Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Tomtbergavägen 2, 145 67 Norsborg — Visa karta

Välkommen till Din Körskola Hallunda och Flemingsberg. Vi hjälper dig på din väg till körkortet, med professionella trafiklärare som genom god pedagogik, effektivt kan hjälpa dig under hela din väg till körkortet. Vi kan erbjuda allt från full blankett- och finansieringshjälp. Vi erbjuder dig också hjälp med allt nödvändigt pappersarbete. Finansieringen kan vi ordna med hjälp av ett räntefritt lån hos Resurs Finans.

Vi är en kvalitetssäkrad verksamhet och ställer mycket höga krav på oss själva och vår verksamhet. Vi arberat aktivt med rekommendationer och gör allt vi kan för att du som kund ska bli helt nöjd med din vistelse hos oss. Kom förbi oss, ring eller maila så kan vi lägga upp en plan för hur din väg till körkortet ska gå till!

Din Körskola i Hallunda: 08-41069950
Sön: Stängt

Läs vad 501 kunder tycker om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

• Seda A
    Seda A skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Mycket bra bemötande, företaget är omtänksamma och hjälpsamma. Genomgick hela min körkortsutbildning där och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack, ’Din Körskola’ i Hallunda! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Har köpt teoripaket samt risk 1 och 2.Har alltid blivit trevligt bemött oavsett om det är i telefon eller ansikte mot ansikte är körskolan i Hallunda jag har kontakt med.Mär jag gjorde risk 1 så var det en lärare från fleminsberg som höll i den hon var otrolig kändes inte som vi var där i nästan 3 timmar tiden flög.Jag ska varmt rekommendera vänner och släkt att ta sitt körkort via dom. Läs mer
    2018-07-10 Din Körskola svarar Kerstin E
    Tack snälla Kerstin för dina varma ord. Det uppskattar vi verkligen och strävar alltid efter att ha så nöjda elever som dig :). Lycka till med körkortet önskar vi dig.
  • Artur L
    Artur L skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt bra och pedagogisk introduktionskurs med engagerad instruktör! Läs mer
    2018-07-10 Din Körskola svarar Artur L
    Tack för ditt omdöme Artur. Alltid trevligt att höra nöjda elevers åsikt. Lycka till :)
  • Yuliya L
    Yuliya L skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte risk 1. Lärare var Maria. Det var intressant att lyssna och lektionen hade olika aktiviteter, t.e. grupp arbete, diskutionen. Läs mer
  • Filip L
    Filip L skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Vi hade en jättebra lärare som hette Maria. Trots att trafikteori inte är det roligaste så var upplägget interaktivt och det hela kändes därav meningsfullt och var faktiskt roligt också. Läs mer
  • Felicia F
    Felicia F skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra utbildning med kunnig lärare som var lyhörd och bjöd in till frågor. Läs mer
    2018-07-09 Din Körskola svarar Felicia F
    Tack för ditt fina omdöme. Alltid trevligt när eleverna blir nöjda och på så sätt lär sig.
  • Güler O
    Güler O skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag var på kursen risk 1, kursledare heter Maria hon var grym!! Vilken kurs rekommenderar stort tiden flöt bara förbi Läs mer
  • Asim E
    Asim E skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt engagerande utbildare som var väldigt rolig och enkel att lyssna på. Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Asim E
    Tackar hälsar läraren. Trevligt att du tycker så. Lycka till och vi finns alltid när du behöver vår hjälp.
  • Molla Y
    Molla Y skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag det var bra. Bode for mig och for min daugter. Skolan levde upp forvantningar jate bra Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Molla Y
    Tack Molla. Så härligt att höra att ni var nöjda. Lycka till :)
  • Wian K
    Wian K skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte hela paketet både det teoretiska och körningslektioner för B körkort.
    Jag hade bästa läraren väldigt lugn och pedagogisk.
    Väldigt nöjd fick alltid väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-03 Din Körskola svarar Wian K
    Tack Wian för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Och tackar dig för att du valde oss och tog ditt körkort via oss :)
