Dorunner

Karlavägen 50, 114 49 Stockholm

Dorunner hjälper människor att få kostnadsförslag från bra bygg-, flytt-, catering- och städfirmor, samt konsulter och andra tjänsteföretag.
Virebergsvägen 20, 16930, SOLNA
Tak & Bygg Mellansverige AB
Bitte M:
Takjour gjorde ett fint arbete från grunden. Allt bytte de ut, noggranna killargjorde ett kanonjobb. När vi ska byta tak på nästa hus är Tak...
Ändra min profil

Läs vad 16 kunder tycker om Dorunner

• Kirsti T
    Kirsti T skrev om Dorunner
    Hade behövt hjälp med läckande element och byte av termostat. Väntade i 4 dagar, ingen tog kontakt.
    MVH Kirsti
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Dorunner
    Jag är jättenöjd med Dorunner! Enkel och snabb service och jag fick 4 offerter från seriösa hantverkare. Jag valde Arplatt AB och de gör ett fantastiskt jobb! Dorunner har skickat relevant information till mig och gjort uppföljning för att höra hur det gick.
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Dorunner
    Jag använde mig av Dorunners tjänster för att komma i kontakt med lämpliga hantverkare. Jag blev verkligen positivt överraskad. Min offertförfrågan genererade svar från fyra seriösa byggfirmor, alla med goda omdömen. Jag har nu anlitat ett av företagen. Tack Dorunner för en smidig och seriös tjänst!
  • Hasse A
    Hasse A skrev om Dorunner
    Jag kan varmt rekommendera Dorunner.
    Jag har nu i snart 2 år jobbat med Dorunner och har under dessa år sparat mycket tid på att hitta nya kunder, pga detta har vi också fått en betydlig högre omsättning i företaget (fördubbling) . På kundtjänst är det glada och förstående personal, aldrig några negativa sidor från personalen som jobbar där, har man problem, så löser de på kundtjänst dem omgående (då jag utnyttjar garantin då köpta uppdrag visar sig inte vara aktuella ) har jag alltid fått tillbaka mina pengar. Det är en jobb-bank till rimliga priser. Det är lätt att använda sidan också. Snart behöver vi inte ha någon annan jobb sök sida, det räcker med att ha Dorunners som jobb söks sida (jobb-bank). Jag ångrar inte jag blev medlem. Tack till Dorunner !
  • Stina G
    Stina G skrev om Dorunner
    Jag använde Dorunner för att hitta en rörmokare för vår köksrenovering. De hjälpte mig att hitta Lindqvist och Engström. Supernöjd med båda!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Dorunner
    Tveksam verksamhet, där man inte gör en bra uppföljning gällande de bolag, som de offererar.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Dorunner
    Hade jag kunnat ge ett mindre betyg hade jag gjort det!!!!
    Varning till alla företag som blir uppringda av Dorunner, lita aldrig på dem. Dem lurar på er tjänster för 10 000kr och lovar att det dem är bättre än Servicefinder samt Offerta.se.

Dem har inga kunder samt när dem väl får in en offert så har du samma offert via andra förmedlare för halva priset.

Jag kommer att göra en polisanmälan och uppmanar alla att göra det som blivit lurade.
      2013-03-06
    thomas l: Hej Alexander, vi vill gärna komma i kontakt med dig för att gå till botten med ditt missnöje. info@dorunner.se / 08-58080005. Mvh Thomas/VD
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Dorunner
    Har använt dorunner i några månader och är verkligen nöjd. Både med uppdragen och samarbetet med dorunner.
  • Renover B
    Renover B skrev om Dorunner
    Vi på Renover Bygg & Design vill tacka Dorunner för den fantastiska tjänsten vi får och Kan bara varmt rekommendera alla företag att bli medlem hos Dorunner.
  • Caj S
    Caj S skrev om Dorunner
    Säljaren var lite för påstridig men kan nu i efterhand säga att jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på.

Har fått bra valuta för pengarna jag gick in med.

Caj
  • Hans
    Hans skrev om Dorunner
    Den mest påstridiga försäljaren genom tiderna, har aldrig hört lika dåliga argument. tjata om e-post adress bara för att kunna skicka fakturan så fort som möjligt.
    Dom hadde inte ens någon offertförfrågan i min kategori.
    Han ringde o tjata hela tiden tills jag bad honom dra åt H-vete.
    Resan verkar va genomförd har inte hört av honom mer.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Dorunner
    Min firma har varit med i liknande offertförmedlare tidigare, och blivit besvikna. Även Dorunner verkade fungera halvdant till en början. Men när vi la lite extra krut på de kontakter vi fick vi de uppdrag vi var intresserade av.
    Man satsar lite, men man måste satsa för att vinna.
    Vi har gått väldigt bra genom Dorunner.
    + för gott bemötande också! Mycket nöjd
  • Nihad R
    Nihad R skrev om Dorunner
    Jag får mycket städjobb av do runner. Det hjälper min företag mycket.
  • Mats F
    Mats F skrev om Dorunner
    Hej, har anslutit mig till dorunner för ca 3 månader sen. Säljaren lovade guld och gröna skogar. De sa att jag skulle få massor av jobb och att de hade jobb på hög när jag anslöt mig. Jag har betalat över 8000kr för INGENTING!!!! Jag är en nystartad städfirma och har redan fått ekonomiska problem för detta! Nu får jag se om jag ska ha kvar firman eller inte. J*VLA dorunner.se
  • Peter
    Peter skrev om Dorunner
    Har använt tjänsten några gånger nu för diverse hantverksarbeten i vårt hus såsom golvläggning, snickeriarbeten och målning/tapetsering.

Har fått in relevanta offerter på alla mina förfrågningar och valt hantverkare via Dorunner ett antal gånger.

Tycker tjänsten funkar bra och den spar mig en massa tid att surfa runt och kontakta entreprenörer själv.
  • Lars e
    Lars e skrev om Dorunner
    Testat på Dorunner nu i ca 1 år och måste faktiskt säga att Dorunner var en riktigt bra investering. Som allservice firma främst inom snickerier har vi lyckats fylla ut vår tid med uppdrag när det passar oss genom Dorunner. Passar bra då man inte behöver betala i abonnemangsform, vilket blir dyrt under lågsäsong med mera.

Var skeptisk till en början men är väldigt positivt överraskad.

Övriga företag nära Dorunner:

Svensk Stubbfräsning

Torplyckegränd 134, Vällingby
Svensk Stubbfräsning
Jonas S:
Snabbt och effektivt utfört jobb. Kan bara rekommendera Svensk Stubbfräsning.

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, Skärholmem