Silvia Nilsson Cickovska

Silvia Nilsson Cickovska

Silvia Nilsson Cickovska är mäklare på ELITE Fastighetsförmedling

Silvia Nilsson Cickovska har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Silvia Nilsson Cickovska har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Silvia Nilsson Cickovska har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Silvia Nilsson Cickovska

Fredrik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
Astern

Under vår kontakt med Silvia var hon snabb och professionell. Vi fick ofta svar inom 10 minuter nästan dugnet runt på frågor samt var kunnig och påläst under visning. Detta gav oss en hög nivå av trygghet inför köpet som gick smidigt!

Mats K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
Åkerbruket

Ett gott bemötande och rimligt ställda förväntningar från början, lade grunden för det som efterhand blev en försäljning vi var nöjda med. Silvia har förmågan att ”lyssna in” mellan raderna och lotsade oss skickligt i mål. Vänligen Lena & Mats Kempe, Svedala.

Pia S
Åkerbruket

Proffesionellt rakt igenom. En mäklare av högsta klass

Hanne D
Sålde sitt hus med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
Dalköpinge

Med et stort og venlig smil. Jeg havde jo forventning til at Silvia kunne sælge huset, og det kunne hun 👍🏻 Der er fuld fart over det hele, og man bliver informeret hele tiden og det er af stor betydning. Så et stort tak

Frank L
Dalköpinge

Meget venlig og imøde kommende. Meget efiktiv

Danijela M
Svedala

Med god erfarenhet utrsålar hennes kunskap och säljteknink. Duktig effektiv tar hand om kunden och väldigt positiv ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Silvia Nilsson Cickovska

Ett varmaste tack för de fina ordnen, mycket uppskattat. Det gläder mig verkligen att du är nöjd!

Josefine G
Svedala

Silvia är en mäklare som verkligen ger 100% för sina kunder. Hon är väldigt trevlig och alltid positiv. Det som skiljer Silvia väldigt mycket från andra mäklaren som vi har varit i kontakt med är att hon gav snabb återkoppling och var alltid tillgänglig. Det gjorde oss väldigt trygga i vårt samarbete med Silvia. Vi kan varmt rekommendera ELITE och vi kommer välja ELITE & Silvia igen i framtiden. Tack för dit tålamod Silvia och bra jobbat med en snabb försäljning av vår bostad.

Svar från Silvia Nilsson Cickovska

Ett stort tack för dina fina ord, mycket uppskattat 🙏🏻 Stort tack för ett förtroende och självklart hjälper jag er gärna i framtiden, med stort nöje med fantastisk bra kommunikation med er🤗 På återseende🤩👋🏻

Olivera N
Oxie Kyrby

Ännu en fantastisk insats ! Glatt humör och positiv inställning, en förstklassig serviceupplevelse. Vilket enastående engagemang! Tryggt och smidigt. Mäklare Silvia med team på Elite fastighetsförmedling, stort tack!

Svar från Silvia Nilsson Cickovska

Tusen tack Olivera för dina fantastisk fina ord och omdöme! Det värmer mitt hjärta att ni är nöjda med även denna försäljningen och önskar er all lycka till med er nya drömmar! Bästa hälsningar, Mäklare Silvia

Caroline N
Köpte sitt hus med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
Roslätt

Silvia är väldigt trevlig och professionell. Fick en bra upplevelse från visning till det att vi skrev på papperna. Kändes väldigt bra och tryggt med henne som mäklare ☺️

Svar från Silvia Nilsson Cickovska

Tusen tack för ditt omdöme, mycket uppskattat! Det gläder mig att ni var nöjda med er bostadsköp. Jag önskar er all lycka till med ert nya hem! Bästa hälsningar, Mäklare Silvia

Carsten H
Trelleborg

Silvia er en fantastisk kvinde. Godt humør, positiv og tillidsfuld Hun er yders arbejdsom, og vi følte os virkelig trygge under hele processen. Vi kan varmt anbefale Silvia /Elite

Svar från Silvia Nilsson Cickovska

Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet, mycket uppskattat! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda. Önskar er all lycka till med er nya bostad!! Bästa hälsningar, Mäklare Silvia