Alla kategorier Billack Skåne Malmö Ditec Ditec Bilvårdcenter Malmö

Ditec Bilvårdcenter Malmö

En del av Ditecwww.ditec-malmo.se

Cypressvägen 29, 213 63 Malmö — Visa karta

Sedan 1989 har vi på Ditec Bilvårdcenter i Malmö jobbat med lackskyddsbehandlingar och bilvård. Idag erbjuder vi en rad ytterligare tjänster bl.a. riktar vi bucklor, polerar båtar, lackerar bilar och lägger rostskydd.

Vi ingår i Ditec-kedjan vilket gör att vi alltid kan erbjuda många tjänster till högsta kvalitet. Allt inom bilrekonditionering såsom luktsanering, textilbehandling, glasbehandling osv. är vi riktiga specialister på och genom att låta oss ta hand om din bil kan du hålla nybilskänslan och andrahandsvärdet längre!

Hör av dig till oss så berättar vi mer om vad vi kan göra för dig och din bil!

Läs vad 359 kunder tycker om Ditec Bilvårdcenter Malmö

• Jöran N
    Jöran N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jag har anlitat Ditec - Kenny Nilsson i Landskrona eftersom det är mer praktiskt än Malmö, jag bor ju i Landskrona. Jag är jättenöjd med hans jobb. Kan inte bli bättre. Jag kommer att anlita honom igen. Och han är dessutom både trevlig, serviceminded och bilintresserad! Fem plus av fem möjliga! Läs mer
  • John D
    John D skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Helt nöjd kund från lämnade och hämtade av mina två bilar Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Kommer dit och skall Ditecbehandla
    bilen och skulle samtidigt få låna en bil. Döm om min förvåning när det inte fanns nån ledig bil fast jag hade blivit lovad. Fick alltså köra dit vid ett senare tillfälle. Jag tyckte mottagandet var lite nonchalant. Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jag ville rostskyddsbehandlade bilen.Min första kontakt blev 10 av 10 väldigt tillmötesgående o trevliga. Jag fick en mycket bra information vad dom skulle göra o med uppföljning .
    Både min man o jag blev positivt överraskade av deras sätt att bemöta oss. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har fått ett trevligt bemötande samt snabb hjälp med de tjänster som jag efterfrågat hos Ditec Malmö, bla handtvätt. Kommer inom kort anlita dem för polering av min bil.
    / Peter Läs mer
  • Niclas V
    Niclas V skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackbehandling, ceramic. Trevligt mottagande kändes proffsigt. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Ingrid Maria G
    Ingrid Maria G skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Effektiva, trevligt bemötande från alla, har t.ex. aldrig blivit nedlåtande bemött för att jag är kvinna. Bra resultat vid behandlingar, hyfsat lätt att få tider. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har vid ett flertal tillfällen anlitat Ditec för att fixa min bil. Har rört sig om krockskada, behandling av strålkastare samt behandling av lacken.
    Har alltid blivit bemött av kunnig personal och jag har vid varje tillfälle varit nöjd med Ditecs arbete.
    Lars Läs mer
  • Torben A
    Torben A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket bra bemötande, hjälpsam och engagerad personal.
    Jätte nöjd med resultatet. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Efter Ditecs Ceramic Ultra-behandling uppstod en matt fläck på ena bakskärmen. Ditec menade att det inte var deras fel och jag kunde inte argumentera emot. De tog sig an uppdraget att lackera om bakskärmen (Spot Repair). Resultatet var mycket dåligt med noppor, skarvar och lack som trängt in mellan karossdelar. Efter att de försökt åtgärda felen blev det ännu värre med massor av repor i både den nya och gamla lacken. Ditec tog inte ansvar för sina misstag utan erbjöd endast pengarna tillbaka (på lackeringen), något som varken åtgärdar eller återställer skadorna. Fick vända mig till tredje part för att återställa lacken. Var sedan tvungen att driva ärende i ARN för att får rätt, vilket jag också fick. Först då betalade Ditec för återställlandet av lacken.
    Jag anser att Ditec Malmö är ett djupt oseriöst företag. Om möjligt, välj ett annat Ditec-center. Läs mer
  • Claes F
    Claes F skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackskydd. Mycket bra och proffsigt mottagande. Läs mer
  • Judit K
    Judit K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Beställt rostskydd och är nöjda med både bemötande och utförande. Läs mer
  • Bill Wails L
    Bill Wails L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Köpt lackbehandling och klädselnehandling. Bra bemötande helavägen. Är mycket nöjd Läs mer
  • Manuel N
    Manuel N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hel Ditec behandling och fälg samt glas
    Ni fick en liten kit färg för att fylla i stenskott och små märke men många av dom blev inte målade
    Men annars OK Läs mer
  • Conny A
    Conny A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackkonservering,håller angiven tid samt ger ett professionellt bemötande Läs mer
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande, fint utfört arbete Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hejsan,
    Mycket nöjd med mottagandet samt hjälp gällande kontakt med försäkringsbolaget.
    Inte helt nöjd med resultatet av följande anledning. Försök att behandla svarta lister med samma typ som är gjord på lacken. Samma "ringar" kvarstod (ser ut som torkade vatten droppar) ingen förbättring!. Man glömde behandla den lackerade listen där bakrutan ligger an (cabbe). Men det mest frustrerande är att medel från "efterbehandlingen" har runnit ner i fönsterlisterna på båda dörrarna och kladdar ner fönstren varje gång jag hissar åner och upp dem. Börjar dock minska nu men oerhört retfullt.
    Bra initiativ med BCF! Var lika trevliga som ni var vid mitt besök!
    Mvh,
    Fredrik Läs mer
  • Sbi Engineering Ab S
    Sbi Engineering Ab S skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Proffsigt och bra bemötande. Bilen var i princip ny men fick ändå en finare lyster Läs mer
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket nöjd, bra bemötande och snabb service. Läs mer
  • Tina N
    Tina N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Ditec, vad skall man säga. Jag har haft lite blandade ärende hos Ditec. Både för toning av glas, lackkonservering och fått bilen lackerad (spotrepair). Jag har alltid haft kontakt med Sigge på Ditec och det är en av de bästa kundupplevelserna jag någonsin haft, väldigt personligt och ansvarsfullt.

Slutprodukterna jag köpt har också varit spot on!

Rekommenderar därför ditec till folk jag känner för att dem är så suveräna! Läs mer
  • Bengt Olof S
    Bengt Olof S skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Pluss bara pluss bbbbbbbbbbbbbbbbbbbra bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbra Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket trevligt bemötande när jag beställde lackskydd till min bil . Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande, resultat av keramisk lackbehandlingen blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Inte först gången jag anlitar er! Så trevliga och gör ett kanonjobb! Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har köpt kemisk behandling av två bilars
    lacker.
    Här bara positivt att säga om bemötande och utförande. Läs mer
  • Per Lars-bertil N
    Bob A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hej,det var utmärkt.......................👍 Läs mer
  • Annie B
    Annie B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Fantastiskt bra arbete med bilen - trots att bilen var ny så plockades lystern i lacken fram. Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Vänligt bemötande o snyggt genomförd behandling. Mycke nöjd. Behandlingen är gjord på ny bil. Läs mer
  • Hans Olof N
    Hans Olof N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Trevligt hela vägen, från tidbokning till utförd underredsbehandling. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Proffsig och snabb hjälp och överkomligt pris. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bokade rostskyddsbehandling. Först via telefon och sedan besiktning och utförande på plats.

Mycket bra bemötande hela vägen. Alla jag träffade var kanonbra. Läs mer
  • Gustav Åke A
    Gustav Åke A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket bra bemötande när jag skulle rostskyddsbehandla min bil. Läs mer
  • Stefan Inge N
    Stefan Inge N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Vi fick ett trevligt bemötande i receptionen när vi kom in Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande och service . Mycket nöjd Läs mer
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra priser. Snabb hantering. Gott bemötande. Läs mer
  • Claes C
    Claes C skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Engagerad o kunnig personal som tog väl om hand om mig o gjorde ett toppjobb på bilen.
    Kan verkligen rekommenderas.
    Mycket prisvärt. Läs mer
  • Bo Henrik B
    Bo Henrik B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande från början till slut
    Myclet nöjd med min reparation av lackskada. Läs mer
  • Thony B
    Thony B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Det höll inte länge,efter en vecka var möglet tillbaka på vindrutestolpen.Ni skulle nog rengjort baksidan också.Övrig rekonditionering av bilen var toppen.Mvh.Thony Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Valde att göra en Ceramic Ultra behandling av min bil. Är mycket nöjd med såväl bokning via telefon till bemötande i butik.
    Slutresultatet blev nästan helt perfekt sånär som ett litet märke som bakats in i lacken under behandlingen. Ringde ang detta och fick beskedet att detta var inget farligt utan kunde lätt fixas till vid nästa översyn 1 år fram. Ser framemot att få en uppfräschning av bilen om ett tag. Den blir som ny. Har rekommenderat denna behandling till mina vänner. Stor tack. Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Fick hjälp med städa bilen efter att pulverbrandsläckare sprayat ner hela kupén. De fixade även toning till mina rutor. Lite blandade kompetens på de jag pratade med. Men själva jobbet var vi nöjda med och även priset Läs mer
  • Carita D
    Carita D skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket professionella. Bilen har aldrig varit så fin innan Ditec. Mycket nöjd. Läs mer
  • Alvar Bertil N
    Alvar Bertil N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Fixat lacken på två bilar.
    Polerat lycktorna på min P607.
    Allt myck proffesionellt gjort.
    Trevligt bemötande! Läs mer
  • Gert Roland N
    Gert Roland N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    När jag anlitade er för att göra en rostskyddsbehandling blev jag informerad vad som skulle göras. Både vid lämning och hämtning blev jag väl bemött. Läs mer
  • Angelika E
    Angelika E skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bemötandet har varit bra med produkter (det dyraste lackskyddet och utslätningen av en buckla) har kanske inte helt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ove T
    Ove T skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jättebra bemötande. Ärendet gällde en enkel kompletterande rostskyddsbehandling.
    Har inte haft möjlighet att kontrollera hur jobbet har utförts, men jag litar på att det utförts korrekt. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Till fullobelåtenhet! 👍😄. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Fick slaget ut en bubbla i dörren blev mycket nöjd både med skadan och bemötandet Läs mer

Cypressvägen 29, 213 63 Malmö