Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Tomtbergavägen 2, 145 67 Norsborg — Visa karta

Välkommen till Din Körskola Hallunda och Flemingsberg. Vi hjälper dig på din väg till körkortet, med professionella trafiklärare som genom god pedagogik, effektivt kan hjälpa dig under hela din väg till körkortet. Vi kan erbjuda allt från full blankett- och finansieringshjälp. Vi erbjuder dig också hjälp med allt nödvändigt pappersarbete. Finansieringen kan vi ordna med hjälp av ett räntefritt lån hos Resurs Finans.

Vi är en kvalitetssäkrad verksamhet och ställer mycket höga krav på oss själva och vår verksamhet. Vi arberat aktivt med rekommendationer och gör allt vi kan för att du som kund ska bli helt nöjd med din vistelse hos oss. Kom förbi oss, ring eller maila så kan vi lägga upp en plan för hur din väg till körkortet ska gå till!

Din Körskola i Hallunda: 08-41069950
Din Körskola i Flemingsberg: 08-50389500
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:30
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 445 kunder tycker om Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

• Erika P
    Erika P skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Hon som höll utbildningen var väldigt lätt och rolig Läs mer
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Supertydlig instruktör, Joanna talade tydligt, pedagogiskt och var lyhörd 👍🏻 Läs mer
  • N'landu M
    N'landu M skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledare utbildning . Var nervous och osärkert om jag skulle klara mig med att handleda någon men efter utbildning känner mig säkert ! Det var levande och spännande tack var lärare som gjorde att man kände sig delaktigt Bravo Joana Läs mer
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Motsvarade mina förväntningar på ett utmärkt sätt Läs mer
  • Kejan A
    Kejan A skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Hej jag gick på riskutbildningen i Hallunda.Jag kände mig mycket bra bemött av båda skolpersonalen och läraren.Läraren var mycket trevlig.Vi alla deltog i diskussionerna och hade en bra stämning i klassen.Lektionen gick mycket fort eftersom vi hade mycket roligt. Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarekurs.
    Företaget bemötte mig bra.
    Hade inga större förväntningar men fick ändå lära mig några saker som jag kan ha nytta av.
    Har annars inga andra åsikter det va en bra kurs som gick igenom det som behövdes. Läs mer
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra och trevlig personal som är väldigt hjälpsamma hela vägen till körkortet Läs mer
  • Jelena S
    Jelena S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Var på handledarutbildning.
    Var inte alls sådär långtråkigt som jag hade föreställt mig utan Joanna som höll i kursen var en frisk fläkt så tiden gick snabbt, nästan lite för snabbt. Läs mer
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte ett paketerbjudande Läs mer
  • Eric A
    Eric A skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag gick handledarutbildning med min flickvän vi blev väl bemöta, rikligt med information vid kursen. Läs mer
    2018-05-07 Din Körskola svarar Eric A
    Alltid är ni välkomna när ni behöver vår hjälp :)
  • Wilma L
    Wilma L skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag har köpt ett paket med körlektioner. Blev proffsigt bemött och det kändes seriöst och professionellt. Det var kul att köra och jag lärde mig mycket. Det var strukturerat vilket uppskattades och fick hjälp med att planera in lektionerna så att dem går ihop med arbetsschemat. Jätteglad över att jag hittade körskolan i Flemingsberg! Läs mer
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Köpte en bok som är till för att underlätta inlärningen av att köra bil.
    Företaget var positivt och Joana alltså hon som var lärare för handlerarkursen jag tog var en av de trevligaste människorna jag träffat.
    Hennes sett att lära ut var väldigt bra och kursen var rolig och lärorik då man kunde få höra historier som hon upplevt som lärare och massa mer.
    Jag trodde seriöst att kursen skulle vara hur långtråkig som helst, att det skulle kännas onödigt o vara där då man redan kunde det mesta som togs upp. Dock så Vart de inte alls så som jag tänkte utan helt tvärt om.
    Upplevelsen jag hade vart rolig, hände alltid mycket och alla kunde vara delaktiga i teorin då man fick lyssna och svara oå frågor osv. Läs mer
  • Bouamama A
    Bouamama A skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Givande,genomtänkt och strukturerad! Läs mer
  • Karczewska A
    Karczewska A skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Har gått köpkurs för handledare med min 16-årig dotter. Fantastisk personal. Jätte bra bemötande. Rekommenderar jätte mycket Läs mer
  • Musa D
    Musa D skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag blev bemött på ett otroligt snällt och trevligt sätt, det kändes som att man blev vän med de med en gång. :) Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarkurs. Jag blev väl bemött och fick svar på mina frågor. Läs mer
    2018-05-07 Din Körskola svarar Pontus B
    Tack för ditt omdöme och önskar dig all lycka med körkortet :)
  • Maha R
    Maha R skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Trevligt, tydligt och informativ! Läs mer
    2018-04-30 Din Körskola svarar Maha R
    Tack Maha för ditt omdöme. Lycka till med körkortsutbildningen :)
  • Anna Lena Birgitta R
    Anna Lena Birgitta R skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Å ena sidan bra och saklig information, å andra sidan lite pratigt. Men sammanfattningsvis helt ok! Läs mer
    2018-04-30 Din Körskola svarar Anna Lena Birgitta R
    Tack för ditt omdöme. Vi blir glada av elevernas omdöme och tar åt oss för att förbättras.
  • Slavisa S
    Slavisa S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Enligt min åsikt var bemötandet utmärkt, personalen och alla som jobbade där var färre trevliga och informativa gällande handledarutbildningen. Förväntningen av denna utbildning var en ganska långtråkigt kurs, å andra sidan upplevde vi en väldigt intressant, rolig och lärorik tid på Flemingsberg-Handledarutbuldning. Läs mer
    2018-04-30 Din Körskola svarar Slavisa S
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Alltid trevligt att höra att ni elever upplever det så. Lycka till :)
  • Ali T
    Ali T skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    - körtilstånd
    - Fem körlektion Läs mer
  • Paula B
    Paula B skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarutbildning för körkort. Joanna var supertrevlig, svarade på alla frågor och var tydlig med all viktig information. Läs mer
    2018-04-30 Din Körskola svarar Paula B
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Alltid trevligt att höra att ni elever upplever det så. Lycka till med körkortet :)
  • Benjamin G
    Benjamin G skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Köpte inget
    Bra information om att ta körkort Läs mer
    2018-04-30 Din Körskola svarar Benjamin G
  • Ersin A
    Ersin A skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Lärde mig mycket och alla var trevliga. Läs mer
  • Chaa U
    Chaa U skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    👍 💪🤗🙂☺😊🙃😇👦👨👧👩👼👨‍🏫👩‍🏫👩‍🎓👨‍🎓🚶‍♂️🚶‍♀️🏃‍♂️🏃‍♀️💃🕺👯‍♂️👯‍♀️👫👬👭✋👌👍✊🖖✌️🖐🤚👋👐✍️🙏🤝👀👂🚗🚘🚗🚖🚕🚔🚓🚹🚻🚺🚯🚭🚭⛔🚸 Läs mer
  • Kristian J
    Kristian J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Handledarkursen var jätte bra .
    Kursledaren var jätte duktig .
    Man fick många bra frågor & naturligtvis fler bra svar &lösningar på hur man som handledare & elev ska kunna leda samt lära sig på bästa sätt .
    Jag kan varmt rekommendera flemingsberg&hallunda trafikskola .
    Man kände sig verkligen välkommen &
    Dom hade ett gott & varmt bemötande.
    Tack för en lärorik &bra kurs.
    Mvh /Kristian &isabelle Läs mer
    2018-04-27 Din Körskola svarar Kristian J
    Tusen tack Kristian För din varma omdöme och rekommendation. Det gläder oss att du upplevde skolan så bra och att du lärde dig av skolans kursledare. Önskar dig all lycka i körandet och hoppas vi ses igen när du behöver skolan :)
  • Piotr M
    Piotr M skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra innehåll och jättebra presentation.
    Smidig administrering.
    Varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-04-26 Din Körskola svarar Piotr M
    Tack för ditt fina omdöme :). Lycka till önskar vi dig.
  • Randy Francis D
    Randy Francis D skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag blev bra bemöt och det var lärorikt Läs mer
  • Nahir M
    Nahir M skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Dom var hur bra som helst från reseptionist till körlärare och dom lärde mig bra på en mkt kort tid Läs mer
    2018-04-23 Din Körskola svarar Nahir M
    Stort grattis till ditt välförtjänta körkort. Och tusen tack för ditt fina omdöme. Det har varit en ära att ha dig som en elev.
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Är mycket nöjd över genomgången av de punkter som tas upp i riskettan. Läraren var pedagogisk oxh intressant att lyssna på! Läs mer
  • Alicia K
    Alicia K skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Detaljerad utlärning och härlig stämning Läs mer
  • Linn V
    Linn V skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Var rädd för att behöva sitta och lyssna i tre timmar i streck, men Maria på dinkörskola i Flemingsberg gjorde kursen till en rolig upplevelse. Det var många diskutioner i grupp vilket var både intressant men också roligt. Maria var väldigt pedagogisk,rolig och höll hela tiden kursen levande. Kan verkligen rekommendera er att besöka körskolan i Flemingsberg. Läs mer
  • Twana Frjad J
    Twana Frjad J skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag har gjort risk ettan det var dktig läraren och jag fick lära mig mycket erfarenhet inom risk ettan , skulle jag tackar för det 😊 Läs mer
  • Nafisa I
    Nafisa I skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag köpte Riskettan 1B. Jag hade en väldigt bra upplevelse med företaget. Läs mer
  • Elsa V
    Elsa V skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag gick risk 1 och tyckte den var jätte bra Läs mer
  • Castillo C
    Castillo C skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Min upplevelse var att alting var bra man förståg bra de som förklarades y kursen Mvh Lorena Hidalgo Läs mer
    2018-04-20 Din Körskola svarar Castillo C
  • Karanbir T
    Karanbir T skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Mycket bra information! Nödvändig och kommer användas varje dag. Läs mer
  • David A
    David A skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag tyckte att vår lärare Maria var väldigt bra och engagerad, hon inkluderade alla i sin föreläsning och försökte få alla att lära sig och förstå. Läs mer
  • Cristian V
    Cristian V skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag satt tillsammans med min far på en handledarkurs i onsdags och fick uppleva en trevlig och lärorik kväll. Föreläsaren var väldigt entusiast och positiv, samt att det som sades var givande. Fika fanns tillgängligt, likaså böcker och material för övningskörningen, och de pauser vi fick räckte väl.

