Silvia Nilsson Cickovska är mäklare på ELITE Fastighetsförmedling

Silvia Nilsson Cickovska har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Silvia Nilsson Cickovska har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Silvia Nilsson Cickovska har haft 3 försäljningar sen 2022-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-11 - 2023-01

5 omdömen om Silvia Nilsson Cickovska

Sedan starten hos Reco 2022
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
    • Svedala
    2023-02-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemött
    Allting funkade klockrent, fanns där problem så löste Silvia dem utan tvekan.
    Rekomenderar Silvia till alla som ska köpa/sälja bostad
    Tusen tack Simon för dina fantastisk fina ord! Det värmer mitt hjärta att ni är nöjda med försäljningen av er bostad och önskar er all lycka till med er nya bostad.

• ADRIAN R
    2023-01-20 Verifierad kund
    Silvia var precis vad jag letat efter i en mäklare.
    Fick enormt stöd på olika plan av Silvia. Jag kände mig i trygga händer hela vägen. Hon uppfattades direkt från början som en seriös och gedigen person med bra moraliska värderingar. Vid rådfrågning tog hon hänsyn till samtliga parter för att säkerställa att alla blev rättvist behandlade och hon tog sig tiden att förklara varför vissa beslut var bättre än andra och hur de kan tolkas av personen på andra sidan.

Jag kände att hon alltid hjälpte mig ta de bästa besluten för mig och min situation. Oerhört nöjd med detta samarbetet. Silvia var väldigt ärlig mot mig genom hela processen. Hon lät mig ta alla besluten men var aldrig rädd för att berätta precis vad de olika alternativen innebar och vad hon tyckte. Men hon var alltid villig att arbeta med mig oavsett vad jag valde.

Jag är även väldigt nöjd med de styling-tjänsterna som Homestyling By Elite erbjöd, som Silvia rekommenderade. De var väldigt prisvärda och jag blev förvånad över hur hög nivån på deras service var. Jag kände att jag fick betydligt bättre och genomtänkt styling än vad många andra objekt jag har tittat på i min egen sökning hade.
    Ett varmt tack för att du tog din tid att skriva denna fantastiskt fina rekommendationen, mycket uppskattat! Det gläder mig verkligen att du är nöjd! Önskar dig all lycka till med nya bostaden!

Silvia Nilsson Cickovska
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Silvia Nilsson Cickovska en del av ELITE Fastighetsförmedling
    2023-01-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, om det var något man inte riktigt förstod så förklarade hon det på ett väldigt bra sätt. Tillgänglig om det var något vi undrade över, hörde ofta av sig.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna omdöme, mycket uppskattat! Jag är så glad att ni är nöjda och önska er all lycka till med er nya bostad!

2023-01-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, trevlig, glad, positiv, hjälpsam hela vägen! Hörde av sig oavsett för att kolla läget o om det fanns fundering etc. Kändes som man gjorde en säker affär!
    Tusen tack för att du tog din tid att lämna omdöme och för era finaste rekommendation, mycket uppskattat! Så glad jag blir att ni är nöjda med hela processen och önskar er all lycka till i er nya bostad! Silvia Nilsson Cickovska
    • Skurup
    2023-01-14 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött.
    Våra förväntningar var att få sålt lägenheten snabbt.
    Mäklaren var väldigt effektiv, svarade snabbt på meddelande. Lade ut min lägenhet på sociala medier.
    Hon ville verkligen mitt och hennes bästa.
    Tusen tack för dina varmaste rekommendationer, mycket uppskattat! Det gläder mig verkligen att du är nöjd med din försäljning av din bostad och önskar dig all lycka till med din nya!