  • Agnieszka M
    Agnieszka M skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bästa rekomendation till alla i Hallunda Din Körskola ! Specielt stor tack till Joanna !!! Bästa trafiklärare ever ! Läs mer
    2018-07-03 Din Körskola svarar Agnieszka M
    Tack sälla Agnieszka för dina underbara ord. Det värmer verkligen. Vi är så stolta över att ha haft dig som elev och önskar dig all lycka i allt.
  • Gerhard J
    Gerhard J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Uppfyllde alla mina förväntnigar.
    Bra pauser och bemötande.
    :) Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Gerhard J
    Tack Gerhard. Vad trevligt att vi uppfyllde alla dina förväntningar. All lycka med körandet och vi finns om ni behöver vår hjälp.
  • Frida C
    Frida C skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tycker att min körskola visade mig all hjälp och support jag behövde för att klara mitt körprov. Dom har bästa bemötandet och är så trevliga med deras elever och samt de själva mellan varandra som personal. Jag rekomenderar alltid den körskolan till alla jag pratar med som har tankar om att ta körkort. Bästa skolan! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Frida C
    Bästa Frida. Tackar dig så hjärtligt för ditt omdöme och vi är stolta över såna duktiga elever som dig :)
    Lycka till!!
  • Maria A
    Maria A skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bemöttes dåligt av chefen, den kvinnliga körläraren jag körde med var super bra! Chefen jag körde med 4 lektioner var helt oproffisionell och fick mig att känna mig usel om min körning! Han talade oprofessionellt samt gjorde mig stressad, talade strängt! Jag tappade all koncentration samt gjorde många fel nät jag körde med honom! Han kommenterade hur jag funkar som person på ett dåligt sätt samt pratade skit om hans personal på mitt språk!!!!! Kommer aldrig rekommendera denna körskola för någon, samt hör mycket kritik av vänner som också gått där! Hand beteende är usel! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Maria A
    Hej Maria. Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du upplevde det så av chefen som har varit trafiklärare och drivit skolan framåt väldigt länge och har elever som tycker helt tvärtom från vad du tycker. Och detta är normalt då person kemin mellan olika personer inte passar med alla. Vissa klarat inte av att höra hur verkligen dom ligger till i utbildningen, men det är lärarens skyldighet att lära stötta eleven men att även tala om för eleven vart han ligger i utbildningen vilket även skrivs i elevens Utbildnings kort och det står även i din Utbildnings kort. Synd att det inte fungerade mellan er. Men det står i din utbildningskort även av den läraren du tycker är proffesionell att du inte är klar för en uppkörning, men sanningen är att du har inte loggat in eller läst det läreren skrivit en enda gång, därmed fick Chefen sista lektionerna tala om att du har ett eget ansvar att ta del av din utbildning genom att logga in och läsa din utveckling i utbildningen och vad du behöver tänka på och förbättra.Du skriver inget om din Teoriutbildning/Kurs som du och en hel grupp elever haft med Utbildningsledaren/Chefen som hjälpt till att du klarat din Teori Prov. Att du påstår att Chefen snackat skit om sin personal på ditt språk är rena strunt prat då all personal har jobbat med den Chefen och är jätte nöjda efter 10 år. Detta visar bara att du inte sakligt kan peka på vad som gått fel? Att Chefen stressar dig genom att tala om ditt ansvar att läsa din egen Utbildnings kort och att du måste ta ditt eget ansvar för ditt eget bästa är inget dåligt om din person utan fakta.
    Resultatet visade att både läraren och chefen hade rött då du kuggade på ditt körprov med fler fel som hade påpekats i din Utbildnings kort.
    Det som är intressant i detta fall är varför efter det första provet du kuggade på tar ett uppehåll i men är 2 månader och sedan väljer att köra upp med skolans bil då du bestämt att vi inte är bra? Återigen bevisar du bara hur omogen du är och hittar på saker att skylla ditt misslyckande på andra.
    Hoppas du mognar med åren och tänker först innan, jag tror det är nyckel ordet som båda lärarna skrivet i även ditt Utbildnings kort att tänka först och handla sen.

