Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Ejes Chokladfabrik AB

Ejes Chokladfabrik AB

Erik Dahlbergsgatan 25, 115 32 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Ejes Chokladfabrik AB:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 7 kunder tycker om Ejes Chokladfabrik AB

• Oscar S
    Oscar S skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Bäst på Choklad i Sverige. Alltid trevlig personal. Deras mandelmassa choklad bitar är grymt beroendeframkallande :-)
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Har handlade min mor när jag var liten. Har handlar jag varje gång jag är i Stockholm. Inte av tradition, utan för varje besök är en ny fantastisk upplevelse.
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Bästa chokladen i Stockholm!
    Trevlig personal i en liten gullig butik. Gelehallonen går inte heller av för hackor.
  • Edit T
    Edit T skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Helt underbar liten chokladfabrik drivet av en familj. Otroligt god hemgjord choklad och geléhallon i olika smaker! Mysigt att bara gå in och titta och lukta, framför inför påsk och jul!
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Min tandläkare ligger nära Ejes och varje efter den årliga tandkollen går jag alltid förbi Ejes och firar med choklad. Här finns det så otroligt god choklad och jag gillar det faktum att de själva gör chokladen och har så bra koll på vad den innehåller.
    Agnetha L gillar detta
  • David L
    David L skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Genuint hemlagad choklad och personlig service i en charmant butik. Här blir man lätt stamkund (vi är det)! De där stängerna med mörkt chokladskal och marsipan i är superba, och flera andra smarriga finns också att välja på.
    Köp inte aladdin på slentrian, och absolut inte enkla smöriga mjölkchokladkakor när du kan shoppa en påse färska praliner på Ejes. Jag gillar också att det är ett riktigt familjeföretag med småskalighet och lågmäld profil, trots att de är kungl. hovleverantör och allt.
  • Martin S
    Martin S skrev om Ejes Chokladfabrik AB
    Bästa Julgodiset i Stockholm! Ett måste på julafton.

Erik Dahlbergsgatan 25, 115 32 Stockholm