Creator Bygg & Projektledning AB

2.7

3 omdömen om Creator Bygg & Projektledning AB

MALIN E
Skrev om Creator Bygg & Projektledning AB

Köpte radhus som var byggda utav creator. Inte alls nöjd med kommunikationen efteråt. 1 år senare är det massor utav punkter som dom inte tar tag i. Dom har många projekt igång samtidigt fast dom inte gjort klart det dom påbörjat. Bättre kommunikation önskas men man är inte tillåten att ringa, endast Mail. Tonen projektledaren har är under all kritik. Förminskande. Skulle inte köpa från dom igen.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Max Sven Jonas W

Kkldllflflflflflflflflfmfmfmfmfngng g g. G g

Lars Sune E
Skrev om Creator Bygg & Projektledning AB

Så fort husen stod klara var det svårt att få dem att rätta till alla felen. Det utlovats hölls inte, ärenden förhalades till de ignorerades totalt. Den tillfälliga BRF-styrelse som tillsattes (som de sa att de hade goda erfarenheter av) agerar likadant - vill inte ta ansvar för någonting. Inga frågor drivs av dem mot Creator.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen