Ds Home AB

Ds Home AB

8 omdömen om Ds Home AB

Sofie H
Skrev om Ds Home AB

Smidig och proffsigt bemötande. Snygg styling som ser hemtrevlig ut, utan att bli "överdrivet stylat".

Carina E
Skrev om Ds Home AB

Mycket duktig stylist. Blandade gamla och nya möbler på ett smakfullt sätt. Fick huset att kännas luftigt, ljust och välkomnande. Trevlig att sammarbeta med.

Anki Y
Skrev om Ds Home AB

Ett stort tack Danijela. Vi är mycket nöjda med hur du förvandlade om mammas lägenhet. Rekommenderar varmt detta företag. Proffesionellt utfört. Resultatet från ingenting till att bli en stilren hemtrevlig lägenhet. Ett stort tack. Anki

lena a
Skrev om Ds Home AB

Vi valde Ds Home AB efter rekommendation . Vi skulle sälja våra föräldrars lägenhet och hade inte tid med styling ! Danijela är jätte trevlig och lätt att kommunicera med . Hon gjorde ett väldigt bra jobb med blandade möbler o tavlor från lägenheten + egna kuddar gardiner små prylar mm ,som gjorde att det såg naturligt ut o inte så Stylat!! Jag tittar mycket på lägenheter o visningar o blir trött när jag med än gång ser att det är stylat ! Danijela gjorde ett jättebra jobb , o dess utom är det lätt att ha med henne...

Eivor J
Skrev om Ds Home AB

Jag är jätteglad att jag anlitade Danijela som stylist när vi skulle sälja min brors lägenhet. Resultatet blev stilrent, mysigt och inspirerande. Proffsigt! Danijela är också mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Hon tog sig god tid att diskutera olika alternativ och höll tät kontakt. Tack Danijela! Eivor

Karima S
Skrev om Ds Home AB

Riktigt duktig, otroligt fin design! Jätte nöjd kund.

Damir B
Skrev om Ds Home AB

Inredaren har fantastisk förmåga att förmedla en otrolig stilig/hemtrevlig/varm hemkänsla och gör det med stor engagemang. Lyfter fram det bästa i bostaden och med det blir det självklara valet för mig som kund.

Fastighetsmäklare S

Jag har i mitt yrke som fastighetsmäklare haft förmånen att arbeta ihop med åtskilliga stylister och inredare. Ingen av dessa har emellertid kunna mäta sig med DS Home AB vad gällande kvalitet och servicenivå. Totalt engagemang med kundens bästa för ögonen, exceptionellt hög nivå på arbetet och ständig strävan efter att förbättra och lyfta varje enskild bostads unika kvaliteter är enligt min mening kännetecknande för DS Home AB. För mig som mäklare har därför DS Home AB blivit det självklara valet i min strävan att ge kunden det bästa som finns på såväl mäklar- som stylingmarknaden.