. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-05-27

Andreas skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Flytt, bra bemötande, hade förväntningar om att det skulle vara helt och att personal skulle vara serviceinriktade vilket de var. De pratade engelska och det gjorde inget alls. Effektiva. Ok pris. Kan tänka mig att anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-05-19

Per L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Flyttade från Lund till Norrtälje, Andrei o Ionut från CaMa gjorde ett ypperligt arbete de var punktliga, löste uppgiften på bästa sätt och var trevliga. CaMa är professionella och mycket prisvärda jag rekommenderar dem fullt ut. Läs mer
  • 2020-05-07

Philip R skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Vi behövde frakta en otymplig vara från Hesingborg till Stockholm. Vi fick snabb respons och de skötte kommunikation i alla led, fixade med inpackning och transport snabbt enkelt och billigt. Jag är positivt överraskad och brukar inte skriva kommentarer, men CaMa förtjänar faktiskt ett omnämnande för detta! Läs mer
    2020-05-07 Selle S svarar Philip R
    Hej Philip!

Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi strävar efter att alla kunder får samma uppfattning om oss som du har fått

• 2020-05-07

Viktoria E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Trevlig, snabb och proffsigt bemötande och leverans av min byrå. Rek varmt! Läs mer
    2020-05-07 Selle S svarar Viktoria E
    Hej Viktoria!

Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

• 2020-04-28

Agneta I skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    De kom 2 tim för tidigt men va tur jag va nära läg å tog mig snabbt dit.
    Är nöjd över lag,de tog hand om vissa ömtåliga saker bra me plast runt. Läs mer
    2020-04-28 Selle S svarar Agneta I
    Hej Agnete!

Du fick en ungefärlig tid för när vi skulle hämta dina saker, då vi skulle lasta en annan kund innan dig. Vi skulle ringa dig innan vi kommer. Hade du inte kunnat vara på plats så hade vi ju självklart väntat tills du kom på plats.
  • 2020-03-29

Ann-charlotte T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande, snabba och proffsiga! Läs mer
  • 2020-03-27

Selma T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Fick möbler levererade från Stockholm. Världens finaste bemötande och sån snabb och bra hjälp. TACK! Läs mer
    2020-03-27 Selle S svarar Selma T
    Hej Selma!

Jättekul att höra att du blev nöjd, du är alltid välkommen åter

Med vänlig hälsning, CaMa Service AB

Pia S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hjälpsamma
    Vänliga
    Arbetsamma (slet), Tungt och stort klädskåp.
    Inpackat väl, nyckeln på plats
    Tack! Läs mer

Anneli E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    En leverans av träsoffa från Stockholm till Småland . Allt fungerade perfekt och killarna som körde soffan var trevliga och hjälpsamma och bar in den på plats . Tack för hjälpen smidigt och enkelt! Läs mer

David A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Jag beställde flyttjänsten. Mycket bra jobbat av samtliga parter, både förberedelser och genomförande. Det hade knappast kunna bli bättre. Helt nöjd! Läs mer
  • 2020-03-04

Johan E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    CaMa Service var till stor hjälp när jag behövde ha hjälp med att montera isär och frakta en stor hylla som jag köpt på Blocket. Hyllan innebar mycket extra arbete för att montera ner och frakta säkert, men detta var inga problem för CaMa Service och de löste det också mycket professionellt och till ett konkurrentkraftigt pris. De ömtåliga sakerna var mycket bra paketerade och de var alltid punktliga och bra att ha att göra med. Jag är mycket nöjd med att jag anlitade CaMa Service och jag gör gärna det i framtiden också. Läs mer
  • 2020-02-27

Christine B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Mycket trevliga och effektiva killar Läs mer
  • 2020-02-19

Lars H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hjälpsamma o arbetsamma pojkar som även var positiva o glada Läs mer
  • 2020-02-14

Maria N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hämtning av skåp. Mycket bra bemötande. Allt funkade bra. Punktliga och trevliga. Läs mer
  • 2020-02-07

John S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Fick hjälp med flytt av kök. Kommunikationen och bemötandet var utmärkt. Överhuvudtaget väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-11 Selle S svarar John S
    Hej John!

