Capio s:t Görans Sjukhus AB

3.2

10 omdömen om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Eva J
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Vil du dö ta dig då till akuten på detta sjukhus. De kommer vägra dig intensivvård och sätta dig på en underbemannad avdelning där du inte får någon vård utan dör snabbt,,,,,,,

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Victoria C
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Fantastiska och professionella denna gång från taxin då de tog emot mig redan vid dörren, receptionen som körde mig till kirurgens akutmottagning och vårdavdelning 39 där jag behandlades för tarmvred. Kunniga, intresserad av patienten, hjälpsamma, bra på smärtlindring och omvårdnad. Med tanke på att sjukhuspersonalen är hårt belägrade denna årstid av patientinflödet finns det ingenting mer som en patient eller anhörig kan begära. Riktigt seriösa i sitt yrkesutövande, hatten av! Med vänlig hälsning, biståndshandläggare

Mats J
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Min fru är intagen på infektionskliniken och får bästa tänkbara vård av fantastisk personal.

Annelie Ö
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Otroligt långa väntetider, nedlåtande personal och usel vård. Jag åkte till akutmottagningen med min son som kört omkull med mopeden. Efter nästan 5 timmar väntade i korridoren på röntgen ber jag om de kan rengöra och lägga om hans fula sår. De föreslog tvål och vatten. Jag kommer ALDRIG sätta min fot på det sjukhuset igen.

Mandana L
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Har du möjlighet, välj en annan akutmottagning! Extremt långa väntetider. Räkna med att få sitta på akuten minst 7 timmar. Personalen är otrevlig och dryg. Ifrågasättande på ett sätt att du ångrar att du tog dig dit. Efter 5 timmars sittande med olidlig smärta åkte jag till närakuten och fick hjälp på en gång. Sämsta akutmottagningen jag någonsin varit på. Kommer aldrig mer åka dit!!!

Caroline N
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Att bli sjuk är inte kul, men om det händer igen blir jag gärna omhändertagen av Sankt Görans. Vilka änglar! Jag berömmer dem. Jag var på akuten samt neuro och hade bland annat en läkare som hette Yrsa. Rulla ut röda mattan för dessa hjältar och tack! /CN

FANNY F
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Jätte bra. All personal jag mötte var super trevlig och jag blev väll omhändertagen för min skadade arm. Är tjugoåtta år och har aldrig varit på akuten förut så första intrycket har en väldigt stor betydelsen. Är väldigt nöjd.

MIKAEL J
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Långa väntetider på detta sjukhus.

Atousa R gillar detta
Abbe D
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Har haft kontakt med deras HR-personal, jag blir mörkrädd. Kvinnan har vid flera tillfällen uttalat sig kränkande och rasistiskt. Capio bör förbättra sina rutiner kring upphandling av konsulter. Om Capio har samma skeva uppfattning av människor. Då är detta inte vårdgivare jag vill ha att göra med i framtiden!

Atousa R gillar detta
Elina E
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Jag har haft mycket med Capio S:t Görans Sjukhus nu i sommar efter en armfraktur. Jag har både fått hjälp från akutmottagningen, ortopedakuten, ortopedmottagningen, röntgen och arbetsterapeuter. Jag är riktigt nöjd med den hjälp och den vård jag fått.. Jättetrevlig personal som verkligen gör sitt bästa för att ge bra vård. Synd bara på de långa väntetiderna som man ofta utsätts för, men samtidigt så vet jag att personalen jobbar på så snabbt det kan. Tack S:t Göran för all hjälp!

Mikael N
Skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB

Precis så proffsigt som man förväntar sig att ett sjukhus ska vara. Alla jag träffade på akuten, kirurgakuten och kirurgmottagningen var trevligt och gjorde ett professionellt intryck. Visst, på ett ställe drivet av människor går det att hitta något att anmärka på, men i det stora hela ingenting jag tycker är värt att nämna. Jag skulle känna mig trygg med att gå till S:t Görans om jag behövde.