Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Stockholm Södermalm Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB

Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm — Visa karta

Företag inom telekommunikation nära Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 4 kunder tycker om Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB

• Peter E
    Peter E skrev om Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB
  • Helena G
    Helena G skrev om Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB
    Jag har inte använt cellip mer än tvaa maanader men är verkligen jättenöjd! Registrerade ett konto för att lätt och billigt kunna haalla kontakt med familj och vänner under tiden jag pluggar utomlands. Det har fungerat jättebra för mig! Kommer att fortsätta använda Cellip när jag kommer hem eftersom det är billigare än min vanliga mobiloperatör!
  • christer j
    christer j skrev om Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB
    Hej. Har haft Cellip i drygt 7 år.Mycket drifsäkert och enkelt att ha även för en data amatör som jag.Supernöjd med Cellip direkt support där Luis Vidal finns om problem skulle uppstå.Lätt att logga in på min sida,se alla in/utgående samtal,tider,datum,kostnader.Kan inte bli enklare.Aldrig några chockräkningar eftersom man lätt har koll på sin samtalspott.Men kan även ta med sig telefonen vid resor och ansluta den hos bekanta/vänner även om jag inte testat det ännu.Kort sagt Cellip är toppenbra IP telefon,annars skulle jag ju inte haft den så lång tid.
    Hälsningar Christer
    Peter E gillar detta
  • Erik S
    Erik S skrev om Cellip IP-telefoni Bredbandstelefoni AB
    Enkelt, smidigt, billigt!!! Äntligen en teleoperatör som inte gör dig till nervvrak i telefonkön - för det behövs ingen kundtjänst på telefon. Allt sköts på nätet. Och inga felaktiga fakturor - jag betalar in via webben och kan ringa så länge jag har pengar på kontot. Precis som kontantkort, fast med vanlig telefon! Smart, Cellip!!!
    Johan J, Emma K gillar detta

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm