Alla kategorier Luftvärmepump Skåne Lomma EkoEnergi

EkoEnergi

Klockarevägen 15, 234 35 Lomma — Visa karta

EkoEnergi – Sveriges och Skånes största IVT Återförsäljare.

På EkoEnergi är vi specialiserade på energibesparing. Vi åtar oss uppdrag som energikonsulter, samt installatörer av värmesystem så som värmepumpar, solenergi och bioenergi (spannmål & pellets).

Baserat på ditt behov kan vi också åta oss ett större ansvar och finansiera, leverera pellets samt genomföra service. Vi kan också ta över driftansvaret för din anläggning till fullo om det önskas.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och hör gärna av dig om du har frågor!

Läs vad 12 kunder tycker om EkoEnergi

• Bodil P
    Bodil P skrev om EkoEnergi
    Allt bra förutom att det datum som vi kommit överens ändrades vilket gjorde min egen planering lite besvärlig. Läs mer
    2018-06-14 Otto M svarar Bodil P
    Hej Bodil
    Tyvärr händer det saker ibland som ligger utanför vår kontroll. I detta fall hade det med montörens kylcertifiering att göra.
    Med vänlig hälsning Oscar
  • Hans B
    Hans B skrev om EkoEnergi
    Utmärkt från början till slut.
    Fantastiskt bemötande från säljare till installatör
    Ivt 900 luftvärmepump Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om EkoEnergi
    ivt värmepump
    mycket gott
    fick bra hjälp med ansökningar och god service
    helt nöjd Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om EkoEnergi
    Luft vatten värmepump. Mycket bra. De levde upp till alla våra förväntningar. M.v.h. Kjell Lagervall Läs mer
  • Lone M
    Lone M skrev om EkoEnergi
    Meget effektive og installeret helt perfekt Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om EkoEnergi
    Min kontakt med EkoEnergi fick jag genom att jag på nätet fyllde i ett formulär som gällde information om värmepumpar. Jag skulle bli kontaktad av olika leverantörer av värmepumpar för eventuellt köp och installation.
    EkoEnergi var en av 5 leverantörer som kontaktade mig och utmärkte sig som trevlig, påläst och kunnig.
    Hembesöket och förslag på lämplig utrustning skiljde sig från de andra leverantörerna som uteslutande valde att endast ersätta befintlig och trasig värmepump.

Valet mellan de olika offertställarna blev väldigt enkelt och lägsta pris blev inte automatiskt mitt slutliga val. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om EkoEnergi
    Väldigt kunniga och proffsigt bemötande. Får bra svar och feedback från dom också. Läs mer
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om EkoEnergi
    Bergvärmeinstallation.
    Dålig framförhållning och dålig kommunikation. Hög sakkompetens. Läs mer
  • Borge D
    Borge D skrev om EkoEnergi
    Vi har købt en varmepumpe luft Vatten .Alt var perfekt .EkoEnergi har ydet en meget fin service det gælder både Oscar og Max. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om EkoEnergi
    Värmeväxlare,
    Utmärkt service.
    Jag är nöjd Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om EkoEnergi
    Väldigt trevliga. Snabba svar vid frågor på mejl. Skickade massor om olika frågor men svarade lika bemötande varje gång. Duktiga killar som monterade min värmepump sent in på kvällen för att bli färdiga.

/Emil
    Örkelljunga Läs mer
  • Franz P
    Franz P skrev om EkoEnergi
    Ett mycket kompetent företag med bra mottagande, trevliga säljare och duktiga killar som monterade vår värmepump.
    Inget alls att klaga på.
    Kan varmt rekommendera dom
    Mvh Frasse Läs mer