Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm Crossfit Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Crossfit Södermalm

Crossfit Södermalm

TJÄRHOVSGATAN 21 A, 116 28 Stockholm — Visa karta

Crossfit Södermalm är ett av Stockholms första Crossfit-gym. På två våningar och 400kvm svettas allt från nybörjare till tävlande crossfittare tillsammans. Ett stort utbud av pass och erfarna PTs hjälper dig att snabbt komma igång med denna mycket uppskattade träningsform!
Öppet just nu
Mån-Sön: 05:00-23:00

Läs vad 28 kunder tycker om Crossfit Södermalm

• Mats O
    Mats O skrev om Crossfit Södermalm
    Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Blir sjukt trångt ibland och dålig (obefintlig?) ventilation.
    2016-11-24 Crossfit Södermalm svarar Mats O
    Hej Mats! Nackelen med Crossfit i innerstan tyvärr. Vi försöker väga upp med det med god stämning och kunniga instruktörer och du verkar nöjd ändå vilket är ett härligt resultat :-)
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Crossfit Södermalm
    Fantastiskt välkomnande från start. Kunniga instruktörer och en familjär atmosfär i boxen.
  • Johan W
    Johan W skrev om Crossfit Södermalm
    Fantastisk gemenskap och duktiga coacher. Perfekt för nybörjararen!
  • Linda E
    Linda E skrev om Crossfit Södermalm
    När jag började fick jag höra att man var så välkommen och att det inte skulle vara några problem med medlemskap och inte heller att överlåta ett om jag inte ville fortsätta av någon anledning. Nu skadade jag mig, inte där utan på annat håll, och kunde inte fortsätta. Jag mailade och bad att få överlåta mitt medlemskap. Tvärstopp. Ingen känsla alls utan det gick säkert att träna ändå och försökte i samma mening sälja på mig ett PT-paket. Men härliga medlemmar!
  • Fredrik d
    Fredrik d skrev om Crossfit Södermalm
    CFS (CrossFit Södermalm) har blivit som ett andra hem. Även om jag inte ska träna så kan jag glida in å snacka lite strunt. Varmt och välkomnande, alltid trevliga å glada coacher OCH medlemmar! Det är som att stämningen sitter i väggarna, och den smittar av sig på en själv när man kommer dit!
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Crossfit Södermalm
    Crossfit södermalm är en familjär träningsanläggning med en väldigt skön atmosfär.
    Gymmet gav redan från början ett gott intryck. Man lär snabbt känna andra som tränar där och man känner sig som en i gänget.
    Det är positiv stämning där alla stöttar varandra.
    Mina förväntningar överträffades direkt då jag tidigare bara haft träningskort på de stora gymkedjorna och där det känns som att man måste vara proffs redan från början för att passa in. På Crossfit södermalm finns inget spår av detta utan alla är på samma lag och tränar med samma mål - att bli starkare och må bra.
  • Hedvig R
    Hedvig R skrev om Crossfit Södermalm
    Fantastiskt ställe! Härligt vänligt klimat med kompetent personal.
  • Emma L
    Emma L skrev om Crossfit Södermalm
    En perfekt kombination av seriös träning med kompetenta instruktörer och en personlig och välkomnande atmosfär. Rekommenderar alla som söker effektiv och rolig träning att gå hit, oavsett nivå och träningsbakgrund kan alla delta utefter egna förutsättningar. Som ett andra hem!
  • Erika B
    Erika B skrev om Crossfit Södermalm
    För mig är Crossfit Södermalm som ett andra hem. Jag satte min fot där för första gången för ganska exakt 4 år sedan och är kvar där sedan dess. Atmosfären är fantastisk och gemenskapen är grym. Att träna och utvecklas i min egen takt tillsammans med härliga människor är allt jag behöver.
  • Lina H
    Lina H skrev om Crossfit Södermalm
    Härlig atmosfär, opretentiöst och fyllt av träningsglädje! Peppiga instruktörer som är intressserade av att du ska lära dig nåt varje pass. Personer med väldigt olika träningsbakgrund tränar tillsammans utefter sina förutsättningar, men ingen går därifrån utan svettpärlor i pannan. Lovar!
  • Gustav F
    Gustav F skrev om Crossfit Södermalm
    Mycket gott bemötande från första dag. Coacher hjälper till även utanför passen och kommer med tips för att förbättras etc. Gemenskapen på CFS är grym, medlemmar delar med sig av tips på allt från övningar till kläder/skor till you name it.

