Duvbo Entreprenad AB

Duvbo Entreprenad AB

Ring 073-738 13 13 duvboentreprenad.se

Byggfirma i Sundbyberg med fokus på kvalitet! Duvbo Entreprenad är en byggfirma i Sundbyberg som drivs av Mikael Buskas och är en liten personlig byggfirma som värdesätter att sätta kunden och dess projekt i centrum. Vårt mål är att vara ett byggföretag som man gärna rekommenderar till vänner och bekanta när dom söker efter...

12 omdömen om Duvbo Entreprenad AB

Tomas H
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Micke är mycket noggrann och seriös. Kommer med kreativa lösningar på de problem som alltid uppstår. Badrummet blev helt enkelt bättre än vi bad om.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Lena B
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Badrumsrenovering, mycket nöjd med allt, från offert, stöd i val vid inköp av material, stöd i kommunikation till förening. Mikael höll mig uppdaterad i hela processen & arbetet framåt, arbetet var klart enligt överenskommen tid, resultatet var suveränt & fakturan enligt överenskommelse, jag rekomenderar verkligen Duvbo Entreprenad, hög kvalitet!

Svar från Duvbo Entreprenad AB

Tack Lena! Det var mycket roligt att få höra att du är nöjd! Nu har du ett riktigt hotell badrum att njuta av! Tack för att vi fick göra jobbet! Med vänlig hälsning, Micke B Duvbo Entreprenad AB

Jonas B
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Jag har i flera omgångar anlitat Mikael Buskas på Duvbo Entreprenad AB. Först byggdes en platsspecifik bokhylla och senare höll Mikael Buskas i renovering av kök och badrum. Han är tydlig, resultatinriktad och noggrann, han vill att jobbet ska bli bra och det kändes tryggt att ha Mikael vid rodret.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Agneta B
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Badrumsrenovering - Vi beställde kakling av hela badrummet och kakelbård plus klinkers i mönsterläggning. Vi blev mycket nöjda! Ett företag som håller vad de lovar. Noga och väl utfört arbete! Rekommenderar dom verkligen!

Sven B
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Hel renovering av lägenhet, nu ser den ut som en lyxlägenhet! Mycket bra jobb!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Andreas N
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Seriöst företag med rätt inställning och med kunden i fokus, jag ger mina varmasts rekommendationer till detta gäng

Daniel E
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Mikael är en seriös och trevlig hantverkare som gör allt för att kunden ska bli nöjd. Bra planering och kommunikation med kunden och dom övriga hantverkarna. Kan absolut rekommendera Duvbo Entreprenad för både små och stora helhetslösningar. Daniel SUNDBYBERGS MÅLERI

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Johan B
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Micke hjälpte mig med helrenovering av en bostadsrättslägenhet. Snickerier och våtrumsarbeten gjorde han själv, för måleri förmedlade han kontakt med en riktigt bra målare. Jag har erfarenhet av att beställa liknade jobb, och har ofta blivit besviken. Men den här gången blev jag mycket nöjd. Kvaliteten på jobbet var utmärkt, tider hölls, alla löften hölls. Det var lätt att få kontakt om jag ville diskutera något. Jag rekommenderar Duvbo Entreprenad AB varmt.

Sirje M
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Renoveringsjobb efter en vattenskada och ombyggnad av badrummet. Noggrann. bra samarbete och planering, punktlighet. I slutändan mycket bra resultat.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Margareta S
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Ombyggnation av badrum. Blev både snyggt praktiskt o välgjort. Jag blev mkt nöjd. Bemötandet trevligt och föregaget levde väl upp till mina förväntningar!! Margareta Siden

Zaki Z
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Fick hjälp med att platsbygga förvaring och bygge av inredning i en walk in closet. Jobbet gjordes inom både given tidsram och budget, dessutom så var det städat och snyggt när jobbet var klart.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Torbjörn G
Skrev om Duvbo Entreprenad AB

Duvbo Entreprenad har byggt om vårt garage till ett rum, byggt en uteplats samt ett nytt brädlager på vår balkong. Alla jobb har utförts på ett utmärkt sätt, i tid samt kostat det vi kommit överens om. Michael är en superb arbetsledare. Vi kommer definitivt att anlita Duvbo Entreprenad för framtida projekt.