Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Bromsten Datorhjälp i Stockholm AB

Datorhjälp i Stockholm AB

Sulkyvägen 19, 163 43 Spånga — Visa karta

Datorhjälp hjälper sina kunder med olika former av datorproblem, allt från reparation av datorn, rensa datorn på virus. Migration hjälp från PC till Mac, från äldre dator till ny dator, hemsidor lösningar och mm.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Datorhjälp i Stockholm AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 1 kund tycker om Datorhjälp i Stockholm AB

• Peter J
    Peter J skrev om Datorhjälp i Stockholm AB
    Martin på Datorhjälp är trevlig och en riktig datanörd - i positiv bemärkelse!

Jag lämnande in en trött PC med ett operativ som inte funkade och fick tillbaka en lite gladare dator som man kan använda igen!

Allt skedde med smart betalning genom en iPad (såklart)

Sulkyvägen 19, 163 43 Spånga