Mkt bra med öppet gym så man även kan gå dit mellan passen när man har tid för att kunna köra på egen hand.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Crossfit Södermalm
    Mycket bra och kunnig personal, goda ytor och utr för hederligt gym. Härligt med så frekventa pass samt variationen i dessa!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Crossfit Södermalm
    En crossfitbox där alla är välkomna oberoende av nivå. Mitt andra hem där jag fått vänner för livet samtidigt som jag blir lite starkare varje dag. Svett, tårar o kärlek i en härlig röra.
  • Douglas R
    Douglas R skrev om Crossfit Södermalm
    Trevligt och familjär stämning. Coacherna är inkännande och noggranna, de hjälper även till, i mån av tid, att svara på frågor och ger tips utanför klasserna. Det finns ett engagemang på Crossfit Södermalm som skapar en inkluderande känsla, vilket, enligt mig, suddar ut den distanserande företag - kund känslan, som lätt kan upplevas hos större gymkedjor.
  • Robert D
    Robert D skrev om Crossfit Södermalm
    Bra gym för mig med all utrustning jag behöver, skön stämning bland dom som tränar där och väldigt välkomnande.
    Generösa öppettider och bra kurser.
    Dock är det lite för mycket inställda pass och ojämna instruktörer. Vissa är världsklass på medan andra hade man lika gärna kunnat köra utan.
  • Carl D
    Carl D skrev om Crossfit Södermalm
    Bra kunskap från rörlighet, rehab till ren träning. De bryr sig om individen och driver ingen massträning. Minskar skaderisk och det blir ett härligt gäng där man alltid möts med ett leende.
  • Simon J
    Simon J skrev om Crossfit Södermalm
    BRa crossfitbox med familjär stämning, godkända faciliteter och bra coacher.
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Crossfit Södermalm
    Grymt, allt är utmärkt, över förväntan. Sjukt roligt att träna där
  • Sackarias H
    Sackarias H skrev om Crossfit Södermalm
    Mycket nöjd! Alla är alltid hjälpsamma!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Crossfit Södermalm
    Grymt härligt gäng som verkligen tar hand om en! Man känner sig välkommen direkt.
  • Yerko V
    Yerko V skrev om Crossfit Södermalm
    Ett gym för det likasinnade inom träning med en familj känsla. Bra coacher med en bred kunskap som hjälper dig effektivisera din träning för bättre och snabbare resultat. Har även en diverse pass som Yoga, Olympiska lift, Kettlebell klass, mobilitet och bålpass. Man hamnar i den rätta tränings stämningen på Crossfit Södermalm!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Crossfit Södermalm
    Pump, svett och endorfiner. Lycka i en liten box!
    2016-08-16 Crossfit Södermalm svarar Kristina L
    Sammanfattar precis vad vi strävar efter! :-)
  • Lina H
    Lina H skrev om Crossfit Södermalm
    En liten box som rymmer mycket kunskap och ödmjukhet. Efter 1,5 år här har jag inte bara blivit starkare och snabbare utan fått utveckla både teoretiska kunskaper inom crossfit och styrketräning. Atmosfären är positiv , tillåtande och ödmjuk , preststioner mäts bara gentemot sig själv och man hejjar mest på den som är sist. På lördagsmornarna hålls roliga och jobbiga teampass. Gemenskap är nog det som genomsyrar boxen mest.
  • Paul M
    Paul M skrev om Crossfit Södermalm
    Mycket seriöst, glad och positiv stämning, bra genomgångar av wod. Jag ger en 5 högsta betyg.
    Eftersom jag inte kan se medföljande skala.😀👍
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Crossfit Södermalm
    Underbart bra crossfit box! Har nog aldrig träffat så mycket sköna människor som på crossfit Södermalm, coacherna är peppande duktiga och ser alla individer och hjälper till på det sätt just du kan tänkas behöva!
  • Sannis F
    Sannis F skrev om Crossfit Södermalm
    En Box rätt centralt på Södermalm. Härlig atmosfär, trevliga coacher och en allmänt familjär stämning!
    Grymt med många pass och ändå mycket tid för egen träning.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Crossfit Södermalm
    Riktigt trevlig atmosfär. Bra coacher och pass.
    Som nybörjare inom crossfit känner man sig riktigt välkommen!
  • Anton  J
    Anton J skrev om Crossfit Södermalm
    Träning på gym har för mig tidigare varit bicepscurls, speglar och killar som tycker dom är på tok för tuffa. Blev chockad första gången jag kom till CFS, folk hälsade, kom med tips och peppade. Redan första gången kände jag mig som hemma och blev hooked, på gymmet, träningsformen och framför allt de andra medlemmarna och stämningen.
    Här svettas folk ihop, oavsett nivå, och har riktigt kul ihop!

Jag har tränat här i 2 år nu och skulle aldrig kunna tänka mig att träna någon annan stans. Grymma PTs, bra utrustning, rikt utbud av klasser och andra initiativ. Skulle starkt rekommendera Crossfit Södermalm till vem som helst som gillar träning!

TJÄRHOVSGATAN 21 A, 116 28 Stockholm