Sammantaget en bra upplevelse på den korta tiden jag befann mig på företaget i Flemingsberg. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Bra. Det var lättförståeligt och intressant Läs mer
  • Slobodan T
    Slobodan T skrev om B körkort en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Riktigt bra trafikskola med riktigt bra trafiklärare! Läs mer
  • Baris C
    Baris C skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    bra upplevelse läraren var duktig att lära ut Läs mer
  • Bulaman C
    Bulaman C skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Superbra bemötande av tjejen i receptionen och av föreläsaren Joanna. Vilken kunskap, vilken humor och vilken tuff kvinna Joanna är. Är glad att min dotter kommer få köra med henne. BRA förebild! Föreläsningen var trevlig och informativ. Läs mer
    2018-04-20 Din Körskola svarar Bulaman C
    Tack snälla för dina underbara ord. Är lika glada att din dotter kommer att köra hos oss. Vi försöker göra vårt bästa för att få alla nöjda med hela vår personal styrka. Välkomna till oss
  • Akan G
    Akan G skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jag var nöjd med bemötande och dom hade kunskap Läs mer
    2018-04-20 Din Körskola svarar Akan G
    Tack för ditt omdöme. Jätte trevligt att höra.
  • Saliba R
    Saliba R skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Proffsigt och trevligt. Har framförts på enkelt och icke tråkigt sätt. Läs mer
    2018-04-20 Din Körskola svarar Saliba R
    Tack för ditt omdöme. Vi strävar alltid över att det ska vara trevligt med våra elever.
  • Kassab S
    Kassab S skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Fin bemötande men lärareb var mer intresserad av att prata om skolan och inte handledarskap Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Kassab S
    Tack för din ärliga åsikt och den respekterar vi. Handledarskapet handlar om hur vi ska tänka och agera i trafiken med eleverna. Vilket kan vara normalt att läraren pratade mycket om det i hur vi på vår skola jobbar. Om det är det du menade? Men självklart är ditt omdöme väldigt viktigt och kan alltid göra bättre ifrån oss.
  • Ahmed Mushtaq K
    Ahmed Mushtaq K skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    It was a good experience and good lecture. Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Ahmed Mushtaq K
    thank you Ahmed. We wish you good luck :)
  • Elia S
    Elia S skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Var väl bemött och deltog i en kul och aktiv riskutbildning. Handledaren var väldigt trevlig. Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Elia S
    Tack snälla för ditt omdöme och tycker att det är trevligt att upplever oss trevliga då det är en viktig del i vårt jobb.
  • Brunker K
    Brunker K skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Jätte bra service och bemötande till kunder. Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Brunker K
    Alltid kul att höra att ni elever upplever detta då det är en viktig del i vår skola. Önskar dig all lycka med körkortet.
  • Peter Arne Robert J
    Peter Arne Robert J skrev om Handledarutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Väldigt bra och informativ utbildning med ett leende på läpparna! Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Peter Arne Robert J
    Härligt att höra. Tackar för ditt fina omdöme
  • Shami A
    Shami A skrev om Riskutbildning en del av Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg
    Det var en trevlig upplevelse med er och önskar er framgång Läs mer
    2018-04-13 Din Körskola svarar Shami A
    Tack detsamma önskar vi dig. All lycka med ditt körkort och ser fram emot att få ta del av din utbildning :)

Tomtbergavägen 2, 145 67 Norsborg