Alla kategorier Läkarvård Skåne Landskrona Citadellkliniken Cosmo AB

Citadellkliniken Cosmo AB

Selma Lagerlöfs vägen 55, 261 31 Landskrona — Visa karta

Citadellkliniken är en av Sveriges största kliniker inom plastikkirurgi. Vi utför bröstförstoring, fettsugningar, bröstlyft, fettsugning, bukplastik, mm.

Läs vad 7 kunder tycker om Citadellkliniken Cosmo AB

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Blev totalt lurad av en injektionssköterska. Betalde 7000 kr för ingenting. Rekommenderar definitivt inte!
  • lidija s
    lidija s skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    WOOOOOOW! Så jävla grym klinik. Bra service bra resultat! Punkt slut! Peter Cosmo borde har en diamant medalj! Tack så mycket! Verkligen!!!!!!
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Med varmaste hand kan jag rekommendera Peter Cosmo och citadellkliniken cosmo. Förstår att han kallas för bröstguden. Blev opererad 2012-03-20. Precis allt har varit suveränt. Peters enorma kompetens och erfarenhet gör att man känner sig i säkra händer. Vid konsultationen visste han genom att ha intervjuat mig och sedan tittat på mig vilket implantat som skulle bli snyggast på mig. Jag är helt överväldigad och oerhört lycklig av mina så snygga bröst. Även i Landskrona var alla helt fantastiska. Funderar ni på att förstora brösten, gör det hos Peter, ni kommer garanterat att bli nöjda. Vänligen Caroline
  • Michelle
    Michelle skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Citadellkliniken är en klinik som håller hög standard och personalen är extremt välkomnande och tillmötesgående. Jag gjorde en bröstförstoring hos Dr.Peter Cosmo och kunde inte ha valt en bättre plastikkirurg, omhändertagandet och eftervården har varit av bästa kvalitet och det resultat jag fått är jag supernöjd med! Anledningen till att jag valde att vända mig just till Citadellkliniken och Dr.Cosmo var pga. de många rekommendationer jag fått. Har tre väninnor som även dem har opererats av Dr.Cosmo och att få se det resultat som åstadkommits var en avgörande faktor för mig i valet av klinik och kirurg! Har inget som helst negativt att peka på utan den höga standard som Citadellkliniken och dess personal utstrålar tror jag är svårt att finna på någon annan klinik i vårt avlånga land. Är så tacksam för det Peter Cosmo och hans personal gjort för mig och jag rekommenderar alla som vill ha ett fint resultat och professionellt bemötande att vända sig till Citadellkliniken Cosmo!
  • Anna P
    Anna P skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Kan inte annat än att varmt rekommendera Citadellkliniken och dr Peter Cosmo. Har gjort ett bröstlyft och fick det bästa omhändertagande man kan tänka sig.
    Professionellt, kompetent, tryggt och personligt.
    Så ett stort TACK till hela den fantastiska personalen med dr Cosmo i spetsen, jag är mer än nöjd med både resultat och bemötande.
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Jag är extremt nöjd med mitt facelift, utfört av dr Cosmo. Personalen för övrigt upplevde jag som kunnig o positiv, jag kände mig välkommen och omhändertagen. Miljön på kliniken känns lyxig o ombonad, vilken utsikt ! Jag gör snart en ny operation - undre ögonlockslyft.Kan inte tänka mig att släppa någon annan än dr Cosmo i närheten av mitt ansikte med skalpell.... Nu har det gått 1½ månad sen Cosmo gjorde min senaste op. Var efter ett par veckor väldigt orolig - påsigt ojämnt svullet hängigt - såg helt enkelt för jävlig ut. Men idag börjar slutresultatet synas - helt outstanding ! Slät som en baby under ögonen. Än en gång TACK Peter för två lyckade operationer.PS Min personliga åsikt om de som gnäller över dåliga resultat - följ klinikens anvisningar! Får man inte lyfta t ex, och ändå gör det, ja då är det inte läkarens fel
  • Joe P
    Joe P skrev om Citadellkliniken Cosmo AB
    Jag hade planerat under flera år att operera mina bröst, det var ett stort steg. Följande en viktminskning och amning så hade jag knappt nåt kvar. Jag gjorde en bröst förstoring hos Peter Cosmo, och vaknade efter operation med en väldigt tydlig nivå skillnad mellan hur brösten satte! Peter sa att det var inget att oroa sig för, det skulle rätta till sig dom närmaste veckorna. Det ena bröstet fortsatt att krypa neråt och på återbesöket hos honom så fick jag en ny tid till korregering (eftersom had hade skapat en alldeles för stor ficka till implantatet). Efter operation nr 2 kom det fram att han hade bara sytt en sträcka under var implantat skulle sitta och tack vara att jag inte fick några antibiotiker så fick jag en stor infektion i stygnen. Jag tog kontakt med honom igen och fick ännu en tid hos honom. Han mer eller mindre idiot förklarade mig och sa att det var inget fel på mina bröst. Jag såg ut som ett monster eftersom det ena bröstet hade brutit sig igenom stygnen och vandrat ännu längre ner. Dessutom hade jag en stor böld på sidan av bröstet, han sa att det var lite svullnad bara. Jag gick länge efter det och mådde dåligt. Det var så jobbigt att titta i spegeln. En vännina tvingade iväg mig till en annan läkare för att få en ny bedömning. Denna gången valde jag en riktig bra plastik kirurg i Malmö och när han såg mig han uppmanade mig att göra om operationen så fort som möjligt, det ena bröstet var så långt ner i fickan nu och bölden hade blivit ännu större. Läkaren berättade för mig att bölden var läckage från implantatet och punkteringen av den hade orsakats under andra operationen så allt var trasigt invändigt. Efter 2 operation hos denna fantastiska läkaren har jag fått jätte fina bröst. Tyvärr gick det inte att fixa dom totallt eftersom Peter Cosmo had förstört så mycket från början men jag mår bra nu och kan tittar i spegeln igen. Jag skriv 2 brev till Peter Cosmo och skickade dom rekommenderat för att vädja till hans välvilja för hjälp men fick aldrig en respons. Det har kostat mig mycket pengar (närmare 100,000) allt som allt och jag skulle aldrig givitvis rekommendera Peter Cosmo som plastik kirurg!

Selma Lagerlöfs vägen 55, 261 31 Landskrona