Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje CHOKDEE THAIMASSAGE

CHOKDEE THAIMASSAGE

Västra Kanalgatan 11, 151 71 Södertälje — Visa karta

SAWADEE! Vi erbjuder avslappnande behandlingar för kropp o själ i skön avslappnande miljö.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om CHOKDEE THAIMASSAGE

• Carl-Johan  A
    Carl-Johan A skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE
    Jag är jättenöjd och ska tillbaka nästa vecka för att bli av med en massa muskelknutor i ryggen samt arm. Här får man en rejäl massage som tar på djupet. Det är helt klart prisvärt. Lätt parkering utanför och trevligt bemötande.
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE
    Hur bra som helst! Proffsigt seriöst och grymt duktiga. Hon fråga flera ggr om det känns bra. jag bad om lite hårdare massage och hon gjorde det grymt bra. Jag hade extra ont på en sida och fastän min tid var ute så massera hon lite extra just där och jag mådde så bra efter behandlingen! Rekommenderar för både tjejer och killar
  • Anders H
    Anders H skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE
    Mycket bra och seriösa. Här är det massagen som är i centrum. Ni som vill ha "extra" får gå någon annanstans. Efter att ha fått en av mina bästa massager här kan jag inte annat än att rekommendera dem. Tack!
  • Mats A
    Mats A skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE
    Mycket trevlig personal. Proffsiga. Lokalen är även den en av de bättre. Provade den traditionella Thaimassagen vilket var jättebra. Rekommenderas starkt av mig Mats o min fru Åsa. Vi återkommer.

Västra Kanalgatan 11, 151 71 Södertälje