David Holmqvist Måleri AB

Läs vad 1 kund tycker om David Holmqvist Måleri AB

• 2020-09-04

Omdömet är under granskning
    ROBERT J skrev om David Holmqvist Måleri AB
    Jag är tydligen först med att ge ett betyg på en firma som funnits ett bra tag.
    Det förstår jag.
    Om ni tänker använda er av denna firma skriv riktiga avtal. Lita inte på mail och sms avtal även om ni tycker det är i skrift om ni inte vill dra och pröva det i domstol vilket inte jag orkar göra. Gör upp minutiöst på alla punkter för att undvika otrevliga överaskningar.
    Måleriet har jag ingenting att klaga på och de anställda killarna har varit kanontrevliga men jag tillhör dom som tycker att det kan man faktiskt förvänta sig hos vuxna människor och yrkesmän.
    Ägaren har dock riktigt svårt med att hantera kunder / människor och diskutioner utan vid minsta påpekande som jag när slutnotan är 40.000 utöver avtalade 110.000, far ut i personliga attacker.
    Skulle bli förvånad om denna firma överlever särskilt länge.
    Återigen jobbet kanon, killarna kanon och fem stjärnor där men då förstår ni hur illa det kan vara med kommunikation från ägaren och fakturering när jag ger ett betyg som ni ser.
    Dom kommer dessvärre aldrig till oss igen om inte killarna byter arbetsplats. Läs mer

Bästa målarna i Stenungsund:

Kerstin U Kerstin U tycker:
“Mitt hus har fått en ny färgdr...” Läs mer