Clinica Sverige

Västra Hamngatan 19, 411 17 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Clinica Sverige

• Niklas G
    Niklas G skrev om Clinica Sverige
    Jag vill verkligen varna för att göra botoxbehandling på Clinica. Rynkorna försvinner, men hon lägger så mycket att man efteråt inte kan röra musklerna i pannan eller ögonbrynen alls. Det känns som att jag fått en stor fet smäll i huvudet.
    Ögonbrynen har fått en otroligt konstig form och hänger så jag ser konstant trött och arg ut. Såååå otroligt misslyckat eftersom man tänker att man skulle sett fräschare ut efteråt. Visserligen blir man erbjuden en touch up, men inte en chans i världen att jag vill ha mer botox när man redan ser ut som en arg transa. Det positiva är ju att effekten är övergående, men tills det gått över mår man skit eftersom man knappt känner igen sig själv i spegeln. ...så lägg hellre de tusenlapparna på nåt annat.
  • Peter T
    Peter T skrev om Clinica Sverige
    Hej
    Clinica har både bra behandlingar och superbra service, Golnaz är mycket kompetent och trevlig. När Golnaz är klar blir jag vacker som en nyponros
    Skall även testa den nya behandlingen AWT som jag läst om i GT
  • G E
    G E skrev om Clinica Sverige
    Clinica på Västra Hamngatan kan verkligen rekommenderas! Jag fixade rynkan mellan ögonbrynen med Restylan där- fantastiskt trevlig och professionell personal. Vackra lokaler, och personligt bemötande. Jag blev supernöjd med resultatet, då "sprutan" räckte till mer än vad jag hade tänkt förbättra fick hon fria händer och fixade andra rynkor- kanonbra!!

Västra Hamngatan 19, 411 17 Göteborg