DGT Wrap & Detailing

DGT Wrap & Detailing

wrapdetailing.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till DGT Wrap & Detailing! Vi är specialister på bilfoliering och dekor, och vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Med vår expertis och erfarenhet kan vi förvandla din bil till något extraordinärt. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive vinylfoliering, skyddsfoliering, chrome...

42 omdömen om DGT Wrap & Detailing

Ulf J
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Väldigt nöjd med allt Både med bemötande och personligt.

Mats P

Väldigt bra bemötande Fint resultat

Jonas L
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Väldigt bra service och väl utfört arbete! På önskelistan står lånebil.

Thom M
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Enligt förväntan till ett bra pris.

Anna N
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket trevlig bemötande, flexibel och kunde snabbt ordna detaljer som framkom vid besöket, snabb och effektiv och genomfört med mycket fint resultat.

Jim S

Proffsiga killar! Superduktiga, bilen skiner ikapp med solen. Tack

Lars H
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Trevligt bemötande och ett mycket bra jobb, mkt nöjd

Marcos C
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Snabb och bra service. Trevligt bemötande. Rätt pris.

Bertil B
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Bemötandet helt ok Att bilen skulle få ett blankt och hållbart utseende. Hade önskat att jag skulle fått se bilen inne i bilhallen och kontrollerat utförandet, och inte ställd utanför i regn

Peter E

Smidigt och proffsigt utfört jobb! Värt priset! Trevlig personal

Andres T
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Väldigt bra bemötande samt bra jobb

Hans T

Väl mottagen. Mycket väl utfört arbete. Genomgång av utfört arbete. Garanti

Bengt P
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket trevligt bemötande och ett mycket proffsigt jobb. Återkommer naturligtvis igen.

Jonny N
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Väl utförda jobb, Är väldigt nöjd med resultatet Jag och bilen kommer tillbaka igen garanterat

Philip T

Gjorde chrome delete på grillen på min v60, mycket nöjd!⭐️⭐️

Jörgen F
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Super trevligt bemötande och kanonbra utförande av helrecond på min lilla arbetsbil. Blankare än ny. Rekommenderar verkligen DTG.

Roger M
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket väl utfört arbete. Bilen blänkte som ny och luktade lika fräscht. Bra kommunikation inför besöket.

Timmy P
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Bra utfört arbete, trevligt bemötande och bilen var klar för hämtning när den skulle. Rekommenderas!

Erik Å
Skrev om DGT Wrap & Detailing

En mycket väl genomförd polering och rekond.

Amer M
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Sjysst bemötande och bra utfört arbete

Laila W
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Utmärkt arbete.trevlig personal.bra tidsbedömning.bra bemötande. Toppen

Mårten D
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Killen gjorde en chrome delete på min bil och jag är supernöjd! Snabbt och smidigt😊

Lars-axel G
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Har köpt vaxning av bil och rengöring utvändigt och invändigt. Det var bra personal och de gjorde ett kanonbra jobb.

Ulf G T
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket trevligt bemötande. Glad och trevlig personal vid inlämnandet av bilen. Förväntade mig att min bil skulle vara ren in och utvändigt samt väl polerad lack samt motorrummet väl rengjort. Jag tycker att arbetet har utförts på ett mycket bra sätt. Jag beställde in-och utvändig recond samt motortvätt och behandling av rutorna. Jag tycker att arbetet har utförts på ett mycket bra sätt och att det är utfört enligt den beskrivning som man kan läsa sig till i den reklam som DGT Wrap & Detailing gett ut.

Marianne S

Trevligt, service, noggrannhet

Maciej S
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Professionellt utförd, bilen blev blank inifrån och ut, bra jobbat, jag rekommenderar den och med vänliga hälsningar, Maciej

Levon I
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Bilen blev som ny efter rekond här. Motortvätten likaså, allt fläckfritt. Mycket nöjd!

Jörgen S
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Bra upplevelse från början till slut. Bra resultat. Han glömde utföra en extrabeställning jag gjorde, men det hänger ihop med att jag kom för tidigt för att hämta bilen. Han blev sannolikt lite stressad.

Martin W
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Är väldigt nöjd med den invändiga och utvändiga rekond och polering DGT gjorde, bilen blev som ny och de lyckades även få bort repor jag trodde krävde en omlackering.

Robert B
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket väl utfört arbete! Jag är supernöjd.

Rolf W
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Trevligt och servicevänligt bemötande. Vad jag hittills kunna bedöma har dom gjort ett bra jobb. Prisvärt. Rolf

Gunnel K
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket fint resultat, bilen blev som ny.. Fin service att bli skjutsad ner till stan för att kunna åka hemåt.

Bekoz A
Skrev om DGT Wrap & Detailing

snabb smidig service och trevligt bemötande, prisvärd produkt

Jens B
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Superservice! Bra bemötande ! Bilen blev jättefin.

Johan L
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Bra bemötande och service. Köpte lackbehandling. Har tipsat andra.

Kenth T
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Tillmötesgående avseende mina förutsättningar och krav för genomförandet av servicen, lämna och hämta. Väl godkänt resultat.

Kristoffer A
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Trevligt bemötande och bra jobb.

Svar från DGT Wrap & Detailing

Tack! Alltid glad att hjälpa tilll....

Sarvar Y
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Mycket bra service och högklassig kvalitet på arbetet. Rekommenderar

Yahyokhon S
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Sköter saker snabbt och väldigt bra! Även en schyst kille och prata.

Muhammad Amiin O
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Excellent design and cool wraps, great service.

Starkeberg A
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Väldigt bra kundservice och grymt bra jobb som dom gjort på 2st bilar och släpvagn åt oss👍

Stefan H
Skrev om DGT Wrap & Detailing

Riktigt grym kille! Riktigt nöjd med bilen Gjorde en chrome delete på en VW Golf R kombi.