Contractor Scandinavia AB

Contractor Scandinavia AB

Ring 070-448 80 89 www.contractorsweden.se

Välkommen till Contractor Scandinavia AB! Vi är en byggfirma som erbjuder byggtjänster och renovering i helhet - vi tar hand om allt mellan badrum, kök, måleri och ombyggnation. Inget jobb är för litet eller för stort för oss och noggrannhet är ett ledord vi alltid strävar efter när vi arbetar. Vårt företag har funnits i elva...

4 omdömen om Contractor Scandinavia AB

Jesper K
Skrev om Contractor Scandinavia AB

Svehn/Contractor har hjälpt oss renovera delar av vår villa, inomhus såväl som utomhus. Resultatet är bästa tänkbara. Senaste projektet var att bygga en entrétrappa (utomhus). Även detta samarbete har resulterat i något som vi är väldigt glada och stolta över – en väldigt vacker och perfekt konstruerad trappa. Svehn är otroligt smidig, lyhörd och professionell att jobba med. Ingenting är omöjligt och allting blir utfört med bästa finish och enligt överenskommen tidsplan. Vi kan verkligen ge Svehn och Contractor våra bästa rekommendationer. Vänligen /Jesper och Lena

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Lisa W
Skrev om Contractor Scandinavia AB

Jag är jättenöjd med Contractor. Renoverade hela min lägenhet på 3 veckor och allt är så fint och bra gjort. Gjorde om kök, satte upp vägg, målade om, la nytt golv, byggde garderober och gjorde kreativa lösningar som jag önskade samt gjorde om en del av badrummet. Supernöjd!! :)

Anders A
Skrev om Contractor Scandinavia AB

Bra bemötande. Fungerande kommunikation. Fint slutresultat.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 286 omdömen 4.6 av 286 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Fredrik L
Skrev om Contractor Scandinavia AB

Vi har anlitat Contractor vid två renoveringar och har blivit nöjda med resultatet båda gångerna. Kommunikationen mellan oss och Contractor har alltid fungerat bra. / Fredrik