Emma Kök och badrum Bygg AB

Emma Kök och badrum Bygg AB

Ring 072-260 80 60 emmabygg.se

Vi på Emma kök och badrum erbjuder ombyggnationer som ger dig ett vackert kök eller badrum med förhöjt värde. Våra kunniga hantverkare står för hela processen när det kommer till bygget. Design, materialval och själva byggnadsprocessen. Våra byggarbetare har stor erfarenhet av branschen och hos oss får du alltid två års garanti...

10 omdömen om Emma Kök och badrum Bygg AB

Solkompaniet Ab S
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Vi har köpt renoveringar samt ombyggnationer av kontorslokaler. Emma bugg är proffsiga, trevliga samt tillmötesgående. De stöttar och kommer med andra förslag samt lösningar vid behov.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Marit O
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Jag anlitade Emmabygg för en badrumsrenovering. Bra bemötande från offert till slutfört arbete. Trevliga killar som kom med råd angående materialval och som byggde ett väldigt fint badrum som levde upp till mina förväntningar. Jag är jättenöjd.

Shantie P
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Jag har anlitat Emma Kök och badrum Bygg vid ett flertal tillfällen för bla renovering och tillbyggnad. Alltid professionellt bemötande, bra bollplank med tips och ideér, punktliga och skötsamma. Resultaten har alltid blivit som önskat och inom angiven tid. Jag kan starkt rekommendera dem för både större och mindre jobb, inomhus som såväl utomhus.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Pierre J
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Mycket nöjd! Jag anlitade företaget när jag skulle renovera mitt badrum och byta foder i tre rum. Bra bemötande. De håller tider och utför jobbet med kvalitet. Både VVS-jobb och badrumsjobbet sköttes utan anmärkning. De städade till och med upp efter sig varje dag. Trevliga personer som ger ett bra förtroende vilket slutresultatet även visade. Rekommenderas verkligen!.

Svar från Emma Kök och badrum Bygg AB

Vi på Emma Bygg tackar allra ödmjukast för den fina rekommendationen!

Claes T
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Superfint bemötande från början till slutförandet av uppdraget. Uppdraget innebar renovering av befintliga avloppsstammar i fastigheten. Arbetet innebar dessutom underlättade av framtida arbeten på berörda stammar!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Alexander L
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Bra bemötande från dag 1 och genom hela byggtiden. Trevliga och noggranna. Bra kommunikation under hela bygget. Badrummet blev bättre än vi kunde föreställa oss. Rekommenderas!

Svar från Emma Kök och badrum Bygg AB

Vi på Emma Bygg AB tackar för att vi fick äran att skapa ert drömbadrum, det blev superfint!

Patrik S
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Vi gjorde om köket.Bra yrkerskicklighet och trevligt bemötande av alla inblandade..

DM TAK
4.6/5 i betyg av 193 omdömen 4.6 av 193 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Gullvi S
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Jag är nöjd! Två proffsiga killar som skötte allt till belåtenhet!

Yvonne R
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Jag har fått både kök och badrum gjorda av Emma Bygg. Om vi kommit överens om byggstart ett visst datum har de kommit då. De har gjort allt till min belåtenhet. Förutom att de är duktiga hantverkare så är de också mycket trevliga och professionella. Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Emma Kök och badrum Bygg AB

Tack för dom fina orden Yvonne! Alltid lika trevligt att få jobba hos dig, Mattias & Emil

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Lindqvist & Engström AB
Skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB

Supertrevliga, pålitliga och proffsiga hantverkare växer inte på träd. Tack för all hjälp! /Nöjd kund