CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

camaflytt.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till CaMa Service Flytt & städ! Vi finns för dig som en hjälpande hand när du behöver flytt eller städhjälp. Vi har som mål att när du anlitar oss ska det vara lönsamt och aldrig krångligt. Att flytta kan vara ansträngande. Det är mycket att tänka på med packning, flyttbilar, tidsbrist etc. Ofta tar flytten längre...

238 omdömen om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2019

Jan Curt L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Trevlig ock professionellt genomförd flytt.

Lena Maria G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Proffsigt och tryggt från första kontakten till slutfört arbete

Martin E

Topp service hög kvalitet 10/10

Sophie L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Är otroligt nöjd med denna flytt och de som utförde den Lonut och Sorin. Rekommenderar verkligen! :)

Maria Christina Terese T
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

De var så trevliga och proffsiga. En sak ni skulle kunna förbättra: ni skulle kunna ställa mer specifika frågor vid offertförfrågan. Nu svarade jag bara på frågorna "finns det tunga möbler" och "finns det ömtåliga möbler" har jag för mig. Böcker, stolar, krukväxter, cykel eller utemöbler kommer alltså inte med. Ni skulle också kunna fråga "vilka saker/möbler finns". Plus brandfarligt gods (t.ex. brandsläckare eller t-röd kan man ju ha hemma, och inte tänka på att ni inte får ta i lastbilen pga det är farligt gods). Så jag tänker att det skulle kunna hjälpa er och kunden att planera!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej Maria! Tack för din feedback och så kul du är nöjd med utförandet. Gällande offerten så gjorde du den via sida där du samlar in 3 olika offerter. Vi styr dessvärre inte den. Däremot diskutera ju du och jag per telefoni om vilka möbler du hade och vad som skulle med. Jag hoppas du trivs med ditt nya boende. På återseende! -CaMa Service AB .

Catalin U
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Great service from CaMa represented by the moving guys. Best communication and skills! I recommended it as probably the the best moving team in Sweden!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej! Tack för att du tog dig tid och ge oss feedback! Lycka till i ert nya hem Med vänlig hälsning, CaMa Service

Alexander Tobias L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Supertrevlig och professionell flytthjälp som dessutom var väldigt prisvärd. Rekommenderas!

Ester Kajsa-Lehna A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Fantastiskt bra service från första kontakten! Trevliga och proffsiga! Snabba, men ändå försiktiga - inget gick sönder! Billigt och bra! Helt klart värt att betala yrkesmän som vet hur man tömmer och flytta ett hem än att slita själv! Vi är supernöjda.

Nelly Eleonor R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Flytthjälpen var smidig. Städningen blev inte godkänd men de var snabba på att lösa det efter ny kontakt med dem. Rekommenderar absolut.

Halina V
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

2024-03-20 Bästa flyttfirman som finns! Flytten var säker, snabb och smidig. De fantastiska killarna var väldigt trevliga, professionella, hjälpsamma och också noggranna med de flytt sakerna. Tack till dem från oss.. Tack för allt! Rekommenderar varmt. Vänliga hälsningar Halina

Karin H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Jag är jättenöjd och Ionut som skötte denna flytt med sina kollegor var fantastisk. Service mindes och otroligt ambitiös. Kanske skulle de haft en större lastbil. 😊. Rekommenderar CaMa flytt till andra som ska flytta.

Valentin Solmayor O
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Verry good and probably the best.

Per Olof Christian R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Superproffsiga och trevliga. Plastade in alla möbler, hjälpte till att montera upp isärskruvade möbler innan de lämnade också. Allt helt och repfritt när de var klara. Mycket bra intryck.

Helen A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Trevligt bemötande, en proffsigt utförd flytt samt bra kommunikation och återkoppling under tiden . Jag är mycket nöjd med hur flyttjänsten utfördes.

Eva Anette S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Ringde och meddelade när dem var framme. Effektiva och fick allt på plats både vid lastning och lossning. Jättenöjd

Eva Rita Isabella A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Mycket bra, John var en hjälte som tog hand om allt som det var hans egna saker och det blev en trygghets känsla Johns kollegor gjorde ett bra jobb och mannen jag pratade med i telefonen sa att det kommer bli en bra flytt så vi är nöjda nöjda nöjda.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej, så roligt att du är nöjd med vår personal! Lycka till med det nya boendet!

Johanna T
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Punktliga, trevliga, snabba och effektiva! Bra service. Allt som allt högsta betyg!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Tack för er feedback! Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service till er i framtiden. Hälsningar CaMa Service

Sofia A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Jättebra service och fint bemötande!

