Economica Bokföring

Plåtslagarvägen 49, 146 36 Tullinge — Visa karta

Välkommen till Economica Bokföring!

Economica Bokföring startades 2012 av ekonom Susanne Ravantti som med sina 30 år som professionell ekonom sett till att hjälpa svenska företagare och privatpersoner med ekonomin.

Vi är företaget som hjälper dig med bokföringen. Låt oss ta hand om din bokföring medan du tar hand om annat. Vi hjälper dig som privatperson eller företag att hålla koll på områden som löner, bokslut och deklarationer eller fungera som ekonomisk rådgivare.

Vi skräddarsyr givetvis våra tjänster helt efter dina behov så att du ska känna dig trygg i hur vi sköter just din bokföring, deklaration eller liknande.

Läs vad 15 kunder tycker om Economica Bokföring

• 2019-12-06

Susanne L skrev om Economica Bokföring
    Har köpt tjänst för bokföring och är mycket nöjd med återkoppling Och noggrannhet från detta företag rekommenderar mycket starkt.👍🏻 Läs mer
  • 2019-11-25

John R skrev om Economica Bokföring
    Susanne Ravantti (Economica Bokföring) sköter bokföringen för vårt bolag sedan två år tillbaks. Vi hoppades hitta en redovisningskonsult som kunde hjälpa oss att förbättra vår förståelse för, och effektivisera företagets bokföring – en förhoppning som Susanne infriat och överskridit.
    Susanne har sedan första mötet varit en väldigt tydlig och pedagogisk rådgivare kring alla dimensioner av att driva företag. Vi känner oss mycket klokare och effektivare idag, tack vare Susanne som varit till stor hjälp med att optimera våra rutiner, och reda ut oförklarade frågor och moment. Vår löpande bokföringen går smidigt och vi känner oss mycket väl omhändertagna. Sammanfattningsvis så är vi väldigt glada att ha hittat Susanne Ravantti som vi känner stort förtroende för. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-21

Marcus F skrev om Economica Bokföring
    Vår kontakt Susanne är kompetent och snabbtänkt med bra kommunikationsnivå som innebär att man med enkelhet kan få den hjälp man behöver som företagare. Läs mer

Thomas F skrev om Economica Bokföring
    Redovisning.strålande.företaget levde upp till mina förväntningar.upplevelse =strålande Läs mer
  • Mattias F

2019-11-20

Mattias F skrev om Economica Bokföring
    Mycket duktig som levererar hög kvalitet.
    Personlig service och djup kunskap. Läs mer

Jonas A skrev om Economica Bokföring
    Ravantti Economica hjälper mig med min bokföring och har alltid haft ett väldigt tryggt och proffsigt bemötande!

Sen ravantti tog över min redovisning släppte en stor sten från mina axlar och jag har verkligen kunnat fokusera på min verksamhet till 100%.

Rekommenderar verkligen! Läs mer

Jess W skrev om Economica Bokföring
    De har skött min bokföring och jag har alltid bemötts med stor proffesionalism och hjälpsamhet. Läs mer

Jullianne T skrev om Economica Bokföring
    I would highly reccomend Ravantti Economica. Susanne is very energetic and knowledgeable on what she does.
    She also advises you on how to run your business in the best way possible. Läs mer
  • 2019-11-19

Rainis O skrev om Economica Bokföring
    Hos Ravantti bokföring känner jag mig trygg, under alla år så har vi fått hjälp med bokföring och kontakt med myndigheter och mycket annat.
    Tydliga och noggranna och förklarar alltid på ett sätt att man förstår. Kan starkt rekommendera Ravantti bokföring Läs mer
  • Edison D

Edison D skrev om Economica Bokföring
    Genom åren har jag haft olika bolag och därmed olika bokföringsfirmor. Min erfarenhet av Ravantti är att de är enastående och extremt kunniga på sitt område där jag även rekommenderat flera vänner som driver företag att anlita Ravantti, även de är mycket positivt inställda till deras engagemang, service och kompetens som Ravantti erbjuder. Jag rekommenderar Ravantti Economica Bokföring starkt till er som vill ha ett proffsigt och kunnig bokföringsföretag. Läs mer
  • Joonas V

Joonas V skrev om Economica Bokföring
    När jag tog klivet från anställd till att starta eget så letade jag med ljus och lykta efter någon som kunde ta hand om min bokföring och ekonomi.

Jag hade tur att jag fann Susanne! En riktig klippa! Hade varit helt vilse utan henne.

Nu har vi samarbetar i över 2 år och hennes hjälp har varit ovärderlig för mig. Läs mer
  • Nicolas A

Nicolas A skrev om Economica Bokföring
    Jättenöjd med deras bokföring och redovisningstjänster. Läs mer
  • Daniel B

Daniel B skrev om Economica Bokföring
    Hos Ravantti känner jag mig trygg. Under vårt dryga 3 år långa samarbete har de alltid levererat som utlovat alternativt bättre än utlovat. De kan sin sak samt är lätta och trevliga att ha att göra med. Tydlighet och noggrannhet som får en att känna att man förstår och hänger med bättre. Läs mer
  • 2019-11-18

Mona E skrev om Economica Bokföring
    Revision.
    Tillgänglig när man har frågor och enkel att bolla med. Läs mer
  • 2019-11-18

Markku T skrev om Economica Bokföring
    Ravantti Economica Bokföring , gör ett mycket bra jobb. Lätt att få tag på vid frågor. mycket kunnig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte