Dinero AB

Götgatan 93, 116 62 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Dinero AB

• Benjamin N
    Benjamin N skrev om Dinero AB
    Luftig och fräsh lokal förutom det otroligt kassa dansgolvet, vem vill egentligen dansa instängd i en glasbur?

Men om man bortser från det lilla problemet så är det överlag en bra klubb, blandad publik och lätt att få service i baren. Rekommenderas om man inte känner för att dansa helt enkelt, grymt häng! Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Dinero AB
    Skönt avslappnat allt i allo ställe! Jag har bara varit där en gång och jag upplevde det som en väldigt varierad publik, vilket jag värdesätter högt. Förvånandevis bra service i baren också med tanke på att det var riktigt mycket folk! Stort +!! Glaskupan för dansgolvet.. Ja, jag hann aldrig ner dit, men dom som stod där nere verkade ha riktigt kul! =) Kan tro att det är lite väl varmt där i, men det kan jag som sagt inte yttra mig om. Men det är helt klart ett skönt ställe att hänga på, oavsett om man ska snacka lite skit med polarna, röjja, eller vad man nu är ute efter! Brukar inte vara på Söder, men hit kommer jag igen! Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Dinero AB
    Skönt avslappnat ställe på söder.Riktigt nice att man kan snacka med sina polare utan att behöva skrika. Det har de löst genom att dansgolvet är lagt i mitten av lokalen omringat av en glaskub. Vill man softa med en bärs är det bara att göra det i lounge delen längst in i lokalen.Den är upphöjd för bäst koll på vad som händer på stället. Kort och gott, man kan gå hit och ta en öl eller två på en fredag/lördag kväll men det går lika bra å köra järnet. En komplett nattklubb tycker jag. Brukar annars alltid få skrika för att kunna snacka på de flesta ställen vilket är skönt att slippa. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Dinero AB
    Skit trevliga och bra bartenders, har tyvärr aldrig käkat där. Man ska komma dit ganska tidigt om man ska få en sittplats, dock!
    Bra musik spelas också. Har provat deras "sido" restaurang som ligger på hörnan från götgatan jätte bra luncher!! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Skeppsbron 25, 11130, Stockholm