Fredrik Åkerblom

25 omdömen om Fredrik Åkerblom

Sedan starten hos Reco 2018
Per W
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Trevliga och tillmötesgående! Nöjd med bliköpet! Hoppas bara att jag får maualen, till köpt fordon, som utlovats. Men i den saken hyser jag inget tvivel. Per.

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Per, Tack för din rekommendation, jag hoppas på en solig sommar så att Ni kan njuta utav Er fina cabriolet. Jag ringer och kollar hur det går med manualen, den borde ju dyka upp nu kan man tycka.. Mvh Fredrik Åkerblom

Ulla O
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Köpte en Q3-a som var i väldigt bra skick, till och med bättre än Fredriks beskrivning. Köpet gick väldigt smidigt och inga konstigheter och bilen blev också servade innan vi hämtade den. Kan varmt rekommendera denna bilfirma. Mvh Ulla O

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Ulla, Tack för din rekommendation, kul att Ni är nöjda med allt och att Ni tycker att bilen är fin! När man köper bil på distans utan att titta innan så är det särskilt viktigt att vi ger en så bra beskrivning som möjligt. Vi tackar för Ert förtroende och önskar lycka till med nya fina bilen. Mvh Fredrik Åkerblom

Christine S
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Lyhörd för mina önskemål och hittade en perfekt bil till mig. Ansträngde sig extra för att få ett så högt inbytesvärde som möjligt för min gamla bil. Bra och snabb service och svar på frågor. Lättillgänglig och flexibel då jag önskade hämta bilen en helg innan butiken öppnat

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Christine, Tack för din rekommendation, vi försöker vårt bästa.. ibland känner man när någonting är är rätt för en kund. Jag tror att du kommer att få många trevliga mil i din nya bil, kul också att Ni som familj valt att köpa 2 bilar utav oss. Vi tackar för Ert förtroende och önskar Er lycka till! Mvh Fredrik Åkerblom

Jules D
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Köpte en Volvo V40. Blev mycket proffsigt bemött och fick många bra förslag på bilar, säljaren lyssnade på önskemålen. Kommer säkert tillbaka.

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Jules, Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, Ni är välkomna tillbaka! Mvh Fredrik Åkerblom

Alessandro K
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Fantastiskt smidig bilaffär. Blev trevligt bemött och servicen var på topp nivå! Rekommenderar starkt!

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Alessandro, Tack för Er rekommendation och lycka till med nya fina bilen! Mvh Fredrik Åkerblom

Clement K
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Kom in och köpte en volvo v60. Första gången jag köpte bil i den prisklassen och jag är nöjd med säljarens bemötande. Lugn och trevlig samt kunnig och visade med stort tålamod det mesta av den bilen jag var intresserad utav hade. Efter köpet behövde jag återkomma i fråga om kamremsbyte som inte var tydlig gjord i serviceboken men där hjälpte han samt ringde förra ägaren för att visa och var det var gjort. Vid nästa bilköp och det står mellan två affärer så kommer jag utan tvekan välja City Bil. Det är svårt att trovärdiga säljare i Stockholm men jag är glad att jag fann en. /Nöjd Norrlänning

Svar från Fredrik Åkerblom

Tack Clement för din rekommendation! Du nämnde tidigt att detta var din första större bilaffär vilket gör att man försöker vara extra tydlig och lyhörd. Jättekul att du är nöjd med din nya bil och med oss, du är välkommen tillbaka och tack för att vi fick ditt förtroende. Mvh Fredrik Åkerblom

Jonas H
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

En Renault kangoo. Trevligt och professionellt. Att få köpa en bil. Ja dem levde upp till det. Trygg affär med plus i kanten.

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Jonas, Tack för din rekommendation, hoppas att Ni blir nöjda med Er nya elbil. Mvh Fredrik Åkerblom

Krisoffer H
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Tack pratglada Fredrik ;) För ett familjärt och trevligt omhändertagande vid vårat köp av Ford Galaxy! Trodde aldrig jag skulle en likadan bil som mina föräldrar hade för 15år sedan men nu står man här. Kan varmt rekommendera Fredrik och kommer med säkerhet tillbaka :)

Svar från Fredrik Åkerblom

Ha ha ha.. "pratglada" Fredrik, stämmer bra det.. jag tycker det är trevligt att prata med trevliga människor! Galaxy är ju familjebilens Ferrari så på med dom coolaste solglasögonen och tävla vid rödljusen nu! ;) Tack för att Ni valde att handla bil hos oss och välkommen tillbaka, tack även för Er rekommendation! Mvh Fredrik Åkerblom

Niclas S
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Familjär och varmt Välkomnande!

Svar från Fredrik Åkerblom

Tack Niclas, Vi försöker att vara trevliga, hjälpsamma och lämna goda råd. Tack för att du valde oss i ditt bilköp och lycka till med nya bilen! Mvh Fredrik Åkerblom

Tobias Å
Skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

Mycket trevligt bemötande och rakt igenom en smidig affär! Tydlig information om allt från garanti till finansieringsalternativ. Kan varmt rekommendera både Fredrik och CityBil om du är på jakt efter en ny bil.

Svar från Fredrik Åkerblom

Hej Tobias, Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, frugan är välkommen in när det är dags att byta bil. Mvh Fredrik Åkerblom