Ekerö Bygg & Entreprenad AB

3.3

13 omdömen om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Christian B
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Tog ett tag innan man fick svar på offertförfrågan men sedan gick allt snabbt och smidigt. Höll rent och snyggt efter sig och tog hand im skräp och spill. Kan absolut rekomendera dem.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Michael S
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Oerhört bra kundbemötande och professionalitet. Rekommenderar Ekerö Bygg & Entreprenad AB till de som har höga krav på utförande.

Charlie H
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Väldigt god dialog, söker klarhet i frågor som uppkommer, återkopplar snabbt. Fint utfört arbete, rent på golvytor och väl omhändertagna möbler. Säckarna med byggavfall hämtades väldigt snabbt. Full rekommendation!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Anne N
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Jag är väldigt nöjd med Ekerö Bygg. De var trevliga, hjälpsamma, samarbetsvilliga och superproffsiga. Är så nöjd med mitt badrum! Lätta att få kontakt med.

Catherine H
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Vi har en mycket positiv erfarenhet av Ekerö Bygg & Entreprenad som hjälpte oss med ombyggnaden av vårt garage. Från första kontakten, då de var på plats för att titta på objektet och under hela byggtiden har vi blivit mycket väl och trevligt bemötta. Tillsammans med offerten fick vi även en tidplan som följdes till punkt och pricka. Vi kunde stämma av dagligen vilket gjorde att arbetet löpte på utan varse sig förseningar eller överraskningar. Definitivt prisvärt och väl utfört. Och framför allt väldigt trevliga! Vi är mycket nöjda!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Elisabeth K
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Blev väldigt trevligt bemött. Snabbt på plats och dom började efter några dagar jag hade tagit kontakt. Arbetet var utfört på en vecka . Alla trevliga , punktliga och höll rent och snyggt ! Vi hade en förrådsvägg där virket ruttnat . Rekommenderar dom varmt. / Elisabeth

Talia B
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Dishonest and not serious company. You will spend weeks, months chasing these people in order to get work finished. Then they will disappear and leave you with your property destroyed, with unfinished work. Contract with anyone but these people.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Andreas N
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Riktigt bra att ha och göra med. Perfekt med ansvarig hantverkare på plats som man kan bolla idéer med och ställa frågor. Trevliga och håller vad dom lovar

Jonas
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Oseriösa och omöjliga att ha att göra med

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Ronny L
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Riktigt lallar företag omöjliga få tag på, säger dom ringt när man ej har några missade samtal. Otrevliga och skyller ifrån sig. De ska inte ta 3 månader att återmontera ett kök efter en vattenskada.

Jonas gillar detta
Hans C
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Ett riktigt uselt oseriöst byggföretag som jag inte skulle rekommendera min värsta fiende..

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Erik C
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Sämsta bemötande av projektledare, sämsta projektledning, . Anlita inte denna firma! Dessutom är de omöjliga att få tag i.

Joseph S
Skrev om Ekerö Bygg & Entreprenad AB

Jag har använt mig av Ekerö Bygg vid tre tillfällen nu och har varit otroligt nöjd med allt ifrån inledande kontakt och planering av projekt, till kontakt och kommunikation under projektet och framförallt med det slutliga resultatet och utförandet. Ekerö Bygg är mycket proffsiga i alla de leden. Vid det första tillfället hade vi en vattenskada i ett våtutrymme som var tvunget att åtgärdas. Det gjordes inom budget och färdigställdes gott och väl inom tidsramen med ett mycket got resultat. Det blev även strikt kontrollerade...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen