Decory

Starrvägen 6, 141 31 Huddinge — Visa karta

Decory är ett företag med lång erfarenhet av homestaging, inredning och renovering.

Vi vill att du ska trivas i ditt hem och när det är dags för försäljning så hjälper vi dig gärna att få en så lyckad försäljning som möjligt genom att hjälpa dig att ta fram din bostads bästa sidor. Vår målsättning är att ge hög service och kvalité genom att lägga all fokus på våra kunder och överträffa deras förväntningar. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser och arbetar med att ständigt utveckla våra tjänster för att ligga rätt i tiden.

Läs vad 5 kunder tycker om Decory

• Christoffer T
    Christoffer T skrev om Decory
    Har anlitat Decory ett flertal gånger och resultatet har alltid blivit bra.

Decory är snabba, flexibla med väldigt bra priser.
    Jag kommer definitivt att anlita Decory igen.
  • Galina K
    Galina K skrev om Decory
    Mycket trevlig dekoration och snabb affär.
  • Malin J
    Malin J skrev om Decory
    Ringde Decory på torsdagen och på söndagen var det möblerat och klart! Dessutom var de kunniga
    och väldigt trevliga. Jag fick över förväntan för min lägenhet och kan varmt rekommendera Decory!
  • Markus N
    Markus N skrev om Decory
    Trevligt och proffsigt bemötande.Som sedan följde hela affären igenom.
  • Tobias P
    Tobias P skrev om Decory
    Bra service och väldigt kompetenta på homestyling och heminredning. Företageget erbjuder skräddarsydda lösningar till sina kunder och värdesätter hög kundtillfredsställdhet. Rekommenderas varmt!

Starrvägen 6, 141 31 Huddinge