Dorunner

Karlavägen 50, 114 49 Stockholm — Visa karta

3.8 i betyg av av 34 omdömen

Dorunner hjälper människor att få kostnadsförslag från bra bygg-, flytt-, catering- och städfirmor, samt konsulter och andra tjänsteföretag.

Läs vad 34 kunder tycker om Dorunner

• JULIA Ö

2020-08-13

JULIA Ö skrev om Dorunner
    Jag har anlitat Dorunner när jag skulle flytta samt behövde en elektriker. Fick snabbt svar från flera företag och anlitade ett företag som kunde hjälpa mig med kort varsel. Snabbt och smidigt! Läs mer
  • VERA D

2020-03-26

VERA D skrev om Dorunner
    Hej skulle rekommendera Dorunner till alla faktist .
    Dom som behöver hjälp (söker någon företag )eller till företaget som vill få kunder .
    Har samarbetat med dom i 2 år nu både när jag behövde något företaget att göra arbete och när jag behövde flera kunder till företaget .Vill oxo säga att dom som vill få bra företag menar bro jobbet och kvalitet då måste man betala kostar .Jätte billigt och bra går inte ihop faktist .
    Med vänlig hälsning, Vera Davidovic Läs mer
  • ALAA H

2020-02-20

ALAA H skrev om Dorunner
    Are you thinking to buy service or find more clients?????????????

Don't ever think to buy service from them, they deal with you something and on the email and paper something else , plus i noted and i saw most of what i bought was not serious clients or not giving information as how should be, and if you going to ask for your right they will remove the garanti as punishment for something you hade deal with it by email, don't waste your money to think you are going to buy UPPDRAG no better find company do reklam for you or buy from google ad, facebook, so plus they are expensive if you will compare it with others company who doing same totally. don't waste your time and money and dream how much customer you will get, even if you got you will have to do it after few months and they not sure, don't try to buy service from them because you are going to not use your right as how should be . dear who reading i bought services from them 3 month and already spent 2 month and no result as how should be and also they promised something and i got something else and they removed the garanti and i am going to report this company to with who created laws and they will will read all what i got from them and how they work. DONT DONT DONT think to deal with them , save your money for right company who can let you grow up with them.🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤯, oh you are add on my invoices fees and this was include the deal also, i already with contaced with your company but no result and only you see your payment . if i am satsfistd then why i should complain after i tried many time to explain what its wrong and i dont accept it, i feel sorry for what i paid for this amazing serivces.

Tänk inte någonsin att köpa service från dem, de handlar med dig något och på e-post och papper något annat, plus jag noterade och jag såg att det mesta av det jag köpte inte var seriösa kunder eller inte gav information om hur det skulle vara, och om du kommer att be om din rätt kommer de att ta bort garantien som straff för något du hade hanterat med det via e-post, slösa inte dina pengar att tro att du kommer att köpa UPPDRAG inget bättre hitta företag reklam för dig eller köpa från google ad, facebook, så plus att de är dyra om du kommer att jämföra det med andra företag som gör samma sak helt. slösa inte din tid och pengar och drömma hur mycket kund du får, även om du fick måste du göra det efter några månader och de är inte säkra, försök inte att köpa service från dem eftersom du inte kommer använd din rätt som hur borde vara. kära som läste jag köpte tjänster från dem 3 månader och tillbringade redan 2 månader och inget resultat som hur borde vara och också de lovade något och jag fick något annat och de tog bort garanti och jag ska rapportera detta företag till med vem som skapade lagar och de kommer att läsa allt vad jag fick av dem och hur de fungerar. DONT DONT DONT tänk på att ta itu med dem, spara dina pengar för rätt företag som kan låta dig växa upp med dem.🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤯 , åh, du lägger till mina fakturagebyror och detta inkluderade också affären, jag har redan haft med ditt företag men inget resultat och bara du ser din betalning. om jag är satsfistd, varför skulle jag klaga efter att jag försökte många gånger för att förklara vad som är fel och jag accepterar inte det, jag tycker synd om vad jag betalade för denna fantastiska serivces. Läs mer
  • Martin D

2019-09-19

Martin D skrev om Dorunner
    Har använd Dorunner 7 gånger, mest för BRF syfte som gör det extremt smidigt för en styrelse att göra en upphandling och samtidigt jämföra proffs. Kan starkt rekommendera detta för alla BRF styrelser! Läs mer
  • 2019-09-19

Eric L skrev om Dorunner
    Flyttade inom Stockholm och hittade en bra firma och fick jobbet gjort inom två dagar. Kan varmt rekommendera Dorunner! Läs mer

Ishaque J skrev om Dorunner
    Ville unna oss hemstädning två gånger i månaden till vår lägenhet eftersom vi inte har tidhelt enkelt. Hittade snabba och prisvärda alternativ. Tack Dorunner! Läs mer

Josefine G skrev om Dorunner
    Riktigt bra tjänst för att hitta städhjälp! Kommer använda fler gånger. Läs mer
  • Ola Gustav Å

