Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö Emma Kök och badrum Bygg AB

Emma Kök och badrum Bygg AB

Girovägen 11, 175 62 Järfälla — Visa karta

Vi på Emma kök och badrum erbjuder ombyggnationer som ger dig ett vackert kök eller badrum med förhöjt värde. Våra kunniga hantverkare står för hela processen när det kommer till bygget. Design, materialval och själva byggnadsprocessen.

Våra byggarbetare har stor erfarenhet av branschen och hos oss får du alltid två års garanti för utfört arbete. Vi har ansvarsförsäkring hos If och är behöriga att utföra arbeten enligt branschorganisationen Byggkeramikrådet.

Behöver du bygga om vinden, skaffa platsbyggda garderober eller flytta en vägg? Tveka inte att kontakta oss, vi hjälper gärna till med resterande rum i huset också!

Läs vad 4 kunder tycker om Emma Kök och badrum Bygg AB

• Patrik S
    Patrik S skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB
    Vi gjorde om köket.Bra yrkerskicklighet och trevligt bemötande av alla inblandade..
  • Gullvi S
    Gullvi S skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB
    Jag är nöjd! Två proffsiga killar som skötte allt till belåtenhet!
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB
    Jag har fått både kök och badrum gjorda av Emma Bygg. Om vi kommit överens om byggstart ett visst datum har de kommit då. De har gjort allt till min belåtenhet. Förutom att de är duktiga hantverkare så är de också mycket trevliga och professionella. Jag kan varmt rekommendera dem.
    2017-03-08 Mattias E svarar Yvonne R
    Tack för dom fina orden Yvonne! Alltid lika trevligt att få jobba hos dig,

Mattias & Emil
  • Martin L
    Martin L skrev om Emma Kök och badrum Bygg AB
    Supertrevliga, pålitliga och proffsiga hantverkare växer inte på träd. Tack för all hjälp! /Nöjd kund

Girovägen 11, 175 62 Järfälla