Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Tomtbergavägen 2, 145 67 Norsborg — Visa karta

Läs vad 516 kunder tycker om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

• Emma L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Alla på körskolan är supertrevliga och bemöter alltid på bästa sätt. Dem överträffade mina förväntningar något enormt. Läs mer
  • Kevin I
    Kevin I skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt lärorikt, väl utbildad personal, man lär säg väldigt snabbt och bli bekväm med sin körning Läs mer
  • Blomqvist I skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tyckte att hon som höll i kursen var en bra undervisare och hon gjorde undervisningen rolig. Men saker som historier om egna händelser där kanske körlektioner inte gått så bra. Läs mer
  • Melissa Ö skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Utbildningen var utmärkt, bra lärare som var noggrann. Läs mer
  • Karen B skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Läraren är toppen älskar denna körskolan Läs mer
  • Ludvig L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Intensivkurs två veckor. Bra och hjälpsamma trafiklärare. Inget att klaga på! Läs mer
  • Simko H skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Kursen innehöll bra information Läs mer
  • Sakib B skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag hade köpt introduktions utbildning och risk 1 från din körskola. Jag blev väl bemött och lektionerna var jätteroliga och lärorik. Speciellt Maria. En riktig stjärna. Även Johanna. Läs mer
  • Thyselius C skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra bemötande och bra kursledare, men innehållet skulle kunna ha kortats ner till halva tiden. Mycket upprepning och självklarheter. Läs mer
  • Mariana L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarkurs. Bra bemötande. Läraren bättre än förväntat mig. Läs mer
  • Belinda A skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte 15 lektioner med skolan. Första intrycket var mer än förväntad. Då jag har haft dåligt intryckt innan gick jag in med hopp på att hitta någon som är bra och att kemin stämmer. Alla som jobbar där var varma och välkomnande. Jag kände inte att de var ute efter mina pengar utan att de genuint var där för att hjälpa mig och ta körkortet.
    Det är en skola med integritet och som vill allas bästa. De är väldigt pedagogiska i lärandet. Jag hade Joana på handledarkurs i Hallunda, hon fångar äns uppmärksamhet. Hon gjorde lektionen roligt på lärorikt sätt. (Det var här första intrycket av skolan skedde). Jag behöver driv och tackar skolan för att har drivit mig till att ha körkortet. Johan trodde på mig mer än vad jag trodde på mig själv och detta behöver man. Inga ord kan beskriva den direkta känslan man har till Din körskola. Jag tackar Gud att det är genom deras stöd och motivation jag har tagit körkortet. Läs mer
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte obegränsade datatester och bokade körlektioner med Johan utan att köra något privat parallellt och det gick vägen. Är enormt tacksam för det engagemang, tålamod och kunskaper jag fått, hade det inte varit för Johan så hade jag inte tagit körkort. Blev alltid väl bemött och det kändes som att jag fick valuta för pengarna då det var kvalité på körutbildningen. Jag gillar att ingen gav upp och att körskolan hittade lösningar som var individuellt anpassade i syfte att nå det slutgiltiga målet. Det är lätt att tappa motivationen i motgångar men svårt att inte finna den i framgångar, tycker körskolan håller fasta på detta koncept väldigt bra. Stort tack till alla godingar på Din Körskola som gör ett grymt jobb var dag<3 Läs mer
  • Susann S skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Superbra mottagande, bra lärare!
    Bra tips, och råd inför handledning Läs mer
  • Petter P skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra och intressant , lärorikt! Läs mer
  • Jacqueline K skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Superbra handledarutbildning vilket både jag som elev och min handledare tyckte. Läraren fick oss att hela tiden lyssna aktivt och det var en otrolig skillnad mot våra tidigare upplevelser från andra skolor. Läs mer
  • Seda A skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Mycket bra bemötande, företaget är omtänksamma och hjälpsamma. Genomgick hela min körkortsutbildning där och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack, ’Din Körskola’ i Hallunda! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Har köpt teoripaket samt risk 1 och 2.Har alltid blivit trevligt bemött oavsett om det är i telefon eller ansikte mot ansikte är körskolan i Hallunda jag har kontakt med.Mär jag gjorde risk 1 så var det en lärare från fleminsberg som höll i den hon var otrolig kändes inte som vi var där i nästan 3 timmar tiden flög.Jag ska varmt rekommendera vänner och släkt att ta sitt körkort via dom. Läs mer
    2018-07-10 Din Körskola svarar Kerstin E
    Tack snälla Kerstin för dina varma ord. Det uppskattar vi verkligen och strävar alltid efter att ha så nöjda elever som dig :). Lycka till med körkortet önskar vi dig.
  • Artur L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt bra och pedagogisk introduktionskurs med engagerad instruktör! Läs mer
    2018-07-10 Din Körskola svarar Artur L
    Tack för ditt omdöme Artur. Alltid trevligt att höra nöjda elevers åsikt. Lycka till :)
  • Yuliya L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte risk 1. Lärare var Maria. Det var intressant att lyssna och lektionen hade olika aktiviteter, t.e. grupp arbete, diskutionen. Läs mer
  • Filip L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Vi hade en jättebra lärare som hette Maria. Trots att trafikteori inte är det roligaste så var upplägget interaktivt och det hela kändes därav meningsfullt och var faktiskt roligt också. Läs mer
  • Felicia F skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra utbildning med kunnig lärare som var lyhörd och bjöd in till frågor. Läs mer
    2018-07-09 Din Körskola svarar Felicia F
    Tack för ditt fina omdöme. Alltid trevligt när eleverna blir nöjda och på så sätt lär sig.
  • Güler O skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag var på kursen risk 1, kursledare heter Maria hon var grym!! Vilken kurs rekommenderar stort tiden flöt bara förbi Läs mer
  • Asim E skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt engagerande utbildare som var väldigt rolig och enkel att lyssna på. Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Asim E
    Tackar hälsar läraren. Trevligt att du tycker så. Lycka till och vi finns alltid när du behöver vår hjälp.
  • Molla Y skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag det var bra. Bode for mig och for min daugter. Skolan levde upp forvantningar jate bra Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Molla Y
    Tack Molla. Så härligt att höra att ni var nöjda. Lycka till :)
  • Wian K skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte hela paketet både det teoretiska och körningslektioner för B körkort.
    Jag hade bästa läraren väldigt lugn och pedagogisk.
    Väldigt nöjd fick alltid väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-03 Din Körskola svarar Wian K
    Tack Wian för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Och tackar dig för att du valde oss och tog ditt körkort via oss :)
  • Agnieszka M skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bästa rekomendation till alla i Hallunda Din Körskola ! Specielt stor tack till Joanna !!! Bästa trafiklärare ever ! Läs mer
    2018-07-03 Din Körskola svarar Agnieszka M
    Tack sälla Agnieszka för dina underbara ord. Det värmer verkligen. Vi är så stolta över att ha haft dig som elev och önskar dig all lycka i allt.
  • Gerhard J skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Uppfyllde alla mina förväntnigar.
    Bra pauser och bemötande.
    :) Läs mer
    2018-07-04 Din Körskola svarar Gerhard J
    Tack Gerhard. Vad trevligt att vi uppfyllde alla dina förväntningar. All lycka med körandet och vi finns om ni behöver vår hjälp.
  • Frida C
    Frida C skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tycker att min körskola visade mig all hjälp och support jag behövde för att klara mitt körprov. Dom har bästa bemötandet och är så trevliga med deras elever och samt de själva mellan varandra som personal. Jag rekomenderar alltid den körskolan till alla jag pratar med som har tankar om att ta körkort. Bästa skolan! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Frida C
    Bästa Frida. Tackar dig så hjärtligt för ditt omdöme och vi är stolta över såna duktiga elever som dig :)
    Lycka till!!
  • Maria A skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bemöttes dåligt, den kvinnliga körläraren jag körde med var super bra! En andra körlärare jag körde med 4 lektioner var helt oproffisionell och fick mig att känna mig usel om min körning! Hen talade oprofessionellt samt gjorde mig stressad, talade strängt! Jag tappade all koncentration samt gjorde många fel nät jag körde med hen! Hen kommenterade hur jag funkar som person på ett dåligt sätt samt pratade skit om hens personal på mitt språk!!!!! Kommer aldrig rekommendera denna körskola för någon, samt hör mycket kritik av vänner som också gått där! Hand beteende är usel! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Maria A
    Hej Maria. Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du upplevde det så av chefen som har varit trafiklärare och drivit skolan framåt väldigt länge och har elever som tycker helt tvärtom från vad du tycker. Och detta är normalt då person kemin mellan olika personer inte passar med alla. Vissa klarat inte av att höra hur verkligen dom ligger till i utbildningen, men det är lärarens skyldighet att lära stötta eleven men att även tala om för eleven vart han ligger i utbildningen vilket även skrivs i elevens Utbildnings kort och det står även i din Utbildnings kort. Synd att det inte fungerade mellan er. Men det står i din utbildningskort även av den läraren du tycker är proffesionell att du inte är klar för en uppkörning, men sanningen är att du har inte loggat in eller läst det läreren skrivit en enda gång, därmed fick Chefen sista lektionerna tala om att du har ett eget ansvar att ta del av din utbildning genom att logga in och läsa din utveckling i utbildningen och vad du behöver tänka på och förbättra.Du skriver inget om din Teoriutbildning/Kurs som du och en hel grupp elever haft med Utbildningsledaren/Chefen som hjälpt till att du klarat din Teori Prov. Att du påstår att Chefen snackat skit om sin personal på ditt språk är rena strunt prat då all personal har jobbat med den Chefen och är jätte nöjda efter 10 år. Detta visar bara att du inte sakligt kan peka på vad som gått fel? Att Chefen stressar dig genom att tala om ditt ansvar att läsa din egen Utbildnings kort och att du måste ta ditt eget ansvar för ditt eget bästa är inget dåligt om din person utan fakta.
    Resultatet visade att både läraren och chefen hade rött då du kuggade på ditt körprov med fler fel som hade påpekats i din Utbildnings kort.
    Det som är intressant i detta fall är varför efter det första provet du kuggade på tar ett uppehåll i men är 2 månader och sedan väljer att köra upp med skolans bil då du bestämt att vi inte är bra? Återigen bevisar du bara hur omogen du är och hittar på saker att skylla ditt misslyckande på andra.
    Hoppas du mognar med åren och tänker först innan, jag tror det är nyckel ordet som båda lärarna skrivet i även ditt Utbildnings kort att tänka först och handla sen.

Lycka till med allt.
  • Jitrawan G skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bästa kör skolan med personal samt bossen Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Jitrawan G
    Vad härligt att höra Jitrawan :) Vi blir så glada av att kunna hjälpa positiva elever som dig :). All lycka nu och kör försiktigt.
  • Hassan D skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Körlektioner
    Jätte bra jätte välkomnande Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Hassan D
    Tack för dina fina ord och önskar dig lycka till :)
  • Ali B
    Ali B skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Dem är trevliga o bra pris varmt rekommenderas Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Ali B
    Tack Ali för ditt värmande omdöme och önskar dig lycka till med Körkortet.
  • Akilan P skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Kunde ha varit lite bättre. Lite för dyrt. Bra lokal med utrymme. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Akilan P
    Tack för ditt omdöme. Vi jobbar alltid på att bli bättre och din åsikt är en åsikt som vi inte brukar få höra så ofta, då majoriteten av eleverna tycker helt tvärtom. tack och lycka till//Kadde
  • Tamralech Y
    Tamralech Y skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Det var bra för vi gick genom lite av allt. Läs mer
  • Sajadissaali B skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt trevliga människor som välkomnar en vid dörren med med ett stort leende och bara positiv attityd. Kursen var nästan för bra men det var väldigt tyst i gruppen som gör att det blir stelt när handledaren ställer frågor. Men annars så har allt gått bra! Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Sajadissaali B
    Tack Sajad för ditt värmande omdöme. Det är vårt mål här i skolan att ta emot våra elever på bästa bemötande så ni känner er välkomna hos oss. Lycka till med Körkortet// Kadde
  • Ebru Ü skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag glick på introduktionskursen och tyckte det var helt okej. Lite långtråkigt ibland och svårt att följa den röda tråden men det positiva är att jag känner mig redo för att övningsköra.

Mina förväntningar bemöttes inte helt. Jag förväntade mig att man skulle få chansen att diskutera mer men olyckligtvis vart det inte så. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Ebru Ü
    Tack Ebru för ditt omdöme. Synd att vi inte kunde uppnå dina förväntningar om att diskutera mera på en introduktionsutbildning där lärarens roll går ut på att ge så mycket information på så kort tid vilket gör att vi in te har utrymme för diskussionsfrågor. Men du är välkommen till skolan så kan vi besvara dina frågor. Men trevligt att trots det så räckte informationen till att du känner dig redo i alla fall :)
  • Nehal E
    Nehal E skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Riskettan:
    Rolig föreläsning. Föreläsaren Maria var energisk, rolig, trevlig och duktig. Hade förväntat mig en tråkig föreläsning där jag skulle sova med öppna ögon. Men Maria lyckades göra den rolig med massa aktiviteter och intressanta diskussioner. Det sattes igång en riktig tankeställare om nackdelarna med narkotika och trötthet i trafiken. Att konsekvenserna kan vara förödande.

