Eksjöhus AB

1.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Eksjöhus AB

• 2020-11-20

Rakel Christina G skrev om Eksjöhus AB
    Passa er för Lars-Gunnar som är allt annat än trevlig. Välj ett annat husföretag om ni går i husbyggartankar. Läs mer
  • Åsa H

2015-10-22

Åsa H skrev om Eksjöhus AB
    Hur dålig service som är tänkbar. Säljaren i Örebro håller inte mycket som han lovar. Av de firmor som de rekommenderar och brukar anlita i Örebro finns flera som inte bör användas. Exempel - mitt hus levererades i oktober 2014. Fel färg på två dörrar meddelades samma dag det uppdagades. Strax därefter erkände de felet och beslutade att dörrarna skulle bytas. Nu ett år senare, ett otal brev och ytterligare två möten senare har jag fortfarande fel dörrar. Jag har tom fått papper från deras advokat där har tagit på sig ansvaret för ett byte. Det senaste jag hörde var att de v 33 skulle ta tag i mitt ärende igen. Nu v 44 och har inget hört. Läs mer
  • 2009-12-10

christian f skrev om Eksjöhus AB
    Visst blev vårat hus fint och nästan lika mysigt som vi tänkt.MEN det är detta smågiriga och nonchalanta "som de säger på hemsidan" Yrkes stolthet? Krokiga spik i panelen,insides fönsterfoder täcker inte.Utsida elskåp når inte panelen upp mot skåpet.Det drar under altan dörren mot golv.Så undrar vad det är man inte ser?!? Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte