Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

  • BadgeFiveYears
Omdömen totalt
898
Snittbetyg
4.5
Ring 0320-359 33 Dela

Om företaget

Välkommen till Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna! Ekbergs Fönsterputs & Städ AB har sin bas i Kinna, men tjänster erbjuds över hela Västra Götaland. Med över 40 års erfarenhet av fönsterputs, städning och rengöring, är Ekbergs Fönsterputs & Städ AB en av de mest pålitliga och kvalitetsmedvetna aktörerna inom branschen. Våra... 

Skriv ett omdöme

898 omdömen om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 898 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Karen B
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

gör ett snabb och bra jobb, trevlig fösterputsar

Annika Madeleine S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Toppen!! Mycket nöjd med fönsterputsningen!!

Rosemarie Gunda K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Det var i tid, allt var toppen, tack 🤗

Arne S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Nöjd med resultatet, fönsterputs. Trevliga killar som putsar.

Anita E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Är mycket nöjd med deras besök. Väl utfört arbete och dessutom snabbt. Trevligt bemötande. Anlitar med säkerhet dem nästa gång också.👍👍

Karin L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Snabbt och smidigt! …..,,….,,,

Catherine Marguerite Blanche H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jättebra jätte trevligt personal!

Lilian A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Snabbt o bra men dyrt! Kommer inte att anlita er igen.

Margaretha G
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

De putsade mina fönster skinande blanka på nolltid! Det som tar oss en halvdag att göra gjorde de på en timma! Och trevliga var de också 👍

Emil W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Enkelt att boka, mycket nöjda med resultatet

Margareta K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevligt och bra, inget att klaga på

Bengt K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Man skulle vilja ha lite kontakt med dem.

Roland R
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bemötandet var ok. Fönsterputs var bra. Fönstren var regält smutsiga så det blev lite ränder kvar på några fönster. Dessutom var det dåligt väder. Mvh Anita Ridefjord

Inger J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Toppenjobb är gjort av kvinna och man som var här, har tyvärr inte deras namn då jag inte var hemma när dom gecko👏

Marie J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Första gången så missade fönsterputsaren flera fönster och flera var väldigt dåligt putsade. Mycket vatten droppar och smuts kvar. Andra gången bättre men fortfarande smuts och vattendroppar kvar.

Eva-Lena H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Vi fick fönstren tvättade på både in och utsidan. De blev så fina. Killen som kom var vänlig och trevlig.

Marléne V
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevlig och kunnig personal 😃

Patrik K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Har alltid anlitat Ekberg för att de gör bra jobb. Denna gången var det sådär men de kommer att anlitas igen och få fler försök.

Tina G
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

I vanlig ordning ett superfint jobb, snabbt rent och inget fusk någonstans, är så nöjd

Britt T
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bra och lyhörd personal. Gäller både inomhus och hjälp med altan.

Christina W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket trevligt, professionellt

Kjell Åke D
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Snabbt jobbat och bra! Trevliga grabbar

Louise Burnett Ellinor V
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Två putsade alla rutor i huset på 40-minuter. Då har vi inglasat både fram och baksida. Så rena som de blir kan vi själva inte få fönstren. Så värt varenda krona.

Anna-Lena K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevliga och proffsiga killar som putsade alla fönster i bygdegården den 2 juni. Vi har tidigare varit nöjda 2 av 3 gånger när vi anlitat er. Denna gång är vi mycket nöjda och vill gärna boka er igen till nästa fönsterputs. Med vänlig hälsning, Blidsbergs bygdegårdsförening Anna-Lena Kjellman

Christina K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Alltid perfekt och kommer exakt tid. Mycket nöjd

Marina M
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevligt personal Bra arbete

Astrid Sofia J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket positiv! Väldigt väl utfört jobb.

Kristina Q
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fick hjälp med att tvätta huset. Trevlig kille som skötte allt på ett smidigt sätt för mig

Ewa Irené A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Blev väl bra men inglasat uterum skulle ske men joniserat vatten men blev typ ”vanlig” fönstervägg. Men de kommer och fixar nästa vecka

Marianne O
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Kom vi tid besiutna att utföra jobbet tog endast 30 minuter för utvändigt puts av 13 fönster bra jobbat å tack

Anita O
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Snabbt och fina fönster! Är supernöjd! ❣️🌞

Patrik E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fungerar som vanligt väldigt bra, och prismässigt bättre än konkurrenterna.

Eva E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Alltid bra resultat Glasklart helt enkelt

Karin S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag Är väldigt nöjd med Ekbergs. Har både städtjänst varannan månad och även fönsterputs vid behov. De städerskor vi har är helt fantastiska, väldigt noggranna och dessutom trevliga. Känns bra att vi har samma städerskor varje gång (förutom på semester, men även dom har funkat bra). Även fönsterputsare vi haft är superbra, väldigt noggrann.

Lisbeth Margareta K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Välgjort arbete Trevligt bemötande

Sofie H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Christina C
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs. Blev skinande rent. Bra kommunikation inför och under arbetet. Trevlig personal. Kan verkligen rekommendera Ekbergs Fönsterputs och Städ Kinna.

Anneli T
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

De kommer i tid och är positiva. Arbetet utförs perfekt och hinder som vi såg som besvärliga utförs utan minsta gnäll 🤗

Lovisa N
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Återkommande kunder för fasadtvätt och fönsterputs. Snabb och bra kommunikation. En liten miss vid första besöket denna gång men som åtgärdades väldigt snabbt. Vi är mycket nöjda över resultat och kontakten med Ekbergs! Rekommenderas varmt👌🏻

Mona H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevlig bemötande, takrengöring av alger, ser redan efter två veckor en förändring på takpannorna.

Monica H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs hela huset: Gick snabbt och resultatet blev mycket bra!

John Mikael Alexander H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket bra bemötande och smidig städning.

Carl S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevliga killar, proffsigt jobb. Välkomna igen.

Catharina S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Beställt städning av lägenhet. Fungerat väldigt bra med både bokning och utförande av städningen. Trevligt bemötande. Har äntligen hittat ett städföretag som jag kommer att anlita igen.

Marita A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Gott bemötande. Mycket bra städjobb.

Rooneey R
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Utmärkt och trevligt bemötande Vi kommer att åter när det är dags för ny putsning

Karin J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fantastiskt trevlig personal som fixade mitt flyttstäd och städningen blev helt perfekt utförd, jag är mycket nöjd.

Sigbritt A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket noggrant och väl utfört arbete, och punktlighet vid ankomsten. Jag kommer att rekommendera er.

Agneta L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Hej, tack för förtroendet ! Blev väldigt fint bemött av personalen, när jag ringde och beställde, deras tjänster. Ville ha hjälp med Ekbergs Fönsterputs &Städ, för att få fint. Städningen blev jätte bra, med positiva flickor. Fönsterputsning en blev också jag väldigt nöjd med. Personalen vet va dom sysslar med. Kommer att anlita Ekbergs Fönsterputs &Städ i Kinna snart igen. Glad Sommar! MVH AGNETA LUNDGREN.

Annika Mildred D
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag är super nöjd, jag var bortrest In man var hemma det var komma hem fantastiskt fint att komma hem till så fin rena fönster , Med vänlig hälsning, Annika de Mansisidor

Filtrera omdömen