Marcus P

Riktigt bra! Allt med denna flytt var 10p

Thomas Edward C
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

The team at CaMa service has been managing our companies cleaning and for years. Their reliability and price is easily the most professional service in town. Recently I have hired their cleaning teams to come to my daughter’s house to clean and she was overjoyed. Amazing professionalism and service, thanks CaMa!!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Thank you for your feedback! We appreciate you as a recurring customer and are delighted to hear about your satisfaction. Your continued support means a lot to us, and we look forward to serving you again.

Bris Annelie W
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Flyttpersonalen var effektiva ordentliga och duktiga att packa flyttbilen. Tyvärr talade ingen av dom svenska och var följaktligen svåra att kommunicera med, endast en person kunde tala knapp engelska. Pga språksvårigheterna kunde de heller inte läsa mina etiketter på flyttkartongerna. Dessa var skrivna på svenska med anvisningar om innehåll och var kartongerna skulle placeras vid ankomsten. Placeringen blev därför ologisk och rörig. Mycket extra jobb för mig . När jag packade upp upptäckte jag att personalen hade...

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej Bris, Gällande lådan så är jag säker på att ingen har tappat den utan att informerat dig om det. Som du beskrev i mailet till oss så var det massa med saker i lådan. Lådan hade inte varit hel om man tappat den givet tyngden. Städbiten kan vi bara be om ursäkt, men vi har 5 dagars städgaranti och ingen har hört av sig. Vi hade självfallet åkt tillbaka om vi fick informationen tidigare. Men du verkar vara nöjd i övrigt vilket vi är glada över. - CaMa Service AB

Gunnlaugur G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Snabbt, organiserat och lösningsorienterat, toppresultat.

Ewelina B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Jag flyttade med CaMa från Malmö till Umeå och allt har gått väldigt smidigt. Det var enkelt att boka flytt och städ och jag fick bekräftelse på alla bokningar direkt, ett sms med påminnelse om flytten 2 dagar innan flytt. Flyttfirman kom i god tid, packade in alla möbler fint och allt transporterades i gott skick. Flytten in skedde på 1,5 timme, snabbt och effektivt. Flyttfirman kom innan utsatt tid och levererade allt. Jag kan varmt rekommendera flyttfirman och jag är super nöjd. Dessutom har jag fått gott bemötande från alla jag varit i kontakt med och det skapar trygghet och gör skillnad.

Pernilla A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bokning med offert med vad som ingick i priset för både flytten och städningen sköttes på svenska. Allt sköttes proffsigt och snabbt i hela processen. Flyttkillarna pratade engelska men allt gick mycket bra.

Constantin M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

De var på plats på rätt tid. Laddade upp i bilen allt vi efterfrågade och laddade ner till kommande adress. Väldigt snabbt gick med flyttningen. Rekommenderar 100%!

Boris Z
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Sveriges bästa flyttfirma! Trevliga, proffsiga och respektfulla. Fantastisk service från början till slut. Helt över förväntan, våra bästa rekommendationer!

Eva Carina Birgitta J
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Min inflytt har inte skett än, utan möblemanget är magasinerat, men hittills har företaget överträffat alla förväntningar! Utmärkt kommunikation, ett trevligt bemötande och en snabb och effektiv utflytt. Priset var så bra jämfört med andra offerter jag tog in att jag inte riktigt visste vad jag skulle vänta mig, men jag kan varmt rekommendera CaMa till alla som behöver en bra flyttfirma!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback, Med vänlig hälsning, CaMa Service

Arne Valter J
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Två trevliga killar flyttade mitt kassaskåp från andra våningen ner till mitt garage utan några problem eller skador!

Per Tommy Sigurd J
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Väldigt bra service och flyttkillarna var toppen!

Mehdi M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Duktiga och säger aldrig nej! Hittar alltid lösningar

Karin Kristina S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Korrekt och vänligt bemötande Vilket jag väntade mig Flytt från skåne till stockholm.varsam men snabb hantering

Hej, tack för din feedback, den är värdefull för oss! // Cama Service AB

Fariba G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Mycket trevliga och professionella killar.