Lycka till med allt.
  • Jitrawan G
    Jitrawan G skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bästa kör skolan med personal samt bossen Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Jitrawan G
    Vad härligt att höra Jitrawan :) Vi blir så glada av att kunna hjälpa positiva elever som dig :). All lycka nu och kör försiktigt.
  • Hassan D
    Hassan D skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Körlektioner
    Jätte bra jätte välkomnande Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Hassan D
    Tack för dina fina ord och önskar dig lycka till :)
  • Ali B
    Ali B skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Dem är trevliga o bra pris varmt rekommenderas Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Ali B
    Tack Ali för ditt värmande omdöme och önskar dig lycka till med Körkortet.
  • Akilan P
    Akilan P skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Kunde ha varit lite bättre. Lite för dyrt. Bra lokal med utrymme. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Akilan P
    Tack för ditt omdöme. Vi jobbar alltid på att bli bättre och din åsikt är en åsikt som vi inte brukar få höra så ofta, då majoriteten av eleverna tycker helt tvärtom. tack och lycka till//Kadde
  • Tamralech Y
    Tamralech Y skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Det var bra för vi gick genom lite av allt. Läs mer
  • Sajadissaali B
    Sajadissaali B skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt trevliga människor som välkomnar en vid dörren med med ett stort leende och bara positiv attityd. Kursen var nästan för bra men det var väldigt tyst i gruppen som gör att det blir stelt när handledaren ställer frågor. Men annars så har allt gått bra! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Sajadissaali B
    Tack Sajad för ditt värmande omdöme. Det är vårt mål här i skolan att ta emot våra elever på bästa bemötande så ni känner er välkomna hos oss. Lycka till med Körkortet// Kadde
  • Ebru Ü
    Ebru Ü skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag glick på introduktionskursen och tyckte det var helt okej. Lite långtråkigt ibland och svårt att följa den röda tråden men det positiva är att jag känner mig redo för att övningsköra.

Mina förväntningar bemöttes inte helt. Jag förväntade mig att man skulle få chansen att diskutera mer men olyckligtvis vart det inte så. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Ebru Ü
    Tack Ebru för ditt omdöme. Synd att vi inte kunde uppnå dina förväntningar om att diskutera mera på en introduktionsutbildning där lärarens roll går ut på att ge så mycket information på så kort tid vilket gör att vi in te har utrymme för diskussionsfrågor. Men du är välkommen till skolan så kan vi besvara dina frågor. Men trevligt att trots det så räckte informationen till att du känner dig redo i alla fall :)
  • Nehal E
    Nehal E skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Riskettan:
    Rolig föreläsning. Föreläsaren Maria var energisk, rolig, trevlig och duktig. Hade förväntat mig en tråkig föreläsning där jag skulle sova med öppna ögon. Men Maria lyckades göra den rolig med massa aktiviteter och intressanta diskussioner. Det sattes igång en riktig tankeställare om nackdelarna med narkotika och trötthet i trafiken. Att konsekvenserna kan vara förödande.

Risktvåan :
    Trevlig personal och väldigt rolig moment. Man lärde sig vikten av ABS bromsen och hur bromssträckan påverkas av olika underlag. Man får större respekt för trafikreglerna när man upplevde aktiviteten. Läs mer
  • Nils R
    Nils R skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Lättsamt och även allvarligt framfört.
    Viktiga delar som togs upp och diskuterades. Men man undrar hur de som inte kan språket alls kunna ha nytta av detta. Dessutom skickas det ju in att de deltagit, men de har ju inte förstått något alls!
    Jag tycker att alla som inte har språket borde ha/få en möjlighet att få det på engelska, vilket oftast kan fungera, även om det kan brista där också.
    Jag tycker det borde vara ett krav.
    Måste också vara ett jätteproblem för körskolan att ha tolk med vid varje tillfälle.
    Dessutom vsr det då att även handledaren brast i språket. Så jag det som en kombination att skapa en dålig bilförare. Men de kanske inte kommer igenom uppkörningen om de brister, får man hoppas. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Nils R
    Hej vi vill tacka dig för dina synpunkter
  • Saga L
    Saga L skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag var på riskettan i Hallunda och tyckte att läraren var riktigt bra! Det märktes att hon tyckte om det hon gjorde, vilket smittade av sig och gjorde mig mer engagerad. Tyckte även om upplägget med att basera praktiskt taget hela utbildningen på diskussionsövningad. Jag lär mig som mest på det sättet och det blev aldrig långtråkigt heller, just för att det alltid var nya saker att diskutera och olika tankegångar att lyssna på.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med min riskutbildning! Läs mer
  • Beriwan Y
    Beriwan Y skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Riskutbildningen var väldigt lärorik och roligt, vilket gjorde att man ville sitta och bara lyssna på innehållet om utbildningen. Läs mer
  • Felicia D
    Felicia D skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Roligt men väldigt lärorikt. Jag lärde mig att man ska förutspå händelse i trafiken konstant vilket jag inte tänkt på tidigare. Läs mer
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Dåliga lokaler och information. Läs mer
    2018-06-29 Din Körskola svarar Evelina G
    Hej vi undrar vad du menar med Dålig lokal då lokalen är helt ny byggt och all som varit hos oss tycker att det är jätte fint.

