Alla kategorier Bygga hus Jönköping Eksjö Eksjöhus AB

Industrigatan 1, 575 38 Eksjö — Visa karta

Storgatan 10, 57032, HJÄLTEVAD
Hjältevadshus
Fredrik A:
Efter en ordentlig analys av marknaden kom vi tillbaka till urspungsrekommendationen att välja Hjältevadshus med Peter Janthe som säljare. ...

Läs vad 2 kunder tycker om Eksjöhus AB

• Åsa H
    Åsa H skrev om Eksjöhus AB
    Hur dålig service som är tänkbar. Säljaren i Örebro håller inte mycket som han lovar. Av de firmor som de rekommenderar och brukar anlita i Örebro finns flera som inte bör användas. Exempel - mitt hus levererades i oktober 2014. Fel färg på två dörrar meddelades samma dag det uppdagades. Strax därefter erkände de felet och beslutade att dörrarna skulle bytas. Nu ett år senare, ett otal brev och ytterligare två möten senare har jag fortfarande fel dörrar. Jag har tom fått papper från deras advokat där har tagit på sig ansvaret för ett byte. Det senaste jag hörde var att de v 33 skulle ta tag i mitt ärende igen. Nu v 44 och har inget hört.
  • christian f
    christian f skrev om Eksjöhus AB
    Visst blev vårat hus fint och nästan lika mysigt som vi tänkt.MEN det är detta smågiriga och nonchalanta "som de säger på hemsidan" Yrkes stolthet? Krokiga spik i panelen,insides fönsterfoder täcker inte.Utsida elskåp når inte panelen upp mot skåpet.Det drar under altan dörren mot golv.Så undrar vad det är man inte ser?!?

Industrigatan 1, 575 38 Eksjö