Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Capio S:t Görans Sjukhus AB

Capio S:t Görans Sjukhus AB

Sankt Göransplan 1, 112 51 Stockholm — Visa karta

Munkforsplan 33, 12347, FARSTA
Strand Medclinic
Melody M:
Kunnig och duktig läkare som ser vad som är bäst för patient. Professionella.

Läkarmottagningar nära Capio S:t Görans Sjukhus AB:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Wedin & Söderberg är en optikbutik där synundersökningen och det personliga bemö... Läs mer ›
Christina W:
Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången...

Läs vad 2 kunder tycker om Capio S:t Görans Sjukhus AB

• Elina E
    Elina E skrev om Capio S:t Görans Sjukhus AB
    Jag har haft mycket med Capio S:t Görans Sjukhus nu i sommar efter en armfraktur. Jag har både fått hjälp från akutmottagningen, ortopedakuten, ortopedmottagningen, röntgen och arbetsterapeuter. Jag är riktigt nöjd med den hjälp och den vård jag fått.. Jättetrevlig personal som verkligen gör sitt bästa för att ge bra vård. Synd bara på de långa väntetiderna som man ofta utsätts för, men samtidigt så vet jag att personalen jobbar på så snabbt det kan. Tack S:t Göran för all hjälp!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Capio S:t Görans Sjukhus AB
    Precis så proffsigt som man förväntar sig att ett sjukhus ska vara. Alla jag träffade på akuten, kirurgakuten och kirurgmottagningen var trevligt och gjorde ett professionellt intryck.

Visst, på ett ställe drivet av människor går det att hitta något att anmärka på, men i det stora hela ingenting jag tycker är värt att nämna. Jag skulle känna mig trygg med att gå till S:t Görans om jag behövde.

Sankt Göransplan 1, 112 51 Stockholm