Michaela Thulin

Michaela Thulin

Michaela Thulin är mäklare på Croisette Höllviken

Michaela Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Michaela Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 303 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela Thulin har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

303 omdömen om Michaela Thulin

Sedan starten hos Reco 2024
Jörgen W
Köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Rängs sand

Trevlig. Hon hade ett driv och återkom med svar på våra frågor väldigt snabbt. Hon var klart bättre än andra mäklare vi har träffat.

Karoline S
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Rängs sand

Michaela har varit noggrann och professionell i sitt jobb som mäklare då hon sålde vårt hus. Hon höll vad hon lovade och sålde huset snabbt i en tid då marknaden är tuff.

Per Ola S
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Rängs sand

Michaela gjorde ett strålande jobb med försäljningen av vår villa. Väldigt professionell och duktig. Att till och med köparna berömde Michaela för hennes jobb, är ett bevis på att hon är mån om att båda parterna ska känna sig nöjda med affären.

Victoria V
Köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Malmö City
Limhamn

Michaela var fantastiskt tillmötesgående och hjälpsam utöver det vanliga. Hon var väldigt trevlig, genuin och ingav stort förtroende. Den här gången hade vi turen att få köpa genom Michaela men nästa gång vi ska göra en bostadsaffär kommer vi absolut att anlita henne.

Göran Anders Ingvar R
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Malmö City
Höllviken

Proffsig och en mycket bra person som till att ge det stöd som vi behövde i denna försäljning av vårt älskade hus!

Robin O
Åkarp

professionellt hela vägen från början till slut

Jenny L
Åkarp

Professionellt och vänligt bemötande. Ärlig och rak i kommunikation. Allt gick smidigt och lätt när vi sålde. Alltid nåbar och snabb med återkoppling tillbaka till oss. Tack Mikaela!

Rickard N
Lindeborg

Fungerat hur bra som helst, trevlig mäklare som levererat ett bättre resultat än förväntat. Kommer definitivt ta hjälp av Michaela igen i framtiden!

Lina S
Borgmästaregården

Grym mäklare! Proffsigt bemötande, supertrevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt!

Juliet Louis R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Malmö City
Falsterbo

Professional, friendly and very supportive throughout the whole process. I would highly recommend Michaela!