Alla kategorier Bokföring Stockholms län Solna Ekonomikonsulterna i Råsunda

Råsundavägen 173, 169 36 Solna — Visa karta

Algatan 1, 13440, GUSTAVSBERG
Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå
Josefin O:
Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Bokföringsfirmor nära Ekonomikonsulterna i Råsunda:

S:T Göransgatan 80, Stockholm
Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning ka... Läs mer ›
Bashar T:
Snabba, kunniga och servicemedvetna

Palmfeltsvägen 19, Johanneshov
Kontakta gärna oss på Win Win Ekonomi. Läs mer ›
Jacob B:
Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!

Läs vad 1 kund tycker om Ekonomikonsulterna i Råsunda

• Robert W
    Robert W skrev om Ekonomikonsulterna i Råsunda
    Jag har tyvärr enbart dåliga erfarenheter utav denna bokföringsbyrå, som skötte bokföringen åt mitt företag under cirka två års tid. Tror jag var en relativt enkel kund: inga anställda förutom mig själv, 10-20 verifikationer/mån och få frågor och inget gnäll från min sida.

Under de första månaderna gick det också ganska bra, men därefter började månadsfakturorna stiga, samtidigt som jag paradoxalt nog upplevde det som att de ägnade mindre och mindre tid åt att arbeta med mitt företag.
    Ett konkret exempel: tio verifikationer under en månad debiterade de strax över 3000SEK för (ex.moms) för. När jag hade funderingar kring detta, bemöttes jag, till min förvåning, av hånfulla och nedlåtande svar, trots att de därefter krediterade halva beloppet utan någon egentlig förklaring till vad som gått fel.

Förutom sådana saker, så missade de även att hantera ett flertal rapporter och momsinbetalning till SKV, något som de själva bekräftade och erbjöd sig att ersätta om mitt bolag skulle bötfällas för detta.

Jag förstår att saker och ting kan gå snett ibland, men i det här fallet så rörde det sig inte om enskilda misstag, och lägg därtill det extremt dåliga bemötandet från deras sida. Jag ville att det skulle fungera, men kände mig slutligen tvungen att avsluta mitt samarbete med dem, och det enda jag ångrar idag är att jag inte gjorde det mycket tidigare.

Råsundavägen 173, 169 36 Solna