Eksjöhus

1.2

6 omdömen om Eksjöhus

Christian M
Skrev om Eksjöhus

Strul ingen vill ta ansvar och man blir kastad mellan olika entreprenörer. Signad kund är förbrukad kund.. besviken

Daniel Alejandro R

Riktigt dålig bemötande, felen som hittades fixades aldrig. Om man ringer eller mailar så får man inget svar.

Christer H
Skrev om Eksjöhus AB

Jag kan bara hålla med om andra omdömen. Ingen kavlite i det de gör. Griniga försäljare , som säger "Saab ingenjörer är de värsta kunderna", pga att de vill att skarvar i takpanel skall sitta ihop inte skilja på 0,5-1 centimeter. Undvik detta företag, hela upplägget där de inte tar ansvar för hela affären, utan man som kund måste hålla koll på en massa under entreprenörer, fungerar inte.

Rakel Christina G
Skrev om Eksjöhus AB

Passa er för Lars-Gunnar som är allt annat än trevlig. Välj ett annat husföretag om ni går i husbyggartankar.

Åsa H
Skrev om Eksjöhus AB

Hur dålig service som är tänkbar. Säljaren i Örebro håller inte mycket som han lovar. Av de firmor som de rekommenderar och brukar anlita i Örebro finns flera som inte bör användas. Exempel - mitt hus levererades i oktober 2014. Fel färg på två dörrar meddelades samma dag det uppdagades. Strax därefter erkände de felet och beslutade att dörrarna skulle bytas. Nu ett år senare, ett otal brev och ytterligare två möten senare har jag fortfarande fel dörrar. Jag har tom fått papper från deras advokat där har tagit på sig ansvaret...

christian f
Skrev om Eksjöhus AB

Visst blev vårat hus fint och nästan lika mysigt som vi tänkt.MEN det är detta smågiriga och nonchalanta "som de säger på hemsidan" Yrkes stolthet? Krokiga spik i panelen,insides fönsterfoder täcker inte.Utsida elskåp når inte panelen upp mot skåpet.Det drar under altan dörren mot golv.Så undrar vad det är man inte ser?!?