Emir Salkic

Emir Salkic

Emir Salkic är mäklare på Croisette Malmö Slottsstaden

Emir Salkic har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Emir Salkic har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-01 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.7. Emir Salkic har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Emir Salkic

Sedan starten hos Reco 2014
Sven T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Dockan

Mycket trevlig.Allting har varit jättebra

Ann-mari K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Dockan

Emir har agerat på ett positivt sätt som fått oss som säljare att känna trygghet. Han återkopplar kontinuerligt och är tillgänglig. Ännu är inte vår lägenhetsaffär klar men så som det känns nu så kommer vi att rekommendera honom som mäklare.

Glen Hsuan Chung S
Teckomatorp

trevligt och hjälpsam i all situationer.

Amanda S
Rörsjöstaden

Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.

Karl J
Lomma

Proffsigt. Positiv. Stöttande

Karl J
Lomma

Trevlig, kunnig, professionell, närvarande. Lösningsorienterad. Han har levt upp till våra (och säljarens) förväntningar.

Theresia B
Limhamn

Alltid lika trevlig, inkännande och lyssnar bra till både köpare och säljare.

Boel Ann-Christine W
Furulund

Trevlig, tillmötesgående, snabb, effektiv

Louise N
Slottsstaden

Malmös bästa mäklare! Rekommenderar varmt!

Lotta G
Slottsstaden

Så himla proffsig och trevlig. 🙏🏼😊