Contractor Scandinavia AB

Västra Sandgatan 6, 252 25 Helsingborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 4 omdömen
Välkommen till Contractor Scandinavia AB!

Vi är en byggfirma som erbjuder byggtjänster och renovering i helhet - vi tar hand om allt mellan badrum, kök, måleri och ombyggnation. Inget jobb är för litet eller för stort för oss och noggrannhet är ett ledord vi alltid strävar efter när vi arbetar.

Vårt företag har funnits i elva år, men vår erfarenhet sträcker sig längre än så. Kolla gärna in vår hemsida för att läsa referenser och se fler bilder, eller kontakta oss så hjälper vi dig att lösa ditt byggprojekt!

Läs vad 4 kunder tycker om Contractor Scandinavia AB

• 2018-01-23

Jesper K skrev om Contractor Scandinavia AB
    Svehn/Contractor har hjälpt oss renovera delar av vår villa, inomhus såväl som utomhus. Resultatet är bästa tänkbara.

Senaste projektet var att bygga en entrétrappa (utomhus).
    Även detta samarbete har resulterat i något som vi är väldigt glada och stolta över – en väldigt vacker och perfekt konstruerad trappa.

Svehn är otroligt smidig, lyhörd och professionell att jobba med.
    Ingenting är omöjligt och allting blir utfört med bästa finish och enligt överenskommen tidsplan.

Vi kan verkligen ge Svehn och Contractor våra bästa rekommendationer.

Vänligen
    /Jesper och Lena Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fasad & Interiör
    4.6 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "Anlitade dessa för montering av ett kök från Kvik vilket inte skulle vara några problem. Dagen kom som det skulle sättas upp och leverans"
    Andreas M
  • 2018-01-20

Lisa W skrev om Contractor Scandinavia AB
    Jag är jättenöjd med Contractor. Renoverade hela min lägenhet på 3 veckor och allt är så fint och bra gjort. Gjorde om kök, satte upp vägg, målade om, la nytt golv, byggde garderober och gjorde kreativa lösningar som jag önskade samt gjorde om en del av badrummet. Supernöjd!! :) Läs mer
  • 2018-01-18

Anders A skrev om Contractor Scandinavia AB
    Bra bemötande. Fungerande kommunikation. Fint slutresultat. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Er Byggare (Erby AB)
    4.5 / 5 i betyg — 136 omdömen
    Badge2019
    "Köpte 2 stora fönster och dubbeldörr och insättning av dessa! Blev bemött på ett proffsigt sätt i dito företagslokal. Förväntningarna var"
  • 2018-01-18

Fredrik L skrev om Contractor Scandinavia AB
    Vi har anlitat Contractor vid två renoveringar och har blivit nöjda med resultatet båda gångerna. Kommunikationen mellan oss och Contractor har alltid fungerat bra.

/ Fredrik Läs mer