DinBilGaranti

1.0

3 omdömen om DinBilGaranti

Bubacarr L
Skrev om DinBilGaranti

Ruttet företag som medvetet lurar in sina kunder genom att skicka ut avtal maskerade som räkningar. Betalas detta extremt vilseledande avtal så binder kunden sig ett helt år till dem. Försök att häva avtalen möts av starkt motstånd. Det är väldigt uppenbart att de som jobbar för din bil är medvetna om att deras metoder är vilseledande och att de arbetar aktivt för att behålla kunder de lyckats lura in i avtalen.

ICA Försäkring AB
3.9/5 i betyg av 334 omdömen 3.9 av 334 omdömen

Vi har använt oss av försäkringen och allt fungerade super!

Antonia B Antonia B
Stian N
Skrev om DinBilGaranti

FUSK utan dess like! Skickar ut et erbjundade! betalar du så är man bundit sig i 12 mån med 3 mån uppsägningstid. Söker man på org nr finns inget registrerat i sverige

Mikael W
Skrev om DinBilGaranti

Akta er för denna bluff! De skickar ut ett brev som lyder; Din fabriksgaranti har löpt ut Genom dem kan man köpa en förlängd garanti (du ingår ett abonnemang med luddiga regler) Jag kastade detta, har man en bil med utgången vagnskadegaranti så ska man teckna hemförsäkring med sitt försäkringsbolag; då skyddas man i samma omfattning som detta lurendrejeri Tittar man på bolaget som står som betalningsmottagare så är det inte DinBilGARANTI (Din Bil Ab har ingenting med dessa att göra, vilket de har klargjort på sin hemsida) Får du detta : Släng!

Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
4.4/5 i betyg av 230 omdömen 4.4 av 230 omdömen
Badge2023

Bra och snabb handläggning. Tydlig info.

Josefin T Josefin T