Risktvåan :
    Trevlig personal och väldigt rolig moment. Man lärde sig vikten av ABS bromsen och hur bromssträckan påverkas av olika underlag. Man får större respekt för trafikreglerna när man upplevde aktiviteten. Läs mer
  • Nils R skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Lättsamt och även allvarligt framfört.
    Viktiga delar som togs upp och diskuterades. Men man undrar hur de som inte kan språket alls kunna ha nytta av detta. Dessutom skickas det ju in att de deltagit, men de har ju inte förstått något alls!
    Jag tycker att alla som inte har språket borde ha/få en möjlighet att få det på engelska, vilket oftast kan fungera, även om det kan brista där också.
    Jag tycker det borde vara ett krav.
    Måste också vara ett jätteproblem för körskolan att ha tolk med vid varje tillfälle.
    Dessutom vsr det då att även handledaren brast i språket. Så jag det som en kombination att skapa en dålig bilförare. Men de kanske inte kommer igenom uppkörningen om de brister, får man hoppas. Läs mer
    2018-07-02 Din Körskola svarar Nils R
    Hej vi vill tacka dig för dina synpunkter
  • Saga L
    Saga L skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag var på riskettan i Hallunda och tyckte att läraren var riktigt bra! Det märktes att hon tyckte om det hon gjorde, vilket smittade av sig och gjorde mig mer engagerad. Tyckte även om upplägget med att basera praktiskt taget hela utbildningen på diskussionsövningad. Jag lär mig som mest på det sättet och det blev aldrig långtråkigt heller, just för att det alltid var nya saker att diskutera och olika tankegångar att lyssna på.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med min riskutbildning! Läs mer
  • Beriwan Y skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Riskutbildningen var väldigt lärorik och roligt, vilket gjorde att man ville sitta och bara lyssna på innehållet om utbildningen. Läs mer
  • Felicia D skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Roligt men väldigt lärorikt. Jag lärde mig att man ska förutspå händelse i trafiken konstant vilket jag inte tänkt på tidigare. Läs mer
  • Evelina G skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Dåliga lokaler och information. Läs mer
    2018-06-29 Din Körskola svarar Evelina G
    Hej vi undrar vad du menar med Dålig lokal då lokalen är helt ny byggt och all som varit hos oss tycker att det är jätte fint.

vi undrar även vad du menar med Dålig information? Har du ens lyssnat på läraren under kursen eller satt du och SOV.
  • Mikael G skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Introduktionskurs.
    En tredjedel av kursen gick ut på hur man fyller i blanketter. Flera rena sakfel från utbildaren. Ingenting användbart förmedlades under tre timmars tid. Mycket bortkastad tidoch pengar, synd att det är obligatorisk kurs Läs mer
    2018-06-29 Din Körskola svarar Mikael G
    Hej du skriver att: En tredjedel av kursen gick ut på hur man fyller i blanketter, vilket inte stämmer alls eftersom det tog ca: 10 minuter och det har vi på film, så vi undrar om din kommentar gäller kursen du var hos oss eller annan kurs du blandat i hop?
    Du skriver även : Flera rena sakfel från utbildaren? detta kan vi boka ett möte och gå genom eftersom det verkligen allvarliga påståenden som vi vill gå genom med dig om du kan det och visar det sig att du har rätt så får du tillbaks kurs kostnaden samt kompensation. visar det sig däremot att du har vi så vill vi bara ha en Ursäkt i Reco rekommendation.
  • Ella V
    Ella V skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Roligare än förväntat, hade kul och lärde mig mycket Läs mer
  • Ali Hasan D skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Fantastisk utbildning samt super duktig lärare. Läs mer
  • Olivia P skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag gick på deras handledarutbildning.
    De var väldigt trevliga och allting gick bra. Utbildaren var trevlig och öppen för alla frågor. Läs mer
  • Friskilä J skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Allt som det skulle- Inga problem. Jag är nöjd med kursen. Läs mer
  • Can B skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarutbildning: behövs mer info om riskbedömning i utbildningen Läs mer
  • Helena Louise A skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tycker den var väldigt härlig och läraren var prestigelös och glad! Det blev roliga 3 timmar och jag lärde mig jätte mycket. Läs mer
  • Westerberg M skrev om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Gick riskutbildning 1 i Flemingsberg. Väldigt intressant och bra tack vare en fantaktisk lärare. Mycket gruppuppgifter ich roliga sätt att lära ut. Över förväntan! Läs mer

Bästa trafikskolorna i Botkyrka:

Sturegatan 6, 17231, SUNDBYBERG