Alla kategorier Elektriker Halland Kungsbacka Elektro-Emanuel AB

Elektro-Emanuel AB

Hantverksgatan 28, 434 42 Kungsbacka — Visa karta

Elektro-Emanuel är det kompletta elföretaget. Lång erfarenhet, bred bas och spetskompetens borgar för vår kompetens. Med huvudkontor i Veddige och tre filialer servar vi ett område från Halmstad i söder till Göteborg i norr och Borås i öster.

Läs vad 1 kund tycker om Elektro-Emanuel AB

• Marcus A
    Marcus A skrev om Elektro-Emanuel AB
    Bra sälj och första kontakt. Borde dragit åt mig öronen när offert och andra säljdokument inte verkade helt seriösa, men var litet jobb (under 20k). Offerten var på budget +-15%. Genomförandet var till stor del ok, men utan kärlek till det estetiska. De fick dessutom tidspress och vi tog bort delar av leveransen. När jag ifrågasatte om vissa fula lösningar var ok, så var bemötandet sämre. Man skyllde på att jag kommunicerat dåligt, vilket bara inte stämmer. Jag försökte hålla kontakt genom hela jobbet, men fick inget gensvar. Fakturan var sedan väl saltad. Jag vet att man använde betydligt mindre material än budgeterat, men man tog hela budgeterade materialsumman. Sen försökte man ta betalt för extraarbete på ett antal tusenlappar som visserligen var beställda men aldrig levererade. När jag ifrågasatte de debiteringarna försvann dom utan vidare förklaring (vet ej om man missade eller försökte dra fuling). Det var dolt så hade jag inte varit uppmärksam hade jag kunnat gå på det. Det hela blev till slut dyrare är tänkt, utan hel leverans, och estetiskt tveksamt. Läs mer

Bästa elektrikerna i Kungsbacka:

Gjutjärnsgatan 16, 41707, Göteborg