2019-09-18

Ola Gustav Å skrev om Dorunner
    Behövde få in en arkitektritning för en tillbyggnad på huset vi har i Göteborg och fick kontakt med tre duktiga firmor på mindre än ett dygn och det blev riktigt bra gjort också. Kan varmt rekommendera Dorunner! Läs mer

Niclas L skrev om Dorunner
    Behövde en byggfirma för att sätta upp en ny vägg. Väldans smidigt. Fick kontakt med en bra firma på några timmar och fick jobbet gjort nästa vecka. Kan varmt rekommendera Dorunner Läs mer
  • 2019-09-16

Heimar Jonas Emanuel S skrev om Dorunner
    Behövde göra en större renovering i vår lägenhet i centrala Gbg och fick väldigt bra hjälp via Dorunner. Lämnade ett positivt omdöme på företagets sida men tänkte jag kunde göra det här med för Dorunner. Kommer absolut använda tjänsten igen! Läs mer
  • 2018-10-27

Melina S skrev om Dorunner
    Bra att tjänsten finns när man är behov av hjäl Läs mer
  • Henrik G

2017-11-08

Henrik G skrev om Dorunner
    Har i 7 månader nu betalt för att få 5 offertförfrågningar levererade per månad. När jag nu gör en avstämning har vi fått i snitt 3 per månad. De vägrar ändå erkänna att de inte hållit sin del av vårt avtal och vägrar släppa mig utan tvingar mig kvar under min uppsägning. Hävdar dessutom att de försökt nå mig för ”kundvårdssamtal” och hänvisar till ett nummer som går till ett helt annat företag 30 mil ifrån mig.

Akta er för Dorunner. Oseriöst företag som skiter i sina kunder och dessutom visar stora röda siffror varenda år. Nästan 8 miljoner back förra året. Läs mer
  • Peder G

2017-10-14

Peder G skrev om Dorunner
    Lade in ett enkelt jobb - byte av blandare i köket och på toa - fick inga svar... Läs mer
  • Beatriz P

2017-05-05

Beatriz P skrev om Dorunner
    Hej
    För företagare inom ekonomi är Dorunner katrastofal. De lovade guld och gröna skogar, många uppdrag, etc, sedan årsskiftet har jag ej fått ett enda uppdrag via dem. De för för lite uppdrag helt enkelt. Passa er för dem! / Beatriz Pereira / Bokföringsbyrå Btrix Läs mer
  • Thomas D

2017-04-18

Thomas D skrev om Dorunner
    Anlitade ett markföretag som jag inte var nöjt med, uselt rent ut sagt. Upptäckte sen att det inte gick att få in sitt negativa omdöme, det var bara de positiva omdömena som Dorunner tog in. Försökte även att få kontakt med Dorunner angående detta med de svarade aldrig. Läs mer
  • Kirsti T

2016-02-02

Kirsti T skrev om Dorunner
    Hade behövt hjälp med läckande element och byte av termostat. Väntade i 4 dagar, ingen tog kontakt.
    MVH Kirsti Läs mer
  • Charlotte S

2014-06-19

Charlotte S skrev om Dorunner
    Jag är jättenöjd med Dorunner! Enkel och snabb service och jag fick 4 offerter från seriösa hantverkare. Jag valde Arplatt AB och de gör ett fantastiskt jobb! Dorunner har skickat relevant information till mig och gjort uppföljning för att höra hur det gick. Läs mer
  • Josefin P

2014-05-19

Josefin P skrev om Dorunner
    Jag använde mig av Dorunners tjänster för att komma i kontakt med lämpliga hantverkare. Jag blev verkligen positivt överraskad. Min offertförfrågan genererade svar från fyra seriösa byggfirmor, alla med goda omdömen. Jag har nu anlitat ett av företagen. Tack Dorunner för en smidig och seriös tjänst! Läs mer
  • Hasse A

2014-02-27

Hasse A skrev om Dorunner
    Jag kan varmt rekommendera Dorunner.
    Jag har nu i snart 2 år jobbat med Dorunner och har under dessa år sparat mycket tid på att hitta nya kunder, pga detta har vi också fått en betydlig högre omsättning i företaget (fördubbling) . På kundtjänst är det glada och förstående personal, aldrig några negativa sidor från personalen som jobbar där, har man problem, så löser de på kundtjänst dem omgående (då jag utnyttjar garantin då köpta uppdrag visar sig inte vara aktuella ) har jag alltid fått tillbaka mina pengar. Det är en jobb-bank till rimliga priser. Det är lätt att använda sidan också. Snart behöver vi inte ha någon annan jobb sök sida, det räcker med att ha Dorunners som jobb söks sida (jobb-bank). Jag ångrar inte jag blev medlem. Tack till Dorunner ! Läs mer
  • 2014-01-28

Stina G skrev om Dorunner
    Jag använde Dorunner för att hitta en rörmokare för vår köksrenovering. De hjälpte mig att hitta Lindqvist och Engström. Supernöjd med båda! Läs mer
  • 2013-05-24

Fredrik S skrev om Dorunner
    Tveksam verksamhet, där man inte gör en bra uppföljning gällande de bolag, som de offererar. Läs mer
  • Ahmad Zidane S

2013-02-14

Ahmad Zidane S skrev om Dorunner
    Hade jag kunnat ge ett mindre betyg hade jag gjort det!!!!
    Varning till alla företag som blir uppringda av Dorunner, lita aldrig på dem. Dem lurar på er tjänster för 10 000kr och lovar att det dem är bättre än Servicefinder samt Offerta.se.

Dem har inga kunder samt när dem väl får in en offert så har du samma offert via andra förmedlare för halva priset.

Jag kommer att göra en polisanmälan och uppmanar alla att göra det som blivit lurade. Läs mer
    Ahmad Zidane S gillar detta
  • Jonas N

2012-06-30

Jonas N skrev om Dorunner
    Har använt dorunner i några månader och är verkligen nöjd. Både med uppdragen och samarbetet med dorunner. Läs mer
  • 2012-02-21

Renover B skrev om Dorunner
    Vi på Renover Bygg & Design vill tacka Dorunner för den fantastiska tjänsten vi får och Kan bara varmt rekommendera alla företag att bli medlem hos Dorunner. Läs mer
  • 2012-01-24

Caj S skrev om Dorunner
    Säljaren var lite för påstridig men kan nu i efterhand säga att jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på.

Har fått bra valuta för pengarna jag gick in med.

Caj Läs mer
  • 2012-01-16

Hans skrev om Dorunner
    Den mest påstridiga försäljaren genom tiderna, har aldrig hört lika dåliga argument. tjata om e-post adress bara för att kunna skicka fakturan så fort som möjligt.
    Dom hadde inte ens någon offertförfrågan i min kategori.
    Han ringde o tjata hela tiden tills jag bad honom dra åt H-vete.
    Resan verkar va genomförd har inte hört av honom mer. Läs mer
  • 2011-11-15

Caj S skrev om Dorunner
    Jättebra tjänst.

Gav lite mer än blocket när det gällde uthyrning men framför allt slapp man blev nerringd av folk som undra en massa. Här var det istället folk som ville hyra direkt.

Mycket prisvärt! Läs mer
  • 2011-11-03

Gunnar A skrev om Dorunner
    Min firma har varit med i liknande offertförmedlare tidigare, och blivit besvikna. Även Dorunner verkade fungera halvdant till en början. Men när vi la lite extra krut på de kontakter vi fick vi de uppdrag vi var intresserade av.
    Man satsar lite, men man måste satsa för att vinna.
    Vi har gått väldigt bra genom Dorunner.
    + för gott bemötande också! Mycket nöjd Läs mer
  • 2011-10-25

Nihad R skrev om Dorunner
    Jag får mycket städjobb av do runner. Det hjälper min företag mycket. Läs mer
  • 2011-10-17

Mats F skrev om Dorunner
    Hej, har anslutit mig till dorunner för ca 3 månader sen. Säljaren lovade guld och gröna skogar. De sa att jag skulle få massor av jobb och att de hade jobb på hög när jag anslöt mig. Jag har betalat över 8000kr för INGENTING!!!! Jag är en nystartad städfirma och har redan fått ekonomiska problem för detta! Nu får jag se om jag ska ha kvar firman eller inte. J*VLA dorunner.se Läs mer
  • 2011-06-21

Peter skrev om Dorunner
    Har använt tjänsten några gånger nu för diverse hantverksarbeten i vårt hus såsom golvläggning, snickeriarbeten och målning/tapetsering.

Har fått in relevanta offerter på alla mina förfrågningar och valt hantverkare via Dorunner ett antal gånger.

Tycker tjänsten funkar bra och den spar mig en massa tid att surfa runt och kontakta entreprenörer själv. Läs mer
  • 2011-04-11

Lars e skrev om Dorunner
    Testat på Dorunner nu i ca 1 år och måste faktiskt säga att Dorunner var en riktigt bra investering. Som allservice firma främst inom snickerier har vi lyckats fylla ut vår tid med uppdrag när det passar oss genom Dorunner. Passar bra då man inte behöver betala i abonnemangsform, vilket blir dyrt under lågsäsong med mera.

Var skeptisk till en början men är väldigt positivt överraskad. Läs mer
  • 2008-10-08

Tomas L skrev om Dorunner
    Jag hyrde ut min A-ställning (för att täcka båten) när jag ändå inte behöver den in vinter. Klockrent att det finns en bra sajt som hyrahyra.se för att dela på prylarna och samtidigt tjäna tillbaka lite av det man lägger ut på dyra saker. Läs mer
  • 2008-08-12

Erik A skrev om Dorunner
    Jag har hyrt ut åtskilliga saker på Hyrahyra och det fungerar super. Min gitarr, 200 kr. per dygn, mitt playstation 200 kr. per dygn etc. Tjänsten är grym, man tjänar pengar på allt man inte använder särskillt ofta.

/Erik Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Dorunner: