Ejes Chokladfabrik AB

Ring 08-664 27 09 www.ejeschoklad.se

8 omdömen om Ejes Chokladfabrik AB

Robin L
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Smakupplevelse utöver det vanliga. Jag är ofta i Bryssel och köper Belgisk choklad som är i världsklass men Ejes är överlägset bättre med smakexplosioner…som dröjer sig kvar. Det är ett djup och komplexitet i upplevelsen som gör Ejes praliner helt fantastiska. Sen får man alltid goda råd och hjälp av trevlig personal….och man bör alltid köpa över disk för att få hjälp att botanisera i det rika urvalet av olika smaker.

Oscar S
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Bäst på Choklad i Sverige. Alltid trevlig personal. Deras mandelmassa choklad bitar är grymt beroendeframkallande :-)

Fredrik L
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Har handlade min mor när jag var liten. Har handlar jag varje gång jag är i Stockholm. Inte av tradition, utan för varje besök är en ny fantastisk upplevelse.

Hedvig T
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Bästa chokladen i Stockholm! Trevlig personal i en liten gullig butik. Gelehallonen går inte heller av för hackor.

Edit T
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Helt underbar liten chokladfabrik drivet av en familj. Otroligt god hemgjord choklad och geléhallon i olika smaker! Mysigt att bara gå in och titta och lukta, framför inför påsk och jul!

Johanna T
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Min tandläkare ligger nära Ejes och varje efter den årliga tandkollen går jag alltid förbi Ejes och firar med choklad. Här finns det så otroligt god choklad och jag gillar det faktum att de själva gör chokladen och har så bra koll på vad den innehåller.

Agnetha L gillar detta
David L
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Genuint hemlagad choklad och personlig service i en charmant butik. Här blir man lätt stamkund (vi är det)! De där stängerna med mörkt chokladskal och marsipan i är superba, och flera andra smarriga finns också att välja på. Köp inte aladdin på slentrian, och absolut inte enkla smöriga mjölkchokladkakor när du kan shoppa en påse färska praliner på Ejes. Jag gillar också att det är ett riktigt familjeföretag med småskalighet och lågmäld profil, trots att de är kungl. hovleverantör och allt.

Martin S
Skrev om Ejes Chokladfabrik AB

Bästa Julgodiset i Stockholm! Ett måste på julafton.