Tack för att du tog dig tid att svara. Jätte bra att du var nöjd med våra tjänster.
    Du är välkommen åter

Med vänlig hälsning, Selle CaMa Service
  • Eva-kersti F

2020-02-05

Eva-kersti F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Beställde flytt från malmö till stockholm. Dom svarar snabbt i telefon och återkommer som dom lovar. Också chauffören av lastbilen skötte kommunikationerna superbra. De kom på utsatt tid, prydliga, tillmötesgående, väldigt rara, snabba och försiktiga med alla kartonger och möbler. Jag kommer att dela med mig till alla mina vänner och familj hur suveräna ni är. Å det varmaste rekommenderar jag Cama och jag hoppas att de kan hjälpa mig vid framtida flyttar. Tack för allt! Läs mer
    2020-02-07 Selle S svarar Eva-kersti F
    Hej Eva-Kersti!

Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss feedback. Du är alltid välkommen åter
  • 2020-02-05

Marianne S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hämtningen av flyttgodset flöt på alldeles utmärkt och de två flyttarna var artiga och varsamma. Läs mer
    2020-02-07 Selle S svarar Marianne S
    Hej Marianne!

• 2020-02-05

Arek A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Det gällde transport av mitt bohag från Malmö till Stockholm. Det kom tre väldigt bra och kunniga killar som visste vad de gjorde! Jag är både nöjd och tacksam! Läs mer
    2020-02-07 Selle S svarar Arek A
    Hej Mariane!

• Sven-Åke C

2020-01-30

Sven-Åke C skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Förutom trevligt bemötande gick flytten långt bättre än förväntat. Alla problem löstes på ett föredömligt sätt
    Sven-Åke Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Sven-Åke C
    Hej Sven-Åke

• 2020-01-28

Malin T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Superbra! Jag beställde transport från Sthlm till Malmö. Supertrevliga ! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Malin T
    Hej Malin

• 2020-01-18

Anders A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Flytt av möbler och flyttlådor från Lund till Stockholm. En del av möblerna antika och krävde varlighet. Samtidigt var lägenheten i Lund en utmaning med en smal och brant trappa. CaMas medarbetare klarade allt med precision och omsorg. Utmärkt! Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Anders A
    Anders

• 2020-01-16

Ann-charlotte S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Vänlig flytthjälp. De va punktliga. Allt flöt på jättebra med den långa transporten av mina fåtöljer. /Lotta Läs mer
  • 2020-01-07

Fabian P skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Vi använde deras flytthjälp, super bra killar som kom och tog handom detta.
    Snabba, försiktiga och mycket trevliga. Läs mer
  • 2019-12-18

Wiliam M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Leverans + Bärhjälp
    Fantastiskt bemötande, snabbt och enkelt.
    Helt klart över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-08

Monica A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Fick hjälp med flyttning från Skåne till Trollhättan. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-08 Selle S svarar Monica A
    Hej Monica

Tack för du tog dig tid att ge oss feedback!

• Annika N

2019-12-06

Annika N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Jag köpte flytt, städ, material o lagring av flytten. Så jag kan bara ge feedback på första delen. Fick inte allt material levererat utan fick ringa o påminna om det som saknades.
    Blev lite tveksam när flytt männen kom. En vad jag uppfattar ansvarig flytt man i Cama arbetskläder helt ok även om han inte pratade svenska. Men de två pojkarna som var med undrar jag hur deras arbetsavtal ser ut. De verkade skygga. Inget fel på killarna men har Cama lagenliga avtal. Jag vill inte utnyttja utsatta ungdomar i mitt hem.
    Men kanske jag har fel fick dock en dålig magkänsla. Läs mer
    2019-12-06 Selle S svarar Annika N
    Hej Annika!

Tack för din respons. Vi ber om ursäkt för materialen och att de glömdes bort.
    Då avdelningen i Helsingborg är nyöppnad har inte alla killar arbetskläder. När det däremot gäller villkor för de anställda så jobbar alla med lagliga avtal men bra villkor. De som du nämner som pojkar är båda över 20 år och har giltiga kontrakt! Kan även om du vill påvisa detta samt skicka över både anställningsavtal samt utdrag från skatteverket att giltiga skatter har betalts.
    Att de är skygga kan vi inte påverka, däremot kan vi utbilda de för att utföra ett korrekt jobb.
    Jag hoppas däremot att du är nöjd med flytt och städ kvaliten
  • 2019-12-05

Johanna P skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Flytthjälp, trevliga killar, bra service. Bra hjälp på kundservice. Läs mer
  • 2019-12-05

Peter K skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Bra bemötande och bra service Läs mer
  • Andreas W

2019-05-09

Andreas W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Supernöjd med den veckovisa städningen! Läs mer

Bruksgatan 7B, 252 23 Helsingborg