Alla kategorier Billack Skåne Malmö Ditec Ditec Bilvårdcenter Malmö

Ditec Bilvårdcenter Malmö

En del av Ditecwww.ditec-malmo.se

Cypressvägen 29, 213 63 Malmö — Visa karta

Sedan 1989 har vi på Ditec Bilvårdcenter i Malmö jobbat med lackskyddsbehandlingar och bilvård. Idag erbjuder vi en rad ytterligare tjänster bl.a. riktar vi bucklor, polerar båtar, lackerar bilar och lägger rostskydd.

Vi ingår i Ditec-kedjan vilket gör att vi alltid kan erbjuda många tjänster till högsta kvalitet. Allt inom bilrekonditionering såsom luktsanering, textilbehandling, glasbehandling osv. är vi riktiga specialister på och genom att låta oss ta hand om din bil kan du hålla nybilskänslan och andrahandsvärdet längre!

Hör av dig till oss så berättar vi mer om vad vi kan göra för dig och din bil!

Läs vad 382 kunder tycker om Ditec Bilvårdcenter Malmö

Eva B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra resultat av lakkonservering och trevligt bemötande. Läs mer

Lennart K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackkomservering och rostskydd. Invändig städning.
    Mycket vänligt bemötande som vanligt.
    uppfylde alla förväntningarna.
    Det negativa var att jag fick stå vid sidan om en illaluktande äldre man. Men det kan man inte lasta Ditec för. Jag kunde hyrt en av deras utmärkta kundbilar.0 Läs mer

Katarina G skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Min gamla bil fick genomgå en liten föryngringskur i form av en rostskyddsbehandling, närmare bestämt Mercasol efterbehandling av bottenplatta och hjulhus. Resultatet blev så fint att mannen som besiktigade min bil var imponerad o sa att den såg ut ”som en barnrumpa”! Jag är alltså mycket nöjd o tänker dessutom tillbaka på mitt besök hos er med värme eftersom jag blev synnerligen vänligt o trevligt bemött. Läs mer

Wilhelm L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Fick snabb hjälp och fick boka in bilen trots att det inte fanns så gott om tid! Jag skulle åka iväg och önskade få bilen vidgjord innan dess och det gick bra. Jag skulle rekommendera dem! Läs mer

Flor E skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra trevlig och hjälpsam personal
    Bilen blev jätte fin in och utvändig
    Bra att man få erbjudande varje år Läs mer

Christer P skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Allt gick smidigt och ditechlagret på bilen ser fint ut. Tack för det! Läs mer
  • Karl Heinz W

2018-12-19

Karl Heinz W skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jag hade lämnad mina hjul på förvaring.
    Det fanns en överenskommelse med ansvarig personal
    tyvärr hade dessa slutat och den nya personalen mer eller mindre menade att jag inte höll mig till sanningen.
    Jag har haft mycket bra kontakt tidigare och även rekommenderad DITEC, men det är inte så lätt efter den nya erfarenheten.
    Jag har lämnad våra bilar för åtgädr av lackskada och blev mycket nöjd med arbetet, men den personligen kontakten har gjort att man let efter alternativ.
    En trvlig helg ochh Hälsningar
    Heinz Wasner 0707913656 Läs mer

Leif Kenneth L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra service och ett väl utfört arbete gör att jag gärna anlitar er även fortsättningsvis. Läs mer

Britt-marie H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket nöjd med bemötande och utfört arbeta. Läs mer

Eric James W skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Vi köpte rekonditionering och läder behandling. Mycket trevlig personal och ett mycket bra jobb! Läs mer

Tommy L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    När jag köpte ny bil för snart 10 år sedan, bestämde jag mig för göra en rostskyddsbehandling (Dinitrol Komplett) och en lackförsegling (Ditec). Har sedan gjort underhållsbehandling enligt Ditecs program. Jag är 100% nöjd med alla behandlingar jag gjort under dessa snart 10 år och väldigt imponerad hur bra bilen ser ut efter varje behandling. Högsta betyg.

Tommy Larsson Läs mer

Bertil N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bilen skulle handtvöttas och den blev lika fin som tidigare gånger - därför har jag valt Ditec för denna tjänst. Blir alltid trevligt bemött och prisförslagen jag får håller. Läs mer

Pia J skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Gjort årsservice. Bra med hyrbil. Härligt välstädat inne i bilen. Läs mer

Marie -louise D skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Trevligt bemötande i telefon och på plats. Jag hade servic på min Ditec behandling. Läs mer

Per Olof M skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Välutfört arbete gällande ommålning utav plastdetalj bak på fordonet. Läs mer

Per Ö skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Däckbyte fr somnar till vinter. Läs mer
  • Jan Olof Allan H

Jan Olof Allan H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Vänligt bemötande och snabbt svar på priset. Läs mer

Gavan Michael H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackskydd. Allting gick bra från ankomst till slutförande av jobbet...
    Tack för hjälpen Läs mer
  • Lars W

Lars W skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Kompleterat Ditec efte krock. Ut o invängig tvätt/städningMycket trevligt bemötande Bilen såg ut och kändes som ny. Väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Philip S

Philip S skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Den årliga genomgången på Ditec behandlingen.. bra service med lånebil,
    fick även fixat en skada på främre-kofångare samtidigt.. toppbetyg bra jobbat grabbar.. God Jul & Gott Nytt År Läs mer
  • Sven Åke Leonard H

Sven Åke Leonard H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hej, Rostskydd behandlad, bra jobbat. Bra bemötande. Nöjd 😊 med allt 👍Rekommenderars. Läs mer

Martin B skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Köpte motortvätt och jag fick bra bemötande och servicen gick relativt fort. Kommer använda Ditec igen. Läs mer

Rose-marie J skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Allt lika kul och bra att lämna bilen
    Vänligt bemötande och jätte bra jobb ofta får man mer än man väntat, lite extra puts på däck och fälg
    Om något är missat så rättardom alltid till för att få en belåten kund
    Man lämnar gärna sin bil i proffsig hand Läs mer
  • 2018-05-02

Jöran N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jag har anlitat Ditec - Kenny Nilsson i Landskrona eftersom det är mer praktiskt än Malmö, jag bor ju i Landskrona. Jag är jättenöjd med hans jobb. Kan inte bli bättre. Jag kommer att anlita honom igen. Och han är dessutom både trevlig, serviceminded och bilintresserad! Fem plus av fem möjliga! Läs mer
  • John D

2018-03-23

John D skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Helt nöjd kund från lämnade och hämtade av mina två bilar Läs mer
  • 2018-03-08

Monica M skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Kommer dit och skall Ditecbehandla
    bilen och skulle samtidigt få låna en bil. Döm om min förvåning när det inte fanns nån ledig bil fast jag hade blivit lovad. Fick alltså köra dit vid ett senare tillfälle. Jag tyckte mottagandet var lite nonchalant. Läs mer
  • 2018-03-08

Annika G skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Jag ville rostskyddsbehandlade bilen.Min första kontakt blev 10 av 10 väldigt tillmötesgående o trevliga. Jag fick en mycket bra information vad dom skulle göra o med uppföljning .
    Både min man o jag blev positivt överraskade av deras sätt att bemöta oss. Läs mer
  • 2018-03-05

Susanne L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har fått ett trevligt bemötande samt snabb hjälp med de tjänster som jag efterfrågat hos Ditec Malmö, bla handtvätt. Kommer inom kort anlita dem för polering av min bil.
    / Peter Läs mer
  • 2018-03-05

Niclas V skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackbehandling, ceramic. Trevligt mottagande kändes proffsigt. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-03-01

Ingrid Maria G skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Effektiva, trevligt bemötande från alla, har t.ex. aldrig blivit nedlåtande bemött för att jag är kvinna. Bra resultat vid behandlingar, hyfsat lätt att få tider. Läs mer

Lars R skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har vid ett flertal tillfällen anlitat Ditec för att fixa min bil. Har rört sig om krockskada, behandling av strålkastare samt behandling av lacken.
    Har alltid blivit bemött av kunnig personal och jag har vid varje tillfälle varit nöjd med Ditecs arbete.
    Lars Läs mer

Torben A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket bra bemötande, hjälpsam och engagerad personal.
    Jätte nöjd med resultatet. Läs mer

Joakim W skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Efter Ditecs Ceramic Ultra-behandling uppstod en matt fläck på ena bakskärmen. Ditec menade att det inte var deras fel och jag kunde inte argumentera emot. De tog sig an uppdraget att lackera om bakskärmen (Spot Repair). Resultatet var mycket dåligt med noppor, skarvar och lack som trängt in mellan karossdelar. Efter att de försökt åtgärda felen blev det ännu värre med massor av repor i både den nya och gamla lacken. Ditec tog inte ansvar för sina misstag utan erbjöd endast pengarna tillbaka (på lackeringen), något som varken åtgärdar eller återställer skadorna. Fick vända mig till tredje part för att återställa lacken. Var sedan tvungen att driva ärende i ARN för att får rätt, vilket jag också fick. Först då betalade Ditec för återställlandet av lacken.
    Jag anser att Ditec Malmö är ett djupt oseriöst företag. Om möjligt, välj ett annat Ditec-center. Läs mer

Claes F skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackskydd. Mycket bra och proffsigt mottagande. Läs mer

Judit K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Beställt rostskydd och är nöjda med både bemötande och utförande. Läs mer
  • 2018-02-27

Bill Wails L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Köpt lackbehandling och klädselnehandling. Bra bemötande helavägen. Är mycket nöjd Läs mer
  • 2018-02-27

Manuel N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hel Ditec behandling och fälg samt glas
    Ni fick en liten kit färg för att fylla i stenskott och små märke men många av dom blev inte målade
    Men annars OK Läs mer

Conny A skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Lackkonservering,håller angiven tid samt ger ett professionellt bemötande Läs mer

Linnéa L skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande, fint utfört arbete Läs mer

Fredrik P skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Hejsan,
    Mycket nöjd med mottagandet samt hjälp gällande kontakt med försäkringsbolaget.
    Inte helt nöjd med resultatet av följande anledning. Försök att behandla svarta lister med samma typ som är gjord på lacken. Samma "ringar" kvarstod (ser ut som torkade vatten droppar) ingen förbättring!. Man glömde behandla den lackerade listen där bakrutan ligger an (cabbe). Men det mest frustrerande är att medel från "efterbehandlingen" har runnit ner i fönsterlisterna på båda dörrarna och kladdar ner fönstren varje gång jag hissar åner och upp dem. Börjar dock minska nu men oerhört retfullt.
    Bra initiativ med BCF! Var lika trevliga som ni var vid mitt besök!
    Mvh,
    Fredrik Läs mer

Sbi Engineering Ab S skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Proffsigt och bra bemötande. Bilen var i princip ny men fick ändå en finare lyster Läs mer

Caroline M skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket nöjd, bra bemötande och snabb service. Läs mer

Tina N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Ditec, vad skall man säga. Jag har haft lite blandade ärende hos Ditec. Både för toning av glas, lackkonservering och fått bilen lackerad (spotrepair). Jag har alltid haft kontakt med Sigge på Ditec och det är en av de bästa kundupplevelserna jag någonsin haft, väldigt personligt och ansvarsfullt.

Slutprodukterna jag köpt har också varit spot on!

Rekommenderar därför ditec till folk jag känner för att dem är så suveräna! Läs mer

Bengt Olof S skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Pluss bara pluss bbbbbbbbbbbbbbbbbbbra bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbra Läs mer

Robert O skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Mycket trevligt bemötande när jag beställde lackskydd till min bil . Läs mer

Per H skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra bemötande, resultat av keramisk lackbehandlingen blev bättre än förväntat. Läs mer
  • 2018-02-23

Elisabeth N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Inte först gången jag anlitar er! Så trevliga och gör ett kanonjobb! Läs mer

Anders K skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Har köpt kemisk behandling av två bilars
    lacker.
    Här bara positivt att säga om bemötande och utförande. Läs mer

Per Lars-bertil N skrev om Ditec Bilvårdcenter Malmö
    Bra! Ser fint efter putsning. Läs mer