Dunker & Andersson AB

Dunker & Andersson AB

4.4

Snabba och säkra leveranser över hela landet i samarbete med DB Schenker.

5 omdömen om Dunker & Andersson AB

Jens S
Skrev om Dunker & Andersson AB

Har köpt begagnade maskiner till en fastighet , bra bemötande och snabb service och leverans , ovanligt idag, men här ett företag som sticker ut i mängden Bra Boende i Liden AB / Jsp Consulting AB Jens Sand-Petersen

Markus N
Skrev om Dunker & Andersson AB

Vi är en bostadsrättsförening i södra Stockholm som anlitade Dunker & Andersson för inköp och installation av en renoverad tvättmaskin i våran tvättstuga. Vi fick ett bra pris på en helhetslösning samt väldigt snabb service. Från första samtalet tills maskinen stod monterad och klar att användas skedde på mindre än en vecka. Hela gänget var mycket tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Det enda som gör att vi inte ger full pott är att maskinen gick sönder (obetydligt litet fel) kort därefter. Men även här så fick...

Anna M
Skrev om Dunker & Andersson AB

D&A har levererat vad de lovat, i tid som utlovats. Vi är mycket nöjda både med bemötande o leveranser.

Lennart L
Skrev om Dunker & Andersson AB

Ett företag som renoverar industritvättmaskiner till nästan nyskick. Bra med återvinning. Produkterna håller hög kvalitet. Företaget är lätt att göra affärer med.

Daniel N
Skrev om Dunker & Andersson AB

Snabb leverans. Inga problem med maskinerna än så länge!