vi undrar även vad du menar med Dålig information? Har du ens lyssnat på läraren under kursen eller satt du och SOV.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Introduktionskurs.
    En tredjedel av kursen gick ut på hur man fyller i blanketter. Flera rena sakfel från utbildaren. Ingenting användbart förmedlades under tre timmars tid. Mycket bortkastad tidoch pengar, synd att det är obligatorisk kurs Läs mer
    2018-06-29 Din Körskola svarar Mikael G
    Hej du skriver att: En tredjedel av kursen gick ut på hur man fyller i blanketter, vilket inte stämmer alls eftersom det tog ca: 10 minuter och det har vi på film, så vi undrar om din kommentar gäller kursen du var hos oss eller annan kurs du blandat i hop?
    Du skriver även : Flera rena sakfel från utbildaren? detta kan vi boka ett möte och gå genom eftersom det verkligen allvarliga påståenden som vi vill gå genom med dig om du kan det och visar det sig att du har rätt så får du tillbaks kurs kostnaden samt kompensation. visar det sig däremot att du har vi så vill vi bara ha en Ursäkt i Reco rekommendation.
  • Ella V
    Ella V skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Roligare än förväntat, hade kul och lärde mig mycket Läs mer
  • Ali Hasan D
    Ali Hasan D skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Fantastisk utbildning samt super duktig lärare. Läs mer
  • Olivia P
    Olivia P skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag gick på deras handledarutbildning.
    De var väldigt trevliga och allting gick bra. Utbildaren var trevlig och öppen för alla frågor. Läs mer
  • Friskilä J
    Friskilä J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Allt som det skulle- Inga problem. Jag är nöjd med kursen. Läs mer
  • Can B
    Can B skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarutbildning: behövs mer info om riskbedömning i utbildningen Läs mer
  • Helena Louise A
    Helena Louise A skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tycker den var väldigt härlig och läraren var prestigelös och glad! Det blev roliga 3 timmar och jag lärde mig jätte mycket. Läs mer
  • Westerberg M
    Westerberg M skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Gick riskutbildning 1 i Flemingsberg. Väldigt intressant och bra tack vare en fantaktisk lärare. Mycket gruppuppgifter ich roliga sätt att lära ut. Över förväntan! Läs mer
  • Sevilay G
    Sevilay G skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag har köpt körlexionspaket så har var varit i riskutbildning1. Det är spännande
    Tack Läs mer
  • Jahurul I
    Jahurul I skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    bra.jag är tacksam till din kör skola Läs mer
  • Yonas Hadgu T
    Yonas Hadgu T skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    It was very very good. Amazing teacher and very informative. I am happy i chose this school. Läs mer
  • Dimkpa C
    Dimkpa C skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Mycket bra och måste rekommendera till kompisar Läs mer
  • Cabrera J
    Cabrera J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Den va Jättebra mycket lärorik jag fick det som jag förväntade mig. Läs mer
  • Bryan R
    Bryan R skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Toppen föreläsare, 3h kändes inte alls som 3h.

Men däremot var jag besviken att de inte erbjöd någon kompensering då de inte kontakta mig när de inställde en utbildning; jag kom till lokalen utan att bli informerad om att det var inställt. Läs mer
  • Zewdie M
    Zewdie M skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tycker yet bra företage. Jag har inte köpte tjänst men jag ska gör det. Läs mer
  • Golam A
    Golam A skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Allting var jätte bra i korsen jag har inte köpt någonting Läs mer
  • Gandhi S
    Gandhi S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Hallunda trafikskola välkomnade otroligt bra, och presentation var bättre än vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Igor S
    Igor S skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt uppmärksamma, trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Albin O
    Albin O skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    det var lite info på för lång tid. Lite tjatig och långtråkigt. Läs mer
  • Emine A
    Emine A skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    allt är väldigt bra utbildning super tack för allt Läs mer
  • Glenda W
    Glenda W skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    I did not know what to expect, but i was very nervous. I had no reason to be nervous. The staff were amazing. I felt safe and even though I have been driving for many years (in other countries) , i learnt a lot.

Thank you Läs mer
  • Johansson M
    Johansson M skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Gick introduktionsutb! Innehållet ok men läraren var extremt speedad så man undrade hur många RedBull hen druckit innan! Riktigt obehagligt! Läs mer
  • Karim S
    Karim S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledare kurs
    Riktig bra trafik lärare hon var super roligt man var med under hela kursen och trevlig bemötande i helhet

Rekommenderar dem stark Läs mer

Tomtbergavägen 2, 145 67 Norsborg