Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sundbyberg Duvbo Entreprenad AB

Duvbo Entreprenad AB

Karlavägen 37, 172 76 Sundbyberg — Visa karta

Byggfirma i Sundbyberg med fokus på kvalitet!

Duvbo Entreprenad är en byggfirma i Sundbyberg som drivs av Mikael Buskas och är en liten personlig byggfirma som värdesätter att sätta kunden och dess projekt i centrum. Vårt mål är att vara ett byggföretag som man gärna rekommenderar till vänner och bekanta när dom söker efter en byggfirma i Stockholm. Dit kommer vi genom att alltid lämna ifrån oss jobb till 100% nöjda kunder!

För att lyckas med ett projekt så krävs det att man har förberett sig väl och att man har en god kommunikation med kund hela vägen fram till avslutat projekt. Vi lägger stor vikt vid ordet kvalitet och det ska vara till rätt pris!

När du bestämt dig för oss så skriver vi ett tydligt avtal som är framtaget av Konsumentverket och heter Hantverkarformuläret 17.

Låt oss få visa vad vi går för och hjälpa er genomföra ert drömprojekt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Duvbo Entreprenad AB

• Tomas H
    Tomas H skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Micke är mycket noggrann och seriös. Kommer med kreativa lösningar på de problem som alltid uppstår.
    Badrummet blev helt enkelt bättre än vi bad om. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Badrumsrenovering, mycket nöjd med allt, från offert, stöd i val vid inköp av material, stöd i kommunikation till förening. Mikael höll mig uppdaterad i hela processen & arbetet framåt, arbetet var klart enligt överenskommen tid, resultatet var suveränt & fakturan enligt överenskommelse, jag rekomenderar verkligen Duvbo Entreprenad, hög kvalitet! Läs mer
    2018-04-09 Mikael B svarar Lena B
    Tack Lena!

Det var mycket roligt att få höra att du är nöjd!
    Nu har du ett riktigt hotell badrum att njuta av!
    Tack för att vi fick göra jobbet!

Med vänlig hälsning,
    Micke B
    Duvbo Entreprenad AB
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Jag har i flera omgångar anlitat Mikael Buskas på Duvbo Entreprenad AB. Först byggdes en platsspecifik bokhylla och senare höll Mikael Buskas i renovering av kök och badrum. Han är tydlig, resultatinriktad och noggrann, han vill att jobbet ska bli bra och det kändes tryggt att ha Mikael vid rodret. Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Badrumsrenovering - Vi beställde kakling av hela badrummet och kakelbård plus klinkers i mönsterläggning. Vi blev mycket nöjda! Ett företag som håller vad de lovar. Noga och väl utfört arbete!
    Rekommenderar dom verkligen! Läs mer
  • Sven B
    Sven B skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Hel renovering av lägenhet, nu ser den ut som en lyxlägenhet! Mycket bra jobb! Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Seriöst företag med rätt inställning och med kunden i fokus, jag ger mina varmasts rekommendationer till detta gäng Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Mikael är en seriös och trevlig hantverkare som gör allt för att kunden ska bli nöjd.
    Bra planering och kommunikation med kunden och dom övriga hantverkarna.
    Kan absolut rekommendera Duvbo Entreprenad för både små och stora helhetslösningar.
    Daniel
    SUNDBYBERGS MÅLERI Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Micke hjälpte mig med helrenovering av en bostadsrättslägenhet. Snickerier och våtrumsarbeten gjorde han själv, för måleri förmedlade han kontakt med en riktigt bra målare.
    Jag har erfarenhet av att beställa liknade jobb, och har ofta blivit besviken. Men den här gången blev jag mycket nöjd.
    Kvaliteten på jobbet var utmärkt, tider hölls, alla löften hölls. Det var lätt att få kontakt om jag ville diskutera något.
    Jag rekommenderar Duvbo Entreprenad AB varmt. Läs mer
  • Sirje M
    Sirje M skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Renoveringsjobb efter en vattenskada och ombyggnad av badrummet.
    Noggrann. bra samarbete och planering, punktlighet.
    I slutändan mycket bra resultat. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Ombyggnation av badrum. Blev både snyggt praktiskt o välgjort. Jag blev mkt nöjd. Bemötandet trevligt och föregaget levde väl upp till mina förväntningar!! Margareta Siden Läs mer
  • Zaki Z
    Zaki Z skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Fick hjälp med att platsbygga förvaring och bygge av inredning i en walk in closet. Jobbet gjordes inom både given tidsram och budget, dessutom så var det städat och snyggt när jobbet var klart. Läs mer
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Duvbo Entreprenad AB
    Duvbo Entreprenad har byggt om vårt garage till ett rum, byggt en uteplats samt ett nytt brädlager på vår balkong. Alla jobb har utförts på ett utmärkt sätt, i tid samt kostat det vi kommit överens om.
    Michael är en superb arbetsledare.
    Vi kommer definitivt att anlita Duvbo Entreprenad för framtida projekt. Läs mer

Karlavägen 37, 172 76 Sundbyberg