Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 22 Läs vad Fredrik Åkerblom

• Jules D skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-03-06

Köpte en Volvo V40.
    Blev mycket proffsigt bemött och fick många bra förslag på bilar, säljaren lyssnade på önskemålen.
    Kommer säkert tillbaka. Läs mer
    2019-03-06 Citybil Bromma AB svarar Jules D
    Hej Jules,

Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, Ni är välkomna tillbaka!

• Alessandro K skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-02-03

Fantastiskt smidig bilaffär. Blev trevligt bemött och servicen var på topp nivå!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-04 Citybil Bromma AB svarar Alessandro K
    Hej Alessandro,

Tack för Er rekommendation och lycka till med nya fina bilen!

• Clement K
    Clement K skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-02-01

Kom in och köpte en volvo v60. Första gången jag köpte bil i den prisklassen och jag är nöjd med säljarens bemötande. Lugn och trevlig samt kunnig och visade med stort tålamod det mesta av den bilen jag var intresserad utav hade. Efter köpet behövde jag återkomma i fråga om kamremsbyte som inte var tydlig gjord i serviceboken men där hjälpte han samt ringde förra ägaren för att visa och var det var gjort. Vid nästa bilköp och det står mellan två affärer så kommer jag utan tvekan välja City Bil. Det är svårt att trovärdiga säljare i Stockholm men jag är glad att jag fann en. /Nöjd Norrlänning Läs mer
    2019-02-01 Citybil Bromma AB svarar Clement K
    Tack Clement för din rekommendation!
    Du nämnde tidigt att detta var din första större bilaffär vilket gör att man försöker vara extra tydlig och lyhörd.
    Jättekul att du är nöjd med din nya bil och med oss, du är välkommen tillbaka och tack för att vi fick ditt förtroende.

• Jonas H skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-01-21

En Renault kangoo.
    Trevligt och professionellt.
    Att få köpa en bil. Ja dem levde upp till det.
    Trygg affär med plus i kanten. Läs mer
    2019-01-21 Citybil Bromma AB svarar Jonas H
    Hej Jonas,

Tack för din rekommendation, hoppas att Ni blir nöjda med Er nya elbil.

• Krisoffer H skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-01-17

Tack pratglada Fredrik ;) För ett familjärt och trevligt omhändertagande vid vårat köp av Ford Galaxy! Trodde aldrig jag skulle en likadan bil som mina föräldrar hade för 15år sedan men nu står man här. Kan varmt rekommendera Fredrik och kommer med säkerhet tillbaka :) Läs mer
    2019-01-18 Citybil Bromma AB svarar Krisoffer H
    Ha ha ha.. "pratglada" Fredrik, stämmer bra det.. jag tycker det är trevligt att prata med trevliga människor!
    Galaxy är ju familjebilens Ferrari så på med dom coolaste solglasögonen och tävla vid rödljusen nu! ;)

Tack för att Ni valde att handla bil hos oss och välkommen tillbaka, tack även för Er rekommendation!

• Niclas S skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2019-01-11

Familjär och varmt
    Välkomnande! Läs mer
    2019-01-11 Citybil Bromma AB svarar Niclas S
    Tack Niclas,

Vi försöker att vara trevliga, hjälpsamma och lämna goda råd.
    Tack för att du valde oss i ditt bilköp och lycka till med nya bilen!

• Tobias Å
    Tobias Å skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2018-12-20

Mycket trevligt bemötande och rakt igenom en smidig affär! Tydlig information om allt från garanti till finansieringsalternativ. Kan varmt rekommendera både Fredrik och CityBil om du är på jakt efter en ny bil. Läs mer
    2018-12-20 Citybil Bromma AB svarar Tobias Å
    Hej Tobias,

Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, frugan är välkommen in när det är dags att byta bil.

• Naim A skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2018-11-12

köpte mig en Volvo s60. bra service från början till slutet. mycket nöjd med köpet. tack! Läs mer
    2018-11-12 Citybil Bromma AB svarar Naim A
    Hej på Er,

Tack för Er rekommendation, lycka till med nya bilen och tack för att Ni valde att köpa bil utav oss.

CityBil AB
  • Hans L skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2018-11-11

Jag har hittills bara positiva erfarenheter av CityBil och Fredrik Åkerblom.
    Köpte en Renault Megane och utan problem byttes bromsskivor och klossar bak. Mycket nöjd med kundbemötandet. Läs mer
    2018-11-11 Citybil Bromma AB svarar Hans L
    Hej Hans,

Tack för din fina rekommendation, hoppas du får många fina mil med nya bilen!

CityBil
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB

2018-10-28

Köpte en Golf.
    Fredrik hjälpte verkligen till att göra affären en smidig och trygg upplevelse. Jag är nöjd med min nya bil och fick hjälp med upplägg och hantering av leasing.

En snabb, enkel och smidig affär med bra råd och tips. Läs mer
    2018-10-29 Citybil Bromma AB svarar Ulf S
    Hej Ulf,

Tack för din rekommendation, kul att Ni är nöjda med nya bilen och tack för att du valde att köpa Er bil utav oss.

Ludvig Pellbäck
Fredrik Ros