CHOKDEE THAIMASSAGE

CHOKDEE THAIMASSAGE

Ring 08-550 181 00 www.facebook.com

SAWADEE! Vi erbjuder avslappnande behandlingar för kropp o själ i skön avslappnande miljö.

4 omdömen om CHOKDEE THAIMASSAGE

Carl-Johan  A
Skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE

Jag är jättenöjd och ska tillbaka nästa vecka för att bli av med en massa muskelknutor i ryggen samt arm. Här får man en rejäl massage som tar på djupet. Det är helt klart prisvärt. Lätt parkering utanför och trevligt bemötande.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1025 omdömen 4.7 av 1025 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Daniel Z
Skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE

Hur bra som helst! Proffsigt seriöst och grymt duktiga. Hon fråga flera ggr om det känns bra. jag bad om lite hårdare massage och hon gjorde det grymt bra. Jag hade extra ont på en sida och fastän min tid var ute så massera hon lite extra just där och jag mådde så bra efter behandlingen! Rekommenderar för både tjejer och killar

Anders H
Skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE

Mycket bra och seriösa. Här är det massagen som är i centrum. Ni som vill ha "extra" får gå någon annanstans. Efter att ha fått en av mina bästa massager här kan jag inte annat än att rekommendera dem. Tack!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Mats A
Skrev om CHOKDEE THAIMASSAGE

Mycket trevlig personal. Proffsiga. Lokalen är även den en av de bättre. Provade den traditionella Thaimassagen vilket var jättebra. Rekommenderas starkt av mig Mats o min fru Åsa. Vi återkommer.