Philip Ekdahl

Philip Ekdahl

Philip Ekdahl är mäklare på Croisette Malmö Slottsstaden

Philip Ekdahl har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Philip Ekdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Ekdahl har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Philip Ekdahl

Peter L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Slottsstaden

Sympatisk, omhyggelig, serviceminded og oplyst. Et stort tak til Philip 😊

Felix N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Pildammarna

Bra bemötande. Inga konstigheter, har gått smidigt hela vägen.

Carl Viktor Mikael O
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Häljarp

Extremt proffsig och driven. Håller en uppdaterad med allt som händer och svarar väldigt snabbt ifall man vill nå honom. Kan verkligen rekommendera!

Emilia L
Slottsstaden

Ett väldigt professionellt och trevligt bemötande, alltid snabb återkoppling vilket uppskattas. Vi är mycket nöjda med hela processen!

Daud K
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Häljarp

Philip har agerat väldigt professionellt och förstående samt kämpat på utan att ge upp med husförsäljningen. Han har varit tydlig och öppen kring olika moment under hela processen.

André V
Ribersborg

Toppen Mäklare! Levde verkligen upp till förväntningarna som vi hade. Rekommenderas varmt.

Anna G
Ribersborg

Vi kan varmt rekommendera Philip! Väldigt proffesionellt och även personligt bemötande. Vi fick hela tiden uppdatering om vad som hände. Vi kände oss trygga med hans kompetens och erfarenhet.

Daniel G
Kävlinge

Kompetent och uthärdig mäklare vi varmt kan rekommendera!

Josefin L
Borgmästaregården

Trevligt bemötande. Snabb process med köp.

Victor P
Ribersborg

Philip är otroligt proffsig. Ett gott bemötande, har varit väldigt tydlig och kommunicerat varje steg i processen. Är väldigt nöjd med Philip.