Gabriella G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Verkligen glad över att vi valde CaMa som gjorde en smidig, noggrann och trygg flytt för oss som flyttade hela vägen från Malmö till Strängnäs. All kontakt också med försäljnings-chef/ansvarig för all logistik var fantastiskt bra. Han skapade all den trygghet och säkerhet som jag och min man ville ha och behövde inför en stor flytt som detta var. Den kommunikation han visade prov på var genomgående underbar. Samtliga involverade i samband med flytten från ax till limpa var jättetrevliga och lyhörda. Tack till hela CaMa-gänget! Grymma är ni!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Tack för dina fina ord, lycka till med ert nya boende! Hälsningar, CaMa Service AB

Patrik Mathias Wilhelm A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Superb bemötande från början till slutet. Service av rang på flytten, hjälpsam och professionellt hanterat. Vi kan inte mer än nog rekommendera både om flytt samt slutstädningen. Vi flyttade från Malmö upp till Östersund och allt var smidigt. Märks att dom har gjort det för.

Carmen S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hjälpsamma och trevlig personal.

Hedvig Elisabeth Valtersdotter B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Önskar att jag på förhand vetat hur bra CaMa service genomförde min flytt från Ystad till Stockholm. Då hade jag kunnat sluta oroa mig. Jag är mycket nöjd både med flytten och med det bemötande jag fick inför flytten. Stort tack !

Jan Håkan Vladimir M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Anbud måndag, flytt på tisdag, passade oss utmärkt. Flytten med besök på 3 platser genomfördes snabbt. Lite strul med en saknad skruv till sängben, men det löste sig på några minuter.

Christina Maria Franciska F
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bra kontakt. Punktligt och förtroendeingivande. En skada på en möbel som vi väntar ersättning för. Annars har vi inget vi kan klaga på.

Viktorija Z
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Amazing service for the moving ( packing, transportation, cleaning of the apartment ). Would recommend without doubt !

Julia L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Vi är otroligt nöjda med vår flytthjälp från Cama! Proffsig personal som hade stenkoll, allt gick snabbt och smidigt. Vår flytt går från Malmö till Stockholm med 2 månaders magasinering.

Rozanna L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Mycket bra bemötande, och man fick svar på alla frågor man hade. Trevliga och proffsiga flyttkillar som jobbade snabbt och effektivt, och de var varsamma om bohaget. De ställde möbler och kartonger precis där man ville ha det. Jag har redan rekommenderat dem.

Rolf Arne Lennart B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Datasystemet kan bli mycket bättre. Flytten har fungerat. Mycket trevlig personal.

Kjell Henning N
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Mycket bra o professionellt! Ja verkligen! Snabbt o välgjort! Både packning o flytt! Mvh Fam Nilsson

Svante Lennart A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bra flytt och städnning jag är mycket nöjd det enda som jag inte tyckte om är att det var mycket svårt att komma i kontakt med dem på telefon, detta gjorde att jag i början övervägde att inte anlita dem.

Hjördis C
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bra bemötande vid samtliga kontakter. Allt har fungerat vid flytten av möbler mellan västervik och Skåne. Det blev dock en del tidsfödröjning. Duktiga och trevliga medarbetare.

Ayodeji Joseph A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

They delivered exceptional service. They came on time, staff were friendly and carried out the tasks swiftly. I was really impressed and Zeyn was of great help with the change of date and address. It all went smoothly. I would highly recommend.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Happy that everything went well. Hope you enjoy your new place.

Johan Erik N
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Bra kontakt, trevligt bemötande och tydlig kommunikation innan och under flytten. Flyttlådorna levererades på avtalad tid. På flyttdagen dök CaMa upp på avtalad tid och packade ihop allt (140 kvm radhus i två plan) noggrant och effektivt. Känsliga möbler plastades in ordentligt. Flytten in i nya huset gick lika smidigt och allt kom fram oskadat. Rekommenderas starkt!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Tack för feedback och så roligt att ni är nöjda. Lycka till med ert nya boende, på återseende! Hälsningar, CaMa Service.

Ulla K
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

I tid, trevligt bemötande, hjälpsamma

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej Ulla, Kul du är nöjd, lycka till med ditt nya boende. Hälsningar, CaMa Service.

Marcus L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Jättebra, fick en 25m3 lastbil med två starka grabbar som var väldigt snabba och bra att ha att göra med! Hörde även av mig till företaget i helsingborg och fick direkt kontakt med chef som kunde svara på alla frågor som jag hade.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej, tack för din feedback och vi är glad över att du är nöjd! Lycka till med ditt nya, CaMa Service

Karl Anders N
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Vi är jättenöjda! En lång flytt från Skåne till Norrland som utfördes perfekt :)

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Hej, lång med smidig flytt, tack för att du tog dig tiden och svara på det! lycka till med ert nya boende. Hälsningar, CaMa Service.