Cleanflat Sverige AB

Cleanflat Sverige AB

cleanflat.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Cleanflat Sverige AB! Överlåt din städning till oss på Cleanflat Sverige AB och få tid över till annat. Städning må kanske inte vara den roligaste sysslan i din vardag, men för oss är det något vi hjälper till med varje dag. Vi har ett öga för detaljer och vårt mål är att få ditt hem skinande rent. Tjänster:...

141 omdömen om Cleanflat Sverige AB

Sara inger elisabet T
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Bokade en storstädning av huset och vi är mycket nöjda! Bara positivt att säga om allt från första kontakten via mejl, till personalen som kom och jobbet de gjorde. Rekommenderas varmt!

Batoul T
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi har bytt från annat företag och har nu haft veckostädning varannan vecka i några månader och är kanonnöjda med vår ansvarig. Lyhörd och mån om att få det helt som vi vill, och har lärt sig huset snabbt! Kundservicen är utmärkt, teamet på kontoret är trevliga, super-flexibla och Mail-svar kommer inom några timmar. Rekommenderas starkt!

Cisela B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Jag köpte en hemstädning. Otroligt nöjd med alltifrån kontakt inför bokning och själva utförandet av städningen. Mycket noggrannt genomförd städning av en ganska smutsig lägenhet. Kommer köpa deras tjänster igen och rekommenderar dem med stor värme.

Per Lave Börje T
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Väldigt flexibla och toppen städning!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Per , Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Claudia R
Skrev om Cleanflat Sverige AB

——— Vi är väldig nöjda med Cleanflat och kan varmt rekommendera deras städtjänster till alla! Vi har hittills haft tre andra städbolag men Cleanflat är bäst! Städpersonalen är proffsig och jobbar effektivt. Det är också enkelt att komma i kontakt med koordinatorn. 5 ⭐️ från mig

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Claudia , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Niklas L
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Trevlig personal, noggranna och ett rent och fint hem

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Niklas! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Tack för att du väljer oss :)

Anna G
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Cleanflat har duktiga medarbetare och är mycket snabba med återkoppling om du undrar något eller önskar ändra eller lägga till något.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Tack för din feedback Anna :) Så roligt att ni är nöjda med både städningen och kommunikationen med vår kundservice.

Henrik A
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi är mycket nöjda med Cleanflat. De ser verkligen till att det blir rent och är samtidigt flexibla.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Henrik , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Stefan Ludvig J
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Är väldigt nöjd, bra städning, enkla och flexibla att ha att göra med, trevliga!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Stefan , Tusen tack för din feedback, vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Rohit M
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Cleanflat has always accommodated by requests and the person who comes to clean does a very good job. She is always on time and i highly recommend clean flat for home cleaning needs.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hey Rohit, Thank you for your kind words, we are so happy to hear that!

Karin Maria M
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Toppenfint städat. En yta missades men i övrigt väldigt rent och fint. Jättenöjd!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Karin , Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Anna B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Haft Cleanflats abonnemang 2 ggr/månad i ca 1 år. Allt har funkat super, bra städat och bra kommunikation. Prisvärt! Rekommenderar

Svar från Cleanflat Sverige AB

Tack för din feedback Anna:) .Så roligt att ni är nöjda med både städningen och kommunikationen med vår kundservice :)

Alexandra I
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Använt dem i flera år och är supernöjd.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Alexandra! Tack så jättemycket för dina fina ord om oss :)

Ulrica S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi har haft Cleanflat i flera år och är supernöjda med städning och service. Hon som städar hos oss nu är så duktig och nogrann. Det är en fröjd att komma hem när hon har varit här för det är så rent och fint överallt :-) Kan varmt rekommendera Cleanflat

Svar från Cleanflat Sverige AB

Tack för din feedback Ulrica :) Så roligt att ni är nöjda med både städningen och kommunikationen med vår kundservice.

Heidi Elisabeth R
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi är så himla nöjda med Clean Flat. Vi har använt oss av tjädstänster veckovis under flera år och nyligen bytt från en större leverantör till Clean Flat. Älskar det personliga och trevliga bemötandet. Och Anna som städar hos oss är en riktig stjärna!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Heidi! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Tack för att du väljer oss :)

Christofer O
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Otroligt bra firma, bra bemötande, seriös i sin verksamhet, kontinuet i städpersonal. Varma rekommendationer!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Tack Christofer för ert omdöme och att ni vill rekommendera oss :)

Sandra Madelene B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi har Cleanflat som hjälper oss två gånger i månaden och man blir alltid glad och nöjd när man kommer hem efter dessa städtillfällen. Vi är otroligt nöjda och Cleanflat förenklar verkligen vårt vardagspussel. Kan verkligen varmt rekommendera Cleanflat.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Sandra , Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster, tack snälla för ditt omdöme!

Ingrid Birgitta S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Dålig service och uppföljning. Helt bedrövligt

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Vi är ledsna över att se ditt låga betyg. Vi strävar alltid efter att ge bra, snabb och tydlig service och kommunikation, vilket våra övriga omdömen på Reco visar. Vi var väldigt tydliga när vi skickade vår offert till dig att första städningen tar 30 minuter till 2 timmar mer. Efter att ha tagit del av offerten valde du att gå vidare i bokningsprocessen. Vi tog även tid att på ett klart och tydligt sätt förklara och följa upp fakturan för dig när du hade frågor om den.  Vi uppskattar att du delar med dig av dina känslor...

David Z
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Man får snabbt hjälp och återkoppling. Oerhört proffsiga och städningen är strålande. Är otroligt nöjd😄👍🏼

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej David , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Annica B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Alltid glad att komma hem när CleanFlat varit hos oss. De ser allt och gör alltid det där lilla extra. Har förenklat vardagspusslet enormt! Kan varmt rekommendera!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Annica, Vad trevligt att höra att du är nöjd med Cleanflat, vi gör alltid vårt bästa!

Gunnel E
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Noga gjort arbete och snabb och bra återkoppling från företaget.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Gunnel , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack!

Lotten Maria W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Jag har anlitat cleanflat många timmar, och jag är väldigt nöjd. Det har varit bra städat, tydlig kommunikation och flexibilitet gentemot mina önskemål.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Tack för din feedback Lotten:) .Så roligt att ni är nöjda med både städningen och kommunikationen med vår kundservice.

Hans Pär Jimmy S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Väldigt nöjda med allt under flera år.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Hans , Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Anna Maria S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Mkt nöjd med städning och trevlig personal.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Anna Maria , Vi är glada att du är nöjd med Cleanflat, tusen tack för ditt omdöme :)

Annika W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Stort tack Cleanflat för fin och bra städning! Har under många år anlitat olika städföretag men ni är helt klart det bästa och trevligaste. Kommer självklart anlita er igen! Återigen stort tack från en mycket nöjd kund. ⭐️

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Annika , Tusen tack för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Jörgen Karl G
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Barbara och Natalya var hos oss idag. Vi är MYCKET nöjda med städresultatet. Dessutom var de snabba och trevliga. Vi har testat flera städföretag tidigare, men detta var det bästa. Vi kommer att använda dem igen. Maud o Jörgen Gustavsson Segeltorp

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Maud och Jörgen! Vi är så glada över de varma orden, tack :)

Therese L
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Idag var första gången jag hade hjälp med att städa mitt hem.. jag vet inte hur jag kan sätta ord på hur nöjd jag är för det finns inte.. de 2 tjejer som var här fick slita hårt då jag sen 2 år tillbaka är väldigt sjuk och inte kunnat städa. Dessa två har slitit så hårt och gjort mitt hem så fint och det doftar underbart.. kan med varma rekommendationer säga att detta företag är värt att använda vilket jag kommer göra många fler gånger och hoppas med samma personal.. jag är så nöjd och väldigt mycket över förväntan

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Therese , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Karin Annika Marie N
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Har köpt städtjänst i mer än 20 år. Det här är min tredje leverantör och de är httills de proffsigaste.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Karin, Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster, tack snälla för ditt omdöme!

Conny Och Ina A
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Mycket bra bemötande från personalen och företaget i sin helhet. Utmärkt städning! Rekommenderar verkligen denna firma!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Conny , Tusen tack för din feedback, vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Stina M
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Det blir fantastiskt rent, fint och omtänksamt städat med det lilla extra. Alltid punktliga och tydliga i sin information. Rekommenderas varmt.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Stina, Tusen tack för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Bengt Eric André W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

En mycket god leverans och proffsig kommunikation med både städerskan och bolaget. Kan varmt rekommendera

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Bengt, Vad trevligt att höra att du är nöjd med Cleanflat, vi gör alltid vårt bästa!

