duopad.se

3.7

3 omdömen om duopad.se

Thomas G
Skrev om duopad.se

Väldigt snabb leverans, Allt bra. Problemet med DuoPad är hur man fäster kardborren, För mig blir det konstigt att använda den på önskad sätt eftersom jag ville stramma åt den, och det vore mera logisk om den spännfunktionen var åt andra hållet.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Jenny L
Skrev om duopad.se

Duopad är en jättebra uppfinning som minskar min värk i handled och arm vid kontorsarbete. Men den behöver utvecklas. Daglig användning gör att den samlar fett och smuts. Jag har tvättat den vilket försämrat fästförmågan. Mitt förslag är ett utbytbart och tvättbart fodral så att produkten håller längre.

Svar från duopad.se

Hej Jenny ! Kul att duopad hjälper dig :-) Produktutveckling är alltid bra! Det skulle dock fördyra produkten en del - vi vill hålla det låga priset så vi kan hjälpa många människor just nu men behåller dina tips för framtiden ! Med vänlig hälsning, Paul VD DuoPad AB

Veronica L
Skrev om duopad.se

Handledsstöd vid arbete med datormus. Snabb service- från beställning till leverans. Hade eg. inga förväntningar. Företaget levde upp till det jag kunde förvänta mig. Snabb och smidig leverans, OK pris rakt från tillverkaren, tycker att det har hjälpt mig att avvärja/ bryta utvecklingen av mer ont i ffa axeln. Handledsstödets rem är lite lång, funderar på att klippa av det när det inte går att fästa upp- produktutveckling/ förbättring att ha kardborre längre upp för uppfästning?

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen