Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Crossfit Solid

Crossfit Solid

Sveavägen 109, 113 50 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Crossfit Solid

• Tobias B
    Tobias B skrev om Crossfit Solid
    Blev rekommenderad av en vän att hänga med till Crossfit Solid för ett pass. Så snart jag kom ner till lokalen blev jag bemött av en bunt atleter som gav järnet. De som väntade på nästa pass var galet trevliga och avslappnade.

Instruktören som ledde passet var väldigt kunnig och var aktiv med att instruera alla i gruppen hur de skulle förfina sin teknik i tyngdlyftning - det här var något helt annat än vad jag har upplevt på andra gym. Inga egenkära gym-barbies eller anabola-babianer.

När passet väl började var alla tok-peppade och gav allt. Gruppen hjälpte till att pressa all kraft ur mig. Efter passet var jag helt slut, lite illamående men framför allt sjukt nöjd. Jag hade träningsvärk i fem dagar innan gick ner och körde nästa pass. Nu är jag helt hooked.

Om du gillar att träna och är trött på att håglöst stå och dra i någon vajer på ett gym där ytan är viktigare än resultatet ska du testa Crossfit Solid. Du kommer inte bli besviken!
    Noel H, Jakob J gillar detta

Sveavägen 109, 113 50 Stockholm