Alla kategorier Byggföretag Östergötland Boxholm Dunker & Andersson AB

Dunker & Andersson AB

Årsta Skolgränd 8-10, 117 43 Stockholm — Visa karta

Snabba och säkra leveranser över hela landet i samarbete med DB Schenker.
Storgatan 10, 57032, HJÄLTEVAD
Hjältevadshus
Fredrik A:
Efter en ordentlig analys av marknaden kom vi tillbaka till urspungsrekommendationen att välja Hjältevadshus med Peter Janthe som säljare. ...

Läs vad 5 kunder tycker om Dunker & Andersson AB

• Jens S
    Jens S skrev om Dunker & Andersson AB
    Har köpt begagnade maskiner till en fastighet , bra bemötande och snabb service och leverans , ovanligt idag, men här ett företag som sticker ut i mängden

Bra Boende i Liden AB / Jsp Consulting AB
    Jens Sand-Petersen
  • Markus N
    Markus N skrev om Dunker & Andersson AB
    Vi är en bostadsrättsförening i södra Stockholm som anlitade Dunker & Andersson för inköp och installation av en renoverad tvättmaskin i våran tvättstuga. Vi fick ett bra pris på en helhetslösning samt väldigt snabb service. Från första samtalet tills maskinen stod monterad och klar att användas skedde på mindre än en vecka. Hela gänget var mycket tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Det enda som gör att vi inte ger full pott är att maskinen gick sönder (obetydligt litet fel) kort därefter. Men även här så fick vi hjälp samma dag vi ringde och med ett trevligt bemötande. Rekommenderas!
  • Anna M
    Anna M skrev om Dunker & Andersson AB
    D&A har levererat vad de lovat, i tid som utlovats. Vi är mycket nöjda både med bemötande o leveranser.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Dunker & Andersson AB
    Ett företag som renoverar industritvättmaskiner till nästan nyskick. Bra med återvinning. Produkterna håller hög kvalitet.
    Företaget är lätt att göra affärer med.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Dunker & Andersson AB
    Snabb leverans. Inga problem med maskinerna än så länge!

Årsta Skolgränd 8-10, 117 43 Stockholm