Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Ekerövägen 68, 178 37 Ekerö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

• Andreas N
    Andreas N skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Riktigt bra att ha och göra med. Perfekt med ansvarig hantverkare på plats som man kan bolla idéer med och ställa frågor. Trevliga och håller vad dom lovar Läs mer
  • Jonas
    Jonas skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Oseriösa och omöjliga att ha att göra med Läs mer
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Riktigt lallar företag omöjliga få tag på, säger dom ringt när man ej har några missade samtal. Otrevliga och skyller ifrån sig. De ska inte ta 3 månader att återmontera ett kök efter en vattenskada. Läs mer
    Jonas gillar detta
  • Hans C
    Hans C skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Ett riktigt uselt oseriöst byggföretag som jag inte skulle rekommendera min värsta fiende.. Läs mer
  • Erik C
    Erik C skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Sämsta bemötande av projektledare, sämsta projektledning, . Anlita inte denna firma! Dessutom är de omöjliga att få tag i. Läs mer
  • Joseph S
    Joseph S skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB
    Jag har använt mig av Ekerö Bygg vid tre tillfällen nu och har varit otroligt nöjd med allt ifrån inledande kontakt och planering av projekt, till kontakt och kommunikation under projektet och framförallt med det slutliga resultatet och utförandet. Ekerö Bygg är mycket proffsiga i alla de leden.

Vid det första tillfället hade vi en vattenskada i ett våtutrymme som var tvunget att åtgärdas. Det gjordes inom budget och färdigställdes gott och väl inom tidsramen med ett mycket got resultat. Det blev även strikt kontrollerade av vårt försäkringsbolags utsända besiktningsman utan anmärkningar.

Det andra tillfället var en mindre renovering och uppfräschning av kök och några rum. Det innebar en del snickeri och bredspackling etc. Även där var arbetet gjort inom budget och tidsplanen. Där blev det ett mindre problem med bokning av målaren, men Ekerö Bygg gjorde allt för att få målningen gjorde efter våra önskemål och inom tidsramen, vilket också hände.

Det tredje tillfället avslutades alldeles nyligen (feb -14) och var en större renoveringen av en lägenhet. Där skulle en gäst-WC byggas till, ett kök byggas om helt, en ny dörr öppnas upp samt väggar, golv, tak och snickerier snyggas till och målas. Det var en renovering med mycket tajt schema och som krävdes väldigt god planering. Jag är otroligt nöjd med hur det hela utfördes. Arbetsledaren var proffsig och med en kunnighet långt över förväntan. Det är en vindsvåning från 1926 och arbetsledare och även snickare, elektriker och målare hade mycket god förståelse och yrkeskunnighet för att renovera på ett sätt som var anpassat till våra önskemål o matt det skulle vara både tidsenligt och funktionellt. Här hamnade arbetet något over den budgeterade summan, men det blev också förklarad och det var också förståeligt med tanke på svårigheter i och med åldern på lägenheten. Speciellt i den senaste renoveringen visade det sig vilket pålitligt och yrkeskunnig bolag Ekerö Bygg är att ha att göra med. Från de erfarenheter jag har med dem i att renovera våtutrymmen, kök och större delar av en lägenhet kan jag rekommendera dem varmt och med stort förtroende. Läs mer

Bästa byggföretagen i Ekerö:

Gamla Enköpingsvägen 160, 17464, SUNDBYBERG