Energitjänst VK AB

2.5

6 omdömen om Energitjänst VK AB

Mattias M
Skrev om Energitjänst VK AB

Mycket trevliga samt professionella. Kan starta rekommendera dessa.

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Tobias Per D
Skrev om Energitjänst VK AB

Anlita inte denna firma! De håller inte vad de lovar och deras kommunikationsförmåga ställer till det för dig som kund, både din plånbok och i relation till ditt försäkringsbolag om det är ett försäkringsärende.

Johan  P
Skrev om Energitjänst VK AB

Tack igen för en snabb service! Tack till er tekniker som löste vårt problem dirket på plats så vi inte behöver ha kallt i helgen!!

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
4.9/5 i betyg av 136 omdömen 4.9 av 136 omdömen

Bra bemötande och info om leveranssvårigheter i god tid. Utedelen var det fel på vid driftsättningen och en ny kom inom en vecka.Kan rekomme

Sandra
Skrev om Energitjänst VK AB

Akta er!! Anlitade de till att serva värmepumpen. Men visade sig senare att de hade kopplat saker fel utan att berätta det eller erkänna det senare. Därmed orsakade hela värmepumpen dog. Ska aldrig mer anlita dem.

Katarina
Skrev om Energitjänst VK AB

Sämst!! Ska aldrig anlita de mer.. Fixar en sak ta sönder något annat utan att berätta..

Anders B
Skrev om Energitjänst VK AB

Kontakten med företaget kan bäst beskrivas som ojämn. De var snabba med att boka in och utföra arbete. Men sedan har de mer eller mindre ignorerat mig som betalande kund. Trots att de har åtaganden kvar.