Michaela Thulin

Michaela Thulin

Michaela Thulin är mäklare på Croisette Höllviken

Michaela Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Michaela Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 312 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela Thulin har haft 10 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

312 omdömen om Michaela Thulin

Sedan starten hos Reco 2024
Filiph P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Limhamn

Varje gång fick vi ett trevligt bemötande av Mikaela och hon hjälpte oss med allt vi behövde. Vi uppskattade varje kontakt med henne och kommer rekommendera henne som mäklare i framtiden.

Emil N
Höllviken

Proffsig och alltid trevlig! Tillmötesgående och alltid tillgänglig. 10/10

Lena Margaretha H
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Rängs sand

Tillmötesgående, inkännande och försäljningen gick snabbt och smidigt. Bara positivt. Kan varmt rekommendera Michaela.

Olof S
Rängs sand

Michaela har skött försäljningen på ett mycket proffsigt och informativt sätt. Hon är alltid tillmötesgående och service minded. Jag skulle starkt rekommendera henne som mäklare!

Linn L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Ribersborg

Professionellt bemötande och bra driv i processen för vår försäljning

August R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Ribersborg

Proffsig, vänlig och seriös. Enkel att få tag på.

Pawel W
Rängs sand

Fantastiskt professionellt bemötande under hela köpprocessen. En mäklare med gedigen kunskap och erfarenhet. Fanns alltid tillgänglig för frågor och kunde även ordna med extra visning då detta önskades. Toppbetyg!

Martin Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Hököpinge

Fantastisk mäklare som såg till både säljarnas och köparnas bästa! Vi kunde inte vara nöjdare!!

Maisem S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Nobeltorget

Vid försäljning av min bostad vägde jag mellan 5 mäklare. Michaelas kunskap, driv och kommunikation gjorde att jag valde henne. Jag hade höga krav och Michaela överträffade på dem alla. Hon hade en strategi redo som hon säkerställde att jag förstod och var on board med. Michaela höll en löpande dialog om uppdateringar som skedde längs processen och lyckades matcha mig med rätt köpare enbart 16 dagar efter att hon tog på sig uppdraget. Otroligt utförande, helt fantastiskt och ett självklart val för framtida försäljningar!

Jörgen W
Rängs sand

Trevlig. Hon hade ett driv och återkom med svar på våra frågor väldigt snabbt. Hon var klart bättre än andra mäklare vi har träffat.