Hans Einar B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Jag tycker Gabi gör ett väldigt bra jobb

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Hans , Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Irantzu S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Detta företag går längre än ett konventionellt städföretag. Förutom utmärkta städkunskaper är kundservicen i toppklass. Jag känner mig lyssnad på och uppskattad som kund, flexibla rutiner och alltid villig att hjälpa till. En dröm för mig efter att ha haft att göra med en hel del dåliga städföretag...

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Irantzu , Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Alexander W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Haft flera städbolag och Cleanflat är bäst. Vi gör det inte enkelt för vår städerska i med att vi har en 2åring som slänger grejer överallt men vårt hus är otroligt fint efter hon har varit där. Hon gör det lilla extra. Rekommenderar!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Alexander, Vi är glada att du är nöjd med Cleanflat, tusen tack för ditt omdöme :)

Philip W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Mycket professionellt bemötande, med det där lilla extra, som ett doftljus efter första städningen. Milena är fantastiskt och hemmet gnistrar efter hon varit här! Boka boka😀

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Philip, Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster, tack snälla för ditt omdöme!

Lauren W
Skrev om Cleanflat Sverige AB

I’m extremely pleased with Cleanflat. I’ve been using their services now for a few months on a bi-weekly basis. Patrycja is very responsive to any request I have, and Iwona is very nice and does a wonderful job cleaning my apartment. I’ve added on extra services like window cleaning and fridge cleaning, and the prices are reasonable. They are able to switch cleaning dates around quite easily too which has been nice. You just have to make sure you have the right supplies for them to clean your house up front, otherwise they...

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hey Lauren, Thank you for your kind words, we are so happy to hear that!

Linda E
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Otroligt bra städning, varje gång! Så nöjd!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Linda , Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Jenny L
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Vi har haft flera städerskor, med blandat resultat. Men Cleanflat har hela tiden varit tillmötesgående, lyhörda och vi är idag otroligt nöjda med resultatet vi får efter varje städning. Cleanflats service, vilja att leverera bra resultat och att de lyssnar på oss som kund samt tar till sig feedback gör att de får allra högsta betyg av oss.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Jenny, Tack snälla för ditt omdöme, vi gör allt för att anpassa oss till våra kunder och behålla hög kvalitet!

Susanna V
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Nöjd kund, har samma person flera år. Känns tryggt och trevlig snabb service

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Susanna, Tusen tack för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Matilda A
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Jag och min familj är supernöjda med cleanflat. Kvinnan som städar hos oss är helt fantastisk och det är en fröjd att komma hem när hon varit hos oss. Kan varmt rekommendera företaget. /Matilda

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Matilda, Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Daniel M
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Bra städning och alltid trevligt bemötande av all personal.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Daniel, Tusen tack för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Diana P
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Pålitliga och trevliga. Rekommenderas.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Diana, Så kul att höra att ni är nöjda med våra tjänster, stort tack för omdömet!

Michal Radoslaw B
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Bra pris, bra kommunikation, alltid trevligt bemötande, bra städat!Kan lämna mina bästa rekommendationer.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Michal, Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!

Johan F
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Otroligt bra kundservice och städning, mycket nöjd!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Johan, Tusen tack för din feedback, vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Iwona P
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Jag är väldigt glad och nöjd.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Iwona, Vi är glada att du är nöjd med Cleanflat, tusen tack för ditt omdöme :)

Agnieszka R
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Really good cleaning and quick answer from the office 🙂 I'm definitely gonna book a cleaning with them one more time.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hi Agnieszka, Thank you for your kind words, we are so happy to hear that!

Simon F
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Toppen och professionell städning. Rekommenderar starkt!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Simon, Vad trevligt att höra att du är nöjd med Cleanflat, vi gör alltid vårt bästa!

Anna S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Trevligt bemötande! Bra hemstäd men missar vissa ytor. Inte supernogrannt.

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Anna,Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack!

Venkata R
Skrev om Cleanflat Sverige AB

Reliable personnel, easy to communicate and punctual!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hey Venkata, We're so happy to hear that, thank you for taking your time to write feedback!

Dawid Mateusz S
Skrev om Cleanflat Sverige AB

En väldigt bra företag!!! Mycket bra service. Rekommendera !!!

Svar från Cleanflat Sverige AB

Hej Dawid, Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, stort tack! Vi är